- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kali
legenda
válasz
PiciKenny #3118 üzenetére
ott csak a forgalom látszik, a havidíjak nem! forgalom viszont minden (az előfizetésednek megfelelő hívások, net...stb díja), az esetleges jóváírásokat a rendszer nem számolja, azok csak kiszámlázáskor kerülnek jóváírásra!
1430 -> 1 -> # -> 2 -> 1 -> 1 -> 1 -> jelszó megadása -> 2 -> 1 (így beállítottad, hogy a biztonsági értesítés sikertelen kiküldése esetén is beléphess sz adataidhoz!)
1430 -> 1 -> # -> 2 -> 1 -> 1 -> 1 -> jelszó megadása -> 1 -> adj meg valami pumukli telefonszámot! -
kali
legenda
válasz
PiciKenny #3120 üzenetére
a két havidíjat biztosan kifizeted + az esetleges beszélgetés, net...stb forgalmat, ami már nem fér bele a kedvezményekbe!
a my t-mobile által mutatott összegből (amiben nincs benne az 1850 ft + 990 ft) levonják majd az esetleges kedvezményeket; például ahogy netezel, az folyamatosan hozzáadódik majd a my t-mobile által kiírt összeghez, de a havi záráskor a számlán a csomagban foglalt 100 mb összege levonódik majd, és szintén levonódik a csomagban foglalt lebeszélhetőség (1850 ft) is! a 100 mb feletti forgalom, és az 1850 ft feletti beszélgetés és sms viszont hozzáadódik! -
kali
legenda
válasz
csaba88888 #3252 üzenetére
a t-s garijegy pont olyan, mintha maga a nokia adta volna - a t-s garjegy birtokában akár azonnal a nokia szervizekbe is viheted a meghibásodott nokia mobiltelefont!
a garanciális feltételek ezek; link -
kali
legenda
válasz
csaba88888 #3254 üzenetére
igen!
-
kali
legenda
válasz
szmutkolaci #3267 üzenetére
ha a telcsidben van olyan funkció, hogy idő automatikus frissítése, akkor próbáld meg bekapcsolni azt - az időzóna automatizálása végett!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
szmutkolaci #3269 üzenetére
nekem ez segített az óraátállítást követően!
-
kali
legenda
válasz
Destin4tor #3396 üzenetére
igen, a többi szolgáltató hamarabb beépítette a havidíja, hogy a látszat az legyen; nem kell külön fizetni érte...
-
kali
legenda
válasz
ludsimon #3442 üzenetére
lehet, hogy bele, majd kiderül...
nekem majd csak azt követően/annak függvényében lesznek esetleges elvárásaim ilyen szempontból, ha már tudom a valós tényeket, a hiba okát - de legalább is felületesen a jellegét -, és addig én nem ítélkezek, nem irkálok felháborodott leveleket...stb, tények nélkül nem vagdalkozok!Lala6; omlott már össze nagyobb netes szolgáltató, tőzsde...stb is, akkor?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
Coyote2000 #3505 üzenetére
hagyd csak, kicsit elfogult, híres a t-s utálatáról - és ennek előzménye is van - neki meg előélete...
-
kali
legenda
Súlyos szolgáltatáskiesés a T-Mobile-nál
mellesleg aki komoly cégnek tartja magát - és pláne, ha a lakosság ellátása szempontjából lényeges számára a folyamatos elérhetőség -, az nem csak egy szolgáltatóban gondolkodik! hibák minden szolgáltatónál lehetnek, a nagyoknál is, ez ellen a lehetőségekhez mérten maximálisan védekezni kell!
és szerintem a t-mobil nem lett ettől a malőrtől problémásabb szolgáltató, nem érdemes túllihegni...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
Joe bácsi #3672 üzenetére
majdnem mindenbe? szerintem csak az ügyfél azon adataiba, amit a szolgáltató felé megadott... így van ez a többi mobilos, vagy bármilyen más jellegű szolgáltatóknál, de még sok más esetben/helyen is! viszont anno aláírtál egy munkaköri leírást, néhány titoktartási szerződést, és még sorolhatnám, hogy mit... az adatokat szigorúan szabályozott keretek között kell kezelni, abból csak bajod lehet, ha kellő indok - és főként jogalap - nélkül megnézel dolgokat, és pláne problémás, ha azt egy ismerős kérésére teszed, és esetlegesen harmadik félnek törvénytelenül tovább is adod! szerintem kár hangoztatnod, hogy ilyesmit tettél, mert a törvényben szabályozott intervallumban visszaellenőrizhető, hogy ki mikor mit kért le...stb!
gondolj bele mi lenne, ha azon helyeken, ahol minden adatodba (szeméyes adataid, útleveled, vezetői engedélyed, gépjárműve(id)...stb) belelátnak - okmányiroda, rendőrség...stb - minden arra jogosult személy csak úgy megnézné, és még tovább is adná az adataidat - rólad információkat -, mert egy ismerőse kíváncsi valamire, és megkérte, hogy nézzen már utána ennek-annak... -
kali
legenda
-
kali
legenda
-
kali
legenda
-
-
kali
legenda
köszi, de azért ne említsük egy lapon ezt a két embert, mivel 1430 t-s dolgozó, kali pedig nem! más az, ha valakinek belső szögből van rálátása a dolgokra, mellettem csupán annyi szól, hogy régóta (közel 13 éve) vagyok ezen szolgáltató előfizetője, és nagyjából követem a dolgokat...
-
kali
legenda
válasz
JamesHolden #3759 üzenetére
minden kérdésedre megtalálod a választ; link
amúgy a pontok érvényessége két év, a kártyaszín érvényességének a végét jelző dátummal meg nem kell különösebben foglalkozni, egy adott időszak vége, az új időszak automatikusan indul/folytatódik![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
közel 13 év t-s mobilozás - és több előfizetés - mellett állíthatom, hogy nem jellemző, de legalább is velem nem fordult még elő!
esetleg olyan hívásoknál lehet csúszás, ahol nem csak hazai hálózaton megy át a beszélgetés...KBear; elméletben mindegy, a gyakorlatban viszont többször volt már olyan, hogy csak nagybetűvel működött - a telefon, a karakterek kódolása, vagy a fene tudja miért...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
megamurashy #3808 üzenetére
itt sem kell kerülgetni, meg a upc esetében sem! állandóan ez a sumákolás...
miért nem hívod fel mindjárt az ügyfélszolgálatot, és kérdezed meg ott? -
kali
legenda
ha nem jelenzkezel be, és úgy nézed meg a webshop által kiírt árakat, azok pontosan tükrözik az üzletek árát, mivel nincs eltérés - csak a webshop által rendelve még más kedvezmény(ek) is adott(ak) lehetnek, de ezek nem befolyásolják a fizetendő összeget, mivel más jellegű kedvezményekről van szó; 120 díjmentes perc, vagy 100 díjmentes sms és 50 díjmentes mms!
ha bejelentkezel a webshop felületére, akkor pontosan személyre szabott árat kapsz!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai