Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n@p@lm

    őstag

    Hosszú lesz....
    Juj gyerekek, Telekomos kislány kiakasztott ma…
    Rendeltem neten 4G képes domino sim kártyát, futár hozta ki, telefonon kell aktiválni.
    Felhívom a megadott 80 / 80 63 99 99-as telefonszámot, mondom hogy mit szeretnék (SIM kártyát aktiválni), kéri a hívószámomat, diktálom hogy 70/xxxxxxx, molyol, molyol, azt mondja hogy erre a számra nem tudja aktiválni mert hogy ez Vodafone-os telefonszám.
    Mondom, hölgyem ez kizárt, egyeztessük újra a hívószámot.
    Bediktálom neki, visszaolvassa, próbálja újra, majd szól hogy ez még mindig Vodafone-os.
    Mondom, naneee, igen, Vodafone-os volt, de tetszik tudni van a számhordozás intézménye és bizony vagy 5 éve Telekomos.
    Ne mondjam neki, most nézte meg a rendszerben és bizony ez a szám a Vodafone-hoz tartozik.
    Komolyan eddig viccesnek találtam de most már komolyra fordítva a szót meg tudja oldani az aktiválást?
    Nem.
    Akkor legyen kedves adni egy kollégáját aki tapasztaltabb.
    Nem.
    Akkor mondom hívom újra hátha valaki más veszi fel.
    Nem, mert ő fogja felvenni.
    Hmmm, akkor legyen kedves adni egy nevet.
    Nem.
    Akkor egy hívásazonosítót hogy reklamálni tudjak.
    Rendben, majd bediktál egy (talán) tízjegyű azonosítót.
    Felírtam.
    Kérdezi segíthet-e még vagy bonthatja a vonalat?
    Mondom kis türelmet.
    Közben a mellettem lévő telefonról tárcsáztam ismét a 80-as számot, felveszi egy másik ügyintéző, bemutatkozik, mondom, egy pillanat.
    A másik telón elköszöntem, és az új ügyintézőm felé fordultam.
    5 perc alatt beaktíválta a SIM kártyát.
    ui: elnézést a sok „mondom”-ért ;)

Új hozzászólás Aktív témák