Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz grabber #5639 üzenetére

    Minden hónapban gyűjtesz kapcsolat pontokat.Ebből az utolsó 6 havi pontszámot összesíti a rendszer, és ha 360 vagy annál több van, akkor arany kártyás leszel a pozitív vizsgálatot követő hónap elsejtől (új hívószámnál kell hogy legyen 6 lezárt hónap, ezért 8 hónap után lehetsz legkorábban aranykártyás).

    Ha a 6 havi pontszámod eléri vagy meghalladja az 1890-et és legalább fél éve arany kártyás vagy, akkor platina szintre lépsz. Ezt a hathavi pontmennyiséget egyébként egyszerűen lekérdezheted jelszó nélkül is a saját számodról a 1430-as automatán is (1 magyar menü / 8 Kapcsolat Program információk / 2 Személyes információk).

    Ha eléred az arany vagy a platina szintet, azt egy évig őrzöd (tehát a hathavi pontmennyiség kritikus szint alá csökkenése nem számít), de ha egy év múlva nincs meg a 360/1860 pontod, akkor visszaesel a fél éves pontszámnak megfelelő szintre (alap vagy arany). Ilyenkor a beváltható pontjaid megmaradnak, de alap szint esetén nem tudod beváltani őket, viszont ugyan úgy elévülnek a 2 éves beváltható pontok. Természetesen vissza lehet kerülni a feltételek teljesülése esetén újra arany vagy platina szintre.

    Vannak "kényszerítő kritériumok" is, amik miatt azonnal alap szintre esel és a beváltható pontjaid is elvesznek. Ilyen a fél éven belül kétszeri szolgáltatói híváskorlátozás (behajtás, forgalomfigyelés) és/vagy a fél éven belüli szolgáltatói hívószámfelfüggesztés vagy a fél éven belüli összesen legalább 45 napnyi felfüggesztett státusz (ügyfél kérésére).

    Dióhéjban. ;)

    Szerk: My T-Mobile regisztráció? Az már nincs, első belépéskor kér adatokat, ezzel kiiktatták a regisztrációt. Ha telefonszám + jelszó alapján nem tudsz belépni, akkor pár lehetséges probléma:
    - olyan régi a hívószámod, hogy még nem 5 számjegy a jelszavad >> jelszómódosítás kell
    - Domino-ról váltottál havidíjasra >> korábbi adatok törlése szükséges, amit telefonos ügyintézőn keresztül is kérhetsz (továbbítja az illetékes csoport felé)
    - egyéb >> ha tudod a jelszavadat, a telefonos ügyintéző jelezheti a problémát az illetékes csoport felé, akik helyreállítják az "azonosítódat".

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák