Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Draken #94356 üzenetére

    Nem ilyen egyszerű sajnos, adott hálózat/szolgáltató tekintetében is kell szoftveres támogatás is, különben ördögi kör lesz. (Tudom, mert lefutottam már ezt a kört például anno a Mate 9-em, vagy később a Nokia 8-am esetében, hardveresen támogatják, bizonyos külföldi szolgáltatóknál működik is a VoLTE, de külföldön sem mindenhol és itthon sem, mert nem jelent meg a VoLTE kapcsoló.)
    Megvettem a Mate 10 Pro-t, betettem a Telekomos SIM kártyát és megjelent a VoLTE kapcsoló úgy, hogy az előfizetésen még nem volt aktív a VoLTE funkció, telefonáltam az ügyfélszolgáltara, úgy már bekapcsolhatták és azóta működik is.
    Azonos Mate 10 Pro más szolgáltató SIM kártyájával - ahol nincs VoLTE - nem teszi be a VoLTE funkciót, de igaz ez sok más telefonra is, szóval ettől is függ, de meg is fordítottam a dolgot, betettem olyan telefonba az immár aktivált és működő VolTE funkciós előfizetéshez tartozó SIM kártyámat, ami hardveresen tudja, de szoftveresen nem és ott sem jelent meg a VoLTE kapcsoló, az IMS regisztráció nem fut le.
    Az előfizetésed nem meghatározott flottás, hanem publikus díjcsomagú amúgy?

Új hozzászólás Aktív témák