- iPhone topik
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz freeknight #98065 üzenetére
Ahhoz képest, hogy bizonyos dolgokat vadul mantrázol nem akarod meghallani a valós segítőkészséget és nem a lényeges kérdéseket teszed fel magadnak, hanem csak azt, hogy miért így működik
"Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot."
Ez egy nagyon jó kérdés lett volna, ha felteszed és nem tényszerűen leírod, elkönyveled. Átírással, ha van nálad igazolás a flottához, akkor NEM, nem jár újabb két év hűségidővel... Azt viszed tovább... Változatlanul
"Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály"."
Erre is válaszoltam, már többször is. Nem tudok többet tenni, de megtette ezt dptrsk is. Méltányosságból alanyi jogon segítenek, rugalmasan, ha az előfizető kéri (akár a helyszínen is pl.), de ez az eset speciális sajnos az elhalálozás miatt. Itt már egy harmadik fél kéri ezt (akinek a kapcsolódó szerződésekkel nincs múltja a cégnél, s elhunyt ügyfél szerződésén minden helyszíni módosítás TILOS - érthető okokból), ezért van szükség speciálisan kérelemre.
Alapban a két lehetőség a megszüntetés és a hűségidővel együtt történő átírás. Ettől el lehet térni, csak be kell adnod egy erre vonatkozó kérvényt. Ezek szerint te ezt ignoráltad, mert nem akarsz pár percet ráfordítani? Vagy nem akarsz ~2-3 hetet várni a válaszra? (miközben már több csatornán kokettáltál ügyfélszolgálatosokkal). Ha nem kell igazán a számod, akkor persze, le lehet írni sokadszor is ugyanazt sértettségből, anélkül, hogy ténylegesen megoldást keresnénk, s ezt követően meg is lehet szüntetni a számot. De már két sokkal jobb megoldás is előtérbe került (ismételve magam: átírás és ha kiadják az igazolást akkor maradhat a flotta; méltányossági kérelem a körülményekre való tekintettel)
Segítek.. itt csatolhatod is a scannelt halottit és le is írhatod, hogy miről van szó:
"Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy."
Annál egyértelműbben nem tudom leírni, mint ahogy tettem többször is. Hülyeséget mondott.. De te továbbra is írod. A tényszerűen leírt válasznál nem tudok többet tenni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen