Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz lugosi #85127 üzenetére

    Egyszerre max. 500 megmenthető vagy aktív kártya volt a nevén, ha a példádat vesszük.
    Mivel fel nem töltik, mert többnyire lenyomozható lehetne és csak 1 hívásra használják.

    Ha nincs rá szabályozás miért terhelné a rendszert felesleges folyamattal a telco cég?

    Ha a jelenlegi ajánlatot nézzük egy 6-7 fős nagyobb család(nagyszülők, szülők, gyerekek), akár 100 SIMet is el használ 1 évben, ha spórolni akar 80perc és 1giga net van jelenleg 990 forintért, de volt 490ért 12x10perc.
    Ha valaki nem akar előfizetést, mert nem akar kötelezettséget, változó az igény, akkor ez számára a legolcsóbb megoldás, 1 SIMet pedig elérhetőségként van a nagyobb családtagoknak. Egyszerűség kedvéért apuka aktiválja be, mert ő követi, hogy kinek mikor kell új kártya, mert fogy az adat pl.
    Olcsóbban kap mindent, mintha feltöltögetne, ráadásul a riasztóba is olcsóbb 990ért 1 évre, mint a kötelező 2500as feltöltés.

    S mivel ezek feltöltős kártyák, ha elfogyott a jó áras net/hívás, megy a kukába. Azzal a különbséggel, hogy most kevesebb kártya lesz egyszerre a nevén az apukának, mert 1et mindig ki kell löknie, ha 10 fölött aktiválna.

    Tehát hol lenne az a határ, amit te már jeleznél?

    Nem beszélve arról, hogy ez egy plusz folyamat, amit neked ki kell találnod, csak úgy önszorgalomból inkább ilyenbe ölsz pénzt egy jó weboldal helyett?
    Jó weboldalra sincs keret, nemhogy egy ilyen folyamatra magától költsön pénzt a szolgáltató...

    Ha a hatóság kötelezi persze megvalósítja, mert nem akar bírságot, de nem fáradozik.

Új hozzászólás Aktív témák