- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor Magic V2 - origami
- Android szakmai topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Sonic* #36321 üzenetére
szia,
nincs konkrétan számszerűsítve, de már a harmadik után is érdemes lett volna cserét kérni a javítás helyett, és pláne igaz ez, ha azonos hibával többször is javításra került.
amennyiben nem tudják azonos típusra cserélni, úgy felkínálnak majd más típusokat, de azt tudni kell, hogy másmilyet nem vagy köteles elfogadni - pláne nem úgy, hogy csak általuk meghatározott típusokból engednének elsőre választani -, hanem elállás is lehetséges, persze a megfelelő feltételek mellett, gondolok itt az esetleges hűséges előfizetésre. -
club1
veterán
válasz Sonic* #36321 üzenetére
Az aktuális jogszabályok alapján akárhányszor javíthatják, 2003 óta ui. nincs már kötelező és automatikus csere lehetőség az 5. javítás után. Azonban mégis beszélned kellene a szervizben valami vezetővel, mert a 6 javítás időtartama jó eséllyel jelentős kényelmetlenséggel jár, ami viszont már a fogyasztói jogaidat sérti.
-
kali
legenda
válasz Sonic* #36337 üzenetére
nem kell pultot borogatni, azzal csak az ő malmukra hajtanád a vizet, hanem nyugodt és magabiztos hangnemben kérni a készülék cseréjét - ez legyen leírva a jegyzőkönyben is, ne pedig javítás -, mivel a javításban már nem látod a megoldást, hiszen sokadszorra kerül szervizbe, ami rengeteg kellemeztlenséggel járt már eddig is, illetve a készülék nélkülözésével, sok utánajárással, idő és pénz rászánásával került megvalósításra, így erősem megrendült a bizalmad adott készülékben, ezért újra szeretnéd cseréltetni.
alapesetben a csere azonos típusra történik, amennyiben az megoldást jelent, és kapsz egy azonos típusú hibátlan darabot, úgy nem is kell tovább feszegetni a dolgot, ellenkező esetben viszont más lehetőség is adott.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Sonic* #36341 üzenetére
Sok sikert a csere kérelemhez! Nekem tök ugyanez volt a szitu egy androidos készülékkel, 6 alkalommal nem sikerült a szervizelést megoldaniuk, már a 3. után rá volt írva folyamatosan, hogy cserét kérek, de ez kb mintha új androidot kérek, lett volna írva a papírra. Egyszóval semmit nem ér, én is első pár alkalommal nyugisan intéztem, amivel azt kaptam, hogy a szerviz sikertelensége miatt együtt érzőek lettek, ami ugye toalett papírként jó kb. Utána spuri volt a békéltetőhöz és azzal a testületi határozattal már kicserélték, de először azzal sem akartak cserélni, de végül visszavették és adtak egy új készüléket. Szóval kapásból keresd meg a T-pont helyi vezetőjét és vele beszéld meg normálisan a dolgot, hogy ez a fájdalmad, és nagyon kellene a készülék stb. így segítsen megoldani a szituációt mondjuk úgy azonnal.... Kb ez, de nem szabad engedni nekik, mert megint elmegy a szervizbe és vagy jó lesz vagy nem...
-
kali
legenda
válasz Sonic* #36341 üzenetére
az egy másik történet, hogy az oprendszer nem jön be valakinek, de az nem garis probléma, azzal nem lehet(ne) mit kezdeni, csak azért nem cserélnek, ahhoz garis hiba kell.
amennyiben adott garis hiba/meghibásodás, úgy átvihető a dolog, mivel többször volt már szervizben/javítva a készülék, így arra is ráfogható, hogy a konkrét típusban is csalódtatok, mert a sokadszori javítás ellenére is probléma van még vele, így nem kértek azonosí típusú újat, hanem elállnátok a szerződéstől, ezt lepapírozzák úgy, hogy másmilyen típust kínálnak fel. -
D@ve89
tag
válasz Sonic* #36348 üzenetére
Azért arra ügyeljetek, hogy biztos a telefonnal van a baj? Azért vetem ezt fel, mert egy haverom arra lett figyelmes, hogy a zsebében néha újraindul magától a telefonja. Aztán szépen rájött, hogy akkor van ez, mikor előredől, és olyankor pont megnyomódik a zsebében a ki-bekapcsolója hosszan, amitól a HTC screenlock alatt is újraindul.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs