Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adamssss

    veterán

    válasz Kbali #97178 üzenetére

    A hozzáállással van a gond. Tegnap végül megvettem a készüléket mert kellett de az ügyintéző ha 10x nem kért bocsánatot az új ügyfél politika miatt akkor egyszer sem. Mondta, hogy gyakorlatilag több telefonos kolléga sírógörcsben fetreng amit kap az ügyfelektől. Amikor elkezdtünk beszélgetni remegett is rendesen a hangja mielőtt kibökte, hogy mi van.

    Az undorító az, hogy januárban telefonáltak és lehet ha engem hívnak én is belemegyek az üzletbe mert végül is kicsit drágábban kaptunk egy jobb ajánlatot (legalább is akkor még így tűnt) Feb 1-től meg megváltozott a készülékvásárlási szabályzat. Persze lehet mondani h összeesküvés elmélet és véletlen az egybeesés de kötve hiszem. Senki nem szólt előre, hogy változni fog a szabályzat így ha készüléket is szeretnénk akkor várjunk egy hónapot a szerződés módosítással.

    twofatcat: Köszi, de jobban szeretem telefonon intézni mint órákat sorban állni. Kötöttem inkább biztosítást és még így is bőven megérte.

    [ Szerkesztve ]

    Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

Új hozzászólás Aktív témák