- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cilindrik
aktív tag
válasz Tibee86 #18972 üzenetére
Na most beszéltem velük hasonló cipőben járok mint te. Azt mondták hogy mivel kedvezményesen vetted/m a telot és a kedvezményt nem érinti a változás ezért nem mondhatod fel, nem szüntetheted meg a számot (kötbér ellenében igen) de mehetsz alacsonyabb díjcsomagba akár a legkissebbe is. Ez igy szerintem korrekt.
Annak hogy valaki részletre vette a telót sztem nincs jelentőségehisz teljesen más számlaszámon kezelik, külön kapod a csekket külön jelenik meg a neten is.
-
1430
senior tag
válasz Tibee86 #19296 üzenetére
Ha lehetne, nem írtam volna a dátumot. De hogy valami magyarázatot is adjak, ettől a dátumtól az új Eht. "szellemében" köttettek a szerződések, tehát tarifahűség esetén a további készülékárkedvezmény már beépítésre került a készülékkötbérbe.
Egyébként milyen díjcsomagot használasz?
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Tibee86 #19301 üzenetére
Nem, te csak annyira válthatsz vissza, amennyire a tarifahűség engedi (az elvárt minimális havidíj összeg benne van a szerződésben).
icecave
Hááát. Ha nagyon vissza akarsz váltani, az a vezetőn is múlik, de szerintem egy M még beleférhet, telefonálj be (napközben) és kérdezz rá (illetve másfél óra múlva a MédiaMánia díjcsomagok már nem lesznek eladhatók, szóval ha a Mozaik nem felel meg, inkább most telefonálj, aztán legfeljebb utólag "egyeztet" vezetővel a kolléga).Vangelis
A Paletta most nem változik, de a Home változások között szerepel a Paletta Domino díj változása, ami októbertől lesz esedékes, így én azt mondom, nézz rá egy hónap múlva a T-Mobile sajtóközleményre. Kiemelném, hogy ha fel is bontod a Paletta csomagod (Home oldalon), de a T-Mobile előfizetéshez készüléket is vettél, az ahhoz tartozó készülék kötbér nem lesz elengedve, tehát ha Palettában nem is, de valami más díjcsomagban tovább kell "üzemeltetned" a T-Mobile hívószámod.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Tibee86 #19319 üzenetére
Pont most szerettem volna pontosítani, hogy megy a 2011.11.01. utáni szerződésekre is a kisebb tarifába váltás, de alapesetben csak eggyel kisebb csomagba.
Aki pedig felmondja a szerződést, annak a teljes készülékkötbért fizetnie kell, mely 2011.11.01. óta tartalmazza a tarifahűséggel adott további készülék árkedvezményt is, de a korábbi szerződéseknél külön volt a tarifakötbér, így azt elengedik.
Amúgy a Mozaik XS-hez mehet Net&Roll 1GB opció, az ügyintéző gondolom a MédiaMánia XS-sel keverte, mert ahhoz valóban nem aktiválható.DBC
1. Ha nincs hűséged, szabadon válthatsz díjcsomagot vagy megszüntetheted a szerződést.
2. Ha nem készülékvásárlásból származó hűséged van (pl. havidíj kedvezmény, ajándék percek, stb.), bonthatsz úgy szerződést, hogy nem kell kifizetned a már igénybe vett kedvezményeket (tehát nem kell kötbért fizetned, feltéve hogy a te tarifáidat is érinti az áremelés).
3. Ha "csak" készüléket vettél, akkor szabadon válthatsz díjcsomagot (mint eddig is), de a szerződésbontásért már készülékkötbért fognak terhelni.
4. Ha tarifahűséggel vettél készüléket, akkor (A) készülékkötbér megfizetésével bonthatsz szerződést, mely 2011.11.01. előtti vásárlás esetén kevesebb, hiszen nem tartalmazta a tarifahűségért kapott további árkedvezményt. Vagy (B) most kérheted, hogy egyedi elbírálás alapján kötbér terhelése nélkül tegyenek eggyel kisebb díjcsomagba.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Tibee86 #20270 üzenetére
Nem kaptál valamilyen kedvezményt? Mondjuk Távszámla regisztrációért egy ezrest?
Aydan
"Csak a Mozaik díjcsomagokat és a jelenlegit ajánlja fel választási lehetőségnek..."
Mert mi a jelenlegi? Eco XS-hez nem tudsz tarifahűséget vállalni, ahhoz olyan konstrukciót kell kosárba tenni, ahol csak az előfizetésre szól a hűség, a díjcsomagra nem. Ha ez a jelenlegi, akkor a "jelenlegi"-t is választhatod, ha nem, akkor legfeljebb utólag átváltod a díjcsomagod Eco XS-re.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
kali
legenda
válasz Tibee86 #32638 üzenetére
itt csak a vonatkozó jogszabályt teszem be, a többit odaát leírtam;
link
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
amennyiben mást/számlát is kérnek, és alapesetről van szó, úgy;
1. § (2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Tibee86 #32641 üzenetére
Azért született hogy lehet téged nemérint mert megbizható embertől veszed aki nem vág át. De pl nemegyszer valaki egy ilyen beirás utána 1-3 hónap múlva ugyanez topikban elsírja hogy letiltották a készülékét és milyen genya a telekom. Pedig ő volt meggondolatlan. Vaterán pl ezer meg egy ilyen nemtudom fizetni az előfizetési díjakat de előtte jól eladom hirdetés van.
ferikek fórumtárs amit írt az is igaz hogy a tiszta készülékeket se nagyon lehet aladni az ilyen nyavajaházi csalók miatt. Már ha valaki eladóként problémázik a garancián az már eleve gyanús.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Tibee86 #37798 üzenetére
mindennek (legalább) két oldala van, számodra a szolgáltató hozzáállása, árazása...stb problémás, számukra meg az lehet(ne), hogy az ügyfél díjmentesen akar eszközölni olyan cserét, ami hivatalosan fizetős szolgáltatás.
az sem az igazi megoldás, hogy itt akarsz megvesztegethető t-s illetékest keresni...
előfordul, hogy ha normálisan kéri valaki a cserét, és korrekt ügyintézőt fog ki, akkor megoldják díjmentesen a dolgot, de ehhez is két ember kell, a korrekt ügyintéző mellé egy korrekt ügyfél is!
saját véleményem - mert bár nem vagyok t-s illetékes de elég sok tapasztalatom van -, hogy a legtöbb ügyintéző akkor korrekt, ha nem azzal kezdi az előfizető, hogy hülyének nézi, hanem normálisan elmondja a szituációt, és vagy rábólintanak, vagy ha nem, akkor nem kötelező igénybe venni a fizetős szolgáltatást, illetve lehet próbálkozni máshol, másnál.n@p@lm; nem biztos, hogy jó ötlet a szolgáltató tulajdonát képező sim kártya megrongálására bíztatni másokat, pláne ilyen nyilvános formában...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Tibee86 #37829 üzenetére
olvass már bele a másik két szolgáltató témájába, hogy azoknál sem sem minden esetben cserélik díjmentesen a sim kártyát, adott helyzetben! a kártya korához, meg a fene tudja még mikhez kötik a díjmentes cserét, de nem egy ember írta le, hogy nem cserélték ingyen, illetve az egyik szolgáltatónál még drágább is, mint a t-nél.
azza kezdted itt, hogy mivel kellene érvelned az ingyenes cseréhez, abból pedig nem az jön le, hogy azonnal a valós helyzettel akartál előállni...
én csak saját véleményt írtam, hogy korrekt hozzáállásnál az ügyintézők egy része is megfelelő(bb) módon áll hozzá. -
kali
legenda
válasz Tibee86 #37857 üzenetére
nem is engem kell meggyőzni, de elég itt visszaolvasnod, elég sok embernek cserélték ingyen a t-nél is, akár trükközés nélkül is.
az sehol sem írtam, hogy teljesen korrekt dolog a szolgáltató részéről, de pont úgy elítélem, ha a másik oldal kezdi azzal, hogy nem fizet - annyit - valamiért, amit bár meghatároz az ászf, de szerinte az úgy nincs rendben, mert sokat kifizetett már szolgáltatásokra...stb. -
dptrsk
Topikgazda
válasz Tibee86 #38891 üzenetére
hétvégén nincs szervíz a T-pontokban, ezért ma semmi esélye, majd holnap, ha 3 napon belül vetted akkor lehet hogy cserélik, viszont ha már idősebb akkor csak szervíz cseréli.
#38889: Ha nincs hűséged, azt javasolnám váltsd át Dominora(2700 Ft ha jól tudom, ami lebeszélhető 100%ban) és akkor arra kell ügyelni, hogy évente 1x tölts rá pénzt, s addig megmarad amíg akarod, ha mondjuk 9 hónap után visszaváltanál előfizusra semmi akadálya, a megmaradó Domino egyenleget lebeszélheted az előfizetésből.
[ Szerkesztve ]
-
Tibee86
veterán
válasz Tibee86 #40256 üzenetére
1 óra szenvedés után oda jutottunk az ügyfélszolgálatossal, hogy természetesen a hiba nem náluk van( mily meglepő módon..), hanem azoknál akik nekem akarnak sms-t küldeni...
Az előző hibabejelentésemet is lezárták, persze nekem arról nem szóltak, de az ügyfélszolgálatos nem tud választ adni arra, hogy milyen válasz jött rá..
Agyam eldobom ettől a bagázstól, hogy totál hülyére veszik folyamatosan az embereket...
Szerencse, hogy már csak 7 nap és mondhatom fel az előfizetésemet.[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
válasz Tibee86 #57037 üzenetére
Ha nem vagy Telekomos, akkor is be tudsz lépni elvileg. Jó esetben a visszaigazoló e-mail tartalmazott hozzá egy linket.
(#57036) pietrasko:
Érdekes, amit mondasz.
Bepárásodik egy kicsit a készülék. (Tapasztalat, egy kis párátóp még simán elmegy csak minél előbb,hagyni kell rendesen kiszáradni.) Használom, nem lesz semmi baja. Majd 1 év múlva kiesik a kezemből az erkélyen.
És akkor ezek után megtagadják a biztosítás keretében a javítást, mert hogy egyszer valamikor bepárásodott?
(Na ezért nem bízok én egy biztosítóban sem: Azt elvárhál, hogy fizessek, de.ha nekik kellene, akkor jön a sok kibúvó, nehogy már megkapjam, amiért fizettem!)[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Tibee86 #57040 üzenetére
Ebben az esetben a GLS viszi ki aT-pontba 23 délelőtt, viszont tapasztalat, hogy a T-pontosok tojnak rá, s várhatsz a visszaigazoló mailre 2-3 napot...
Ha a rendszerben megjelenik a szállítás alatt, akkor 14:00 után átveheted a T-pontban.
Ha útbaesik szállításra vár esetén is benéznék 23 du a T-pontba.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...