Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reddoors

    tag

    válasz JamesFinn #86139 üzenetére

    Akkor még viszonylag jól jártál. :) Nem tudom mi folyik ennél a cégnél itt Magyarországon de valami nagyon nagy baj lehet. Sajnos egy nagy "sufni "cég benyomását kelti , és még az üzletpolitika de legfőképpen az irány a rossz.
    Én nagyon sokat rendeltem weben keresztül ami "régebben" viszonylag dinamikusan működött de napjainkban teljes káosz lett.
    Nem megfelelő vezetés , dolgozói csapat , és az országos leépítés eredménye ez .
    Csak egy példa : pár hete vettem egy terméket weben amit személyes átvételként jelöltem meg egy Telekom üzletbe (nem partnerüzletbe ) .
    Bementem a termékért amit első körben a dolgozó nem tudott beazonosítani hiába mondtam neki nevet , megrendelési számot.
    Hosszas kínlódás után meglett a termék amit kártyával fizettem.
    A fizetésről nem , hogy számlát de még a banki terminál bizonylatát sem kaptam meg.
    Hazaérve megnéztem a Telekom fiókom van -e benne valami meglepetés :) esetleg a vásárlásról, hozzáteszem semmi a világon! Sem számla sem garancialevél.
    A weben a termékek jelentős részénél NINCS feltüntetve a garanciális feltétel a weben meg úgy általában sehol !!!!!
    Jött az írásos panasz mert az ügyfélszolgálat úgy haz.... mint a vízfolyás. Megkaptam postám 1 hónap múlva.
    Mi van ha addig elromlik a termék vagy esetleg az eredetét kellene bizonyítanom?.

    Másik:
    Pár hónapja váltottam át az előfizetésem kártyásra mert a sok probléma miatt már erősen gondolkodtam a szolgáltatóváltáson .
    Váltáskor eltörölték a barmok az előfizetéses fiókomat és a kukába került az összes addig vásárolt tartozék és hűség nélküli készülék számlája és garanciapapírja.
    3 hónap kellett mire postán pótolták , természetesen írásos panasz és majdnem békéltető testület lett belőle.
    A fiókom több 100 ezer Ft értékű termék papírjait tartalmazta.

    Kártyás Telekom fiók:

    Na ettől mentsen meg mindenkit az Úr! A Telekomnál kártyásnak lenni büntetés.
    A webes fiók botrányosan hiányos , nem tudsz bekapcsolni szolgáltatásokat mert egyszerűen nincs feltüntetve.
    A korlátlan tematikus opciókra nincs már utaló jel sem , tehát egy új leendő előfizető nem tud honnan tájékozódni erről a lehetőségről mert nem létezik a weblapon ilyen .
    A telefonos alkalmazás szintén hiányos , félrevezető !

    Az Ászf pontatlanságát még nem is említettem , ahol szintén hülyeségek és valótlan dolgok vannak. Lásd a különböző internetcsomagok gyorsaságára vonatkozó adatok stb.

    Az új előfizetéses csomagok meghaladják a vicc kategóriát , ezek a csomagok nem a napjaink követelményeit tükrözik , hanem a pénzlehúzásról szólnak .

    Szóval eljutottunk 2017-re oda , hogy a Telekom egy sufni , komolytalan cég benyomását kelt ahonnan el kell menni mert nem jó az irány.!!!

    Szerencsére van olyan szolgáltató ahol máshogy látják a fejlődét ,és nem a pénzlehúzás az elsődleges motiváció.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák