- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
_adaml21_
őstag
Szia!
Dominos az előfizetés, tehát be nem fizetett számláról szó sem lehet... Engem nem érdekel, mi az indokuk, mert a törvény kötelezi őket, hogy 30 napon belül visszafizessék! Én fizettem 50ezer forintot, és egy hónapja már az emléke sincs meg a telefonnak lassan...
Az, meg hogy elvárom a cserét: ha veszek egy ócska kínai papucsot 1000 ft-ért, és hazaérve látom, hogy elengedte a ragasztás, visszamegyek és kérem a cseréjét. Én nem tudom, hogy te milyen világban élsz, de azt felháborítónak tartom, hogy veszek valamit egy kb (valakinek) félhavi fizetésért, ami gyárilag hibás, és nem tudják gördülékenyen megoldani a problémát... Nagyon igaz, hogy a vevő csak addig jó, míg fizet, utána le van sz*rva.Ja, az meg a másik, hogy a T-Pontos ügyintéző személyesen azt mondta nekem, hogy igen, visszaküldve 8 napon belül kérhetünk új készüléket. Tehát azt gondolom először a munkatársak fejében és a tájékoztatás minőségében kellene rendet tenni, és csak utána a fogyasztók (hibás) feltételezéseit kijavítani.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
"nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket"
Csak megerősíteni tudom adamlukacs tapasztalatát. A nyolc napon belüli téves csereigény (és sok más egyéb) sokszor tényleg a tájékozatlan T-pontban ülő ügyintézőktől ered. Több ismerősöm is kapott hasonló tájékoztatást már. Én mindenkinek azt szoktam javasolni, hogy inkább telefonon érdeklődjön, ha valami kérdése van, mert tapasztalatom szerint ott nagyobb eséllyel kap a valóságnak megfelelő választ. Bár ennek az okát nem tudom, mivel nem csak T partnernél nincsenek sokszor képben, de a Budafoki úti központban sem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Politika
- Horgász topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Formula-1
- További aktív témák...
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs