Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz egoistus #52001 üzenetére

    szia,

    kérhetsz készüléket a javítás idejére, bár nem kötelesek, de jellemzően szoktak adni, ha épp van bent valamilyen.
    cserét kérhetsz a kijavítás helyett, de szintén nem kötelesek teljesíteni, pláne ha aránytalan többletköltséggel járna számukra a kijavításhoz képest, a sokadig kijavítás után - általában három után, negyedszerre már vihető feljebb a dolog - már érdemes nekifutni a kicserélésnek, pláne úgy, hogy azonos hiba jelentkezik újra és újra.
    a parkolási díj, szabadság és minden más anyagi és egyéb jellegű kiadás/teher számíthat később, de csak közvetve, majd az indokolt kicserélési, netán elállási - ha a sokadik cserés készüléknél is jelentkezne azonos hiba - szándék esetén, mint sok kényelmetlenség, kellemetlenség, sok időveszteség...stb, amik a "garanciális" ügyintézés miatt adódtak, de ez még nem a második ügyintézés során, hanem majd...
    amennyire lehetséges, a kijavított készüléket még ott helyben ellenőrizni kell, és ha nem okés, akkor nem átvenni!
    kárpótlás nincs, a szolgáltatás árából tudnak jóváírni, de azt csak meghatározott esetekben, ha konkrét ok miatt nem tudnád használni, de mivel a vonatkozó jogszabály szerint nem kötelesek cserés telefont biztosítani a javítás idejére, így az sem mindig egyszerű eset.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák