- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz klaczi #14451 üzenetére
mint már korábban is említettem, nem a szolgáltató buherált bele, de a készülék gyártója felé jelezheted a hibát - illetve további lépéseket is tehetsz -, ellenben nem lesz egyszerű menet, mivel több típusnál/firmware verziónál is adott a "probléma"...
(szerintem szoftveres, tehát oprendszeres kapcsolásról van szó, de nem olyan léptékű "hiba", amivel ezen a szinten azonnal foglalkoznának...)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz klaczi #14455 üzenetére
nem feltétlenül tekinhető azonosnak, bizonyos hibák esetén a szolgáltató is a gyártó szervizébe küldi a készüléket!
adott esetben a szolgáltató vélhetően nem fogja hibának betudni azt, amilyen firmware működéssel a gyártó adta a készüléket - erre írtam, hogy a gyártónál lehet próbálkozni, de félek nem lesz könnyű menet...
a problémát tetőzi az, hogy te úgymond külsős alkalmazást - skype - kevertél az ügybe, aminek az általad várt "helyes" működéséért nem, hogy a szolgáltató, de még a gyártó sem biztos, hogy szavatol...
simán csak azzal tudnál kezdeni valamit a gyártónál, hogy adott beállítás hatástalan a rendszerre, de tényleg nem lesz egyszerű kiharcolni bármit is...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz klaczi #14466 üzenetére
nem egy t-s android telefonom volt már, és azért mondom, hogy nem a szolgáltató műve, mert amelyik firmware verzióval kihoztam a szolgáltatótól például az samsung galaxy s és galaxy s 2 telefont, azoknál nem volt adott a probléma, de a sok kipróbált "gyári" - volt köztük béta is - firmware verzió közül néhánynál jelentkezett az általad leírt jelenség, a többinél meg nem, illetve olyan firmware verzió is volt - amit már korábban is említettem -, hogy fordított beállítással nem lőtte le a rendszer a wifi hálózatot pihiben!
megjegyzem, nem csak android alatt adott a jelenség!
a hivatkozott jegyzőkönyvet, meg inkább nem minősítem...
ellenben emiatt a szolgáltatót támadni, nos az - szerintem - butaság lenne, sőt... a szolgáltatónak ilyen szempontból semmi köze hozzá!
akkor lennének már húzósabb problémák, például amikor a google talk alkalmazásban a gyártó által kiiktatódik a videóhívás...stb![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz klaczi #14476 üzenetére
igaz, közvetlenül te - jogi szempontból - a szolgáltatóval vagy szerződésben, ennek ellenére a különböző gyártói szakszervizek elfogadják a szolgáltatós jótállási jegyet, tehát tudhatod azért, hogy melyik gyártó is gyártotta az általad használt telefont!
más kérdés, hogy amilyen hibával te reklamálsz, azzal nem csak a szolgáltatónál, de még a gyártónál is nehéz lesz érvényesülni...
próbáld meg feszegetni a dolgot, hogy neked így nem jó, mert van olyan funkció az operációs rendszerben, ami nem úgy működik, ahogy írva vagyon, hátha lesz belőle valami...
adott hiba miatt, másik készüléket felajánlani egyből nem fognak, sőt!
ne érts félre, értem a problémádat, csak - szerintem - nem olyan szintű dologról van szó, amivel a szolgáltatót ilyen szinten támadhatnád...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz manchester85 #14584 üzenetére
valami közvélemény-kutatás akart lenni...
-
kali
legenda
válasz Something_ #14588 üzenetére
minimum azt szokták mondani, hogy a t-mobile megbízásából!
ekkor kell azt válaszolni, hogy nem t-s vagy, hordozott számod van, amin - jobb esetben - elgondolkodnak kicsit, csökken a reakcióidejük, és - talán - lehet kérdezni... -
kali
legenda
válasz bajtokarpi #14664 üzenetére
teljesen megbízható, bármilyen szempontból is nézed!
sokszor rendeltem már így, és semmilyen probléma nem merült fel egyszer sem!
mindig gyárilag zárt dobozt kaptam, a futár úgy adta át, hogy mutatta a gyártói zárjegy sértetlenségét, a garis papírokat pont úgy megküldik, mint amikor a boltban átadják, ráadásul webshop rendelés estén 8 (munka)napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, ami ugye nem rossz dolog, pláne ha látatlanban rendelsz meg egy készüléket! -
kali
legenda
válasz erikszon #14735 üzenetére
froyo... akkor sajnos passzolom... illetve akkor láttam még ilyet, amikor sim kártyát cseréltettem a szolgáltatóval, és az új sim kártya ~ 15 másodperc alatt letöltötte a szolgáltatói beálításokat/alkalmazásokat az új sim kártyára! neked konkrétan mindig csak a hívások után ugrik fel az ikon?
-
kali
legenda
válasz pingwin011 #14805 üzenetére
feltételezem, nem minden hónapban kapsz azonos számú pontot, forgalom és egyéb szempontok alapján hol többet, hol kevesebbet, ezért az átlag is változik...
-
kali
legenda
válasz Something_ #14808 üzenetére
nekem 10-e körül szokták jóváírni, a számlát pedig később kell befizetni, tehát nem hiszem, hogy lenne összefüggés a kettő között...
-
-
kali
legenda
válasz lindermen #14822 üzenetére
lehet, hogy kíváncsi volt a futár a telefonra...
a futárnak bontatlan csomagot szoktak átadni, ezzel biztosítja be magát a szolgáltató, és elvileg neked is úgy kellene átvenni, ezt még a futár jelenlétében ellenőrizned kellett volna!
én nem vettem volna át bontott csomagot! -
kali
legenda
válasz lindermen #14825 üzenetére
nem merem 100%-ra mondani, de kérdezd meg ezzel kapcsolatban a telefonos ügyfélszolgálatot! amúgy milyen telefon?
én üzletben is olyat szoktam venni, amit előttem bontanak ki, de olyan is előfordul, hogy kihozom bontatlanul, aztán később nézem csak meg!dedike; minden törölhető, pillanatok alatt teljes gyári állapotra állítható a telefon!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #14836 üzenetére
úgy pontos, hogy kikerülhető a google regisztráció!
-
kali
legenda
megy a vándorlás más szolgáltatóktól is, különben nem lenne annyi ismerősöm, akiket 20 és 70 előhívókkal hívok, de valójában t-mobile előfizetők - természetesen fordított eset is van, bár a köreimben az a ritkább!
a lényeg, hogy sehol sincs kolbászból a kerítés...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #14857 üzenetére
ugyan nem tudom, de megkockáztatom; lehet, hogy a t-mobile uk nem fizet annyi adót/járulékot az országában, mint itthon a t-mobile hu? az sem kizárt, hogy más különbségek (is) vannak...
-
kali
legenda
válasz fenergie84 #14906 üzenetére
igazság szerint cserélni nem lehet az oprendszert, inkább csak frissíteni - és azt is csak a gyártó álal hivatalosan biztosított alkalmazással, nem pedig a szervizessel!
szolgáltatós készülék esetén t-s a product code, és eltérő/független oprendszer felhúzásával ez változik - jobb esetben is csak a magyar független xeh product code azonosító adott multi csc esetén -, amitől valóban ugrik a gari!
megfelelő hozzáértés, és a szükséges állományok birtokában egyszerűen visszaállítható a szolgáltatós állapot, a root pedig egy teljes nullázással a szolgáltatós firmware alól is eltüntethető!
más kérdés, hogy bizonyos - mondhatni extrém - feltételek mellett minden mozzanat visszakövethető, de egyrészt ez nem a szolgáltatói szervizes szintjén, másrészt ahol képesek lennének rá, ott meg jellemzően nem foglalkoznak vele ilyen mélységekben - mondom, a lehetőség adott, tehát nagyon minimális kockázat rejtőzik a buherálásban, de eddig még nem tudok példáról, hogy éltek volna a lehetőséggel![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz slice14 #14914 üzenetére
szerintem meg először vizsgálhatják a garit esetlegesen befolyásoló/kizáró tényezőket, és amennyiben ilyen ok adott, úgy elzárkózhatnak a garis javítástól - függetlenül attól, hogy szoftveres vagy hardveres problémája van a telefonnak!
mellesleg nincs külön leírva a szoftveres és hardveres gari, az egy "különc/specifikus" gyártó jellemzője inkább - meg a kis sufnis boltoké...BéHGT; nem mindenkinek dobta még fel, bár sokaknál product code átír(ód)va, bizonyos funkciók törölve/lefagyasztva, és még ezer hiba, ami miatt - adott állapotban - nem fog majd frissülni a firmware verziója...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dedike #14980 üzenetére
akkor emelj/emeltess még az árakon, mert még mindig túl sok a vásárló, még a(z) - sokak számára drága, vagy annak mondott - új iphone is fogy, mint a fene...
sőt, szeretném visszakapni a '97-es - akkor (méreg)drágának számító - percdíjaimat is - lehetőleg a mai húzós árképzésben -, ebben is tudnál segíteni? -
kali
legenda
válasz Arthuro_Adam #15076 üzenetére
igen, a szolgáltató honlapján, a dokumentumtárban!
mire vagy kíváncsi konkrétan? mert így elég tág a kör... -
kali
legenda
válasz Arthuro_Adam #15080 üzenetére
ez speciális dolog, itt írt róla 1430 régebben; link
nem tudom, hogy azóta mi a helyzet, de a telefonos ügyfélszolgálat, vagy itt a 2 - 3 közvetlen illetékes hátha tud majd segíteni!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai