Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _adaml21_

    őstag

    válasz 1430 #31564 üzenetére

    Szia!

    Dominos az előfizetés, tehát be nem fizetett számláról szó sem lehet... Engem nem érdekel, mi az indokuk, mert a törvény kötelezi őket, hogy 30 napon belül visszafizessék! Én fizettem 50ezer forintot, és egy hónapja már az emléke sincs meg a telefonnak lassan...
    Az, meg hogy elvárom a cserét: ha veszek egy ócska kínai papucsot 1000 ft-ért, és hazaérve látom, hogy elengedte a ragasztás, visszamegyek és kérem a cseréjét. Én nem tudom, hogy te milyen világban élsz, de azt felháborítónak tartom, hogy veszek valamit egy kb (valakinek) félhavi fizetésért, ami gyárilag hibás, és nem tudják gördülékenyen megoldani a problémát... Nagyon igaz, hogy a vevő csak addig jó, míg fizet, utána le van sz*rva.

    Ja, az meg a másik, hogy a T-Pontos ügyintéző személyesen azt mondta nekem, hogy igen, visszaküldve 8 napon belül kérhetünk új készüléket. Tehát azt gondolom először a munkatársak fejében és a tájékoztatás minőségében kellene rendet tenni, és csak utána a fogyasztók (hibás) feltételezéseit kijavítani.

    [ Szerkesztve ]

  • tomy86

    addikt

    válasz 1430 #31564 üzenetére

    "nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket"
    Csak megerősíteni tudom adamlukacs tapasztalatát. A nyolc napon belüli téves csereigény (és sok más egyéb) sokszor tényleg a tájékozatlan T-pontban ülő ügyintézőktől ered. Több ismerősöm is kapott hasonló tájékoztatást már. Én mindenkinek azt szoktam javasolni, hogy inkább telefonon érdeklődjön, ha valami kérdése van, mert tapasztalatom szerint ott nagyobb eséllyel kap a valóságnak megfelelő választ. Bár ennek az okát nem tudom, mivel nem csak T partnernél nincsenek sokszor képben, de a Budafoki úti központban sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák