- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz lafaty80 #18279 üzenetére
Lejárt a szerkesztési időm (amúgy is szerkesztésben írtam bele a példát), ezért mire eszembe jutott, hogy a szervizzel rendelkező T-Pontokat is beírjam, már késő volt, de gondoltam a példa szempontjából mindegy... De mondom, menj, cseréltesd ki 3 napon belül, aztán küld vissza. De ha nem sikerül, ne gyere ide azzal, hogy a Telekom így meg úgy...
Amúgy tipikus. Ha nem azt a választ kapod, amit szeretnél, akkor neked van igazad... Akkor ne kérdezz!Pug
Épp erre utaltam, hogy a WebShopra már értesüléseim szerint nem is érvényes a "távollevők között kötött szerződésekre" vonatkozó kormányrendelet. Mint utaltam rá, az indokot nem tudom, miért nem vonatkozik rá (talán mert T-Pontban megtekinthető / kipróbálható a termék, de ez csak az én véleményem), de azt is írtam, hogy ettől függetlenül továbbra is visszaveszik 8 munkanapon belül, éppen ezért nem is különösebben izgat az ok. Állításomat alátámasztja, hogy már hónapok óta nem mellékelnek a WS rendelésekhez visszáru nyomtatványt. Ismét csak arra tudok hivatkozni, mikor "számonkértem" a WebShop-on a visszáru nyomtatvány hiányát, akkor azt azzal indokolták, hogy már vissza sem kellene venni, de megteszik.
De ha jobban alszol a tudattól, hogy a jogszabály miatt járnak el így, akkor legyen úgy!
...és élből utasítsd el azt a verziót, hogy valóban ne vonatkozna már a Telekom WebShopra a jogszabály, de azért követik...Még egyszer leszögezném, hogy jogszabály ide vagy oda, továbbra is vissza lehet küldeni a WebShop-on vásásolt termékeket 8 munkanapon belül, akinek ennyi elég, azt remélem sikerült megnyugtatni.
pana0017
Ez azzal magyarázható, hogy (mint a másik 2 szám esetében eddig is volt) ezeket az ingyen beszélgetéseket számlázáskor vonja vissza a rendszer. Oda is írják az aktuális egyenleghez, hogy kedvezmények nélkül.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai