- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
Holnap ugrik a májam a vízbe!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #36049 üzenetére
ok, én csak pozitív tapasztalatokat hallottam eddig, de nem véletlenül nem írtam biztosra a dolgot, hiszen nem ismerni az előfizető szolgáltatós előéletét...stb.
arról nem is beszélve, hogy szélsőséges esetben üzlete/ügyintézője is válogatja... -
adequate_cou
senior tag
Ha megérkezett ma fél hatkor pickpack központi raktárba akkor mikorra ér pick-pack pontra?
-
djculture
félisten
válasz adequate_cou #36058 üzenetére
Szerintem holnap reggel
-
adequate_cou
senior tag
-
Lehiñito
senior tag
válasz adequate_cou #36061 üzenetére
Hali.
Nekem reggel 10.32 perctől írja azt, hogy a csomag járaton van. (igaz vidékre jön)
Fél7kor bezárt az átvevőhely, talán holnap megkapom.
Úgyhogy nem kizárt a csúszás ha nem a fővárosba kérted. -
HXY
addikt
válasz lord.lakli #36063 üzenetére
Inkább a kérdés az, hogy mennyit kell érte fizetni...
-
tomi613
aktív tag
válasz lord.lakli #36063 üzenetére
Még nem publikus!
※ Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (SM-G998B) Android 14 ESIM※
-
ANDROID???
addikt
Azért a T szépen kibújt a 10E online kedvezmény alól...
-
petrelli86
aktív tag
válasz ANDROID??? #36071 üzenetére
csodálkozol rajta?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=petrelli86 Vágjál bamba képet! ÍGY! MOST JÓ!
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36071 üzenetére
miért bújt volna ki?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ANDROID??? #36071 üzenetére
kibújt? Inkább kiszélesítette a kedvezményezettek körét 1 napra.
-
coolrob
aktív tag
kibújt, mert többet szeretnénk telefont rendelni a kuponnal és nem lehet. 4 napja hallgatom hogy informatikai probléma, nem tudnak semmi információt adni...
A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.
-
Blackmirror
senior tag
-
kali
legenda
válasz coolrob #36075 üzenetére
nem a kuponos történetről van szó, hanem a 10% webshop/online kedvezményről, azt pedig az egyik kézzel adták, a másikkal pedig elvették, hiszen semmi sem kötelezte rá őket - addig sem, amíg adták.
a kuponos történet meg köszönhető annak, hogy rengetegen nem éltek, hanem visszaéltek a lehetőséggel, a második körben már minden túlmutató trükközésekről is lehetett itt (is) olvasni... -
kali
legenda
válasz petrelli86 #36078 üzenetére
több helyen is írtak róla a neten.
Parasite; nem arra lett felhasználva a kedvezmény, amit a közleményben és sms útján írtak, és erre az sem mentség, hogy a rendszer engedte, legalábbis jogilag.
mind a két oldalon volt hiba, ezért egyik oldalon sem minden esetben feszegették a dolgot, valaki megkapta, mások viszont nem. a szolgáltató megteheti, hogy az előfizető számára kedvező irányban eltér a szabályozástól, de ez nem kötelező, tehát mérlegel(t), és különböző tényezők függvényében dönt(ött), ahogy tette is!Blackmirror; akkor nem pontosan írta.
[ Szerkesztve ]
-
-
coolrob
aktív tag
válasz Blackmirror #36076 üzenetére
Semmit nem tudnak elintézni ez a felháborító..
Volg egy sikeres rendelésem, hétfő délután. Megrendeltem a telót, boltban való átvétellel.
Másnap délben ránéztem, mert 2 re mentünk volna érte, és érvénytelenítették..
Telefonálgattam, össze vissza kapcsolat, ajánlottak 2 ezres csomag helyett 5 ezreset stb, de senki nem tudta miért lett érvénytelenítve a rendelés, senki nem tudott rajta változtatni, senki nem tudott segíteni csak azt hajtogatták hogy rendeljem meg újra.
De mondom én csak kuponnal tudom megfizetni. Hát sajnálják nincs más út, sőt még ők se tudják megrendelni nekem, mivel akkor teljes áron kéne, semmi kedvezmény nem lenne...4 napja kérdezgetem őket a kuponról, de semmi.. Informatikai hiba, nincs több információjuk, nem tudni mikor fog menni..
A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.
-
krisztian112
senior tag
És ki nem szarja le hogy ki mire használta fel? FEl lehetett, a szerződés létrejött, a terméket pedig átadták számlával meg mindennel együtt. DE olyan degeneráltak voltak hogy mág akkor se vették észre mikor több száz iylen rendelést kiadtak. Biztos nem az ügyfeleken fogják ezt elverni, hanem azokon akiknek a kezén iylen feltételekkel átment a rendelelés....
Huawei P10 lite
-
kali
legenda
válasz petrelli86 #36087 üzenetére
erre már válaszoltam korábban!
nem véletlenül nem kapta meg mindenki, aki viszont igen, annál úgy látták jónak, hogy eltérnek a szabályozástól az előfizető számára kedvező irányba.krisztian112; ez legyen a szolgáltató problémája, így jártak...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Hol van az a kedvezmény amit 14-ig ígért?
Azt sem értem miért ilyen mulyák, hogy "műszaki hiba" miért nem mondják, hogy elszúrtak valamit, és nem akarják a - még nagyobb -al tetézni...Akkor én mit szóljak, hogy visszavették 2-szer is (először 6 szerviz és egy békéltetői határozat után, de még akkor is szopatni akartak) a készüléket amit a szervizelésük elb.szott!!!! rengeteg időt vártam rá rengetegszer húztam sorszámot rengetegszer telefonáltam utána és bazi sokat idegeskedtem miatta és "kötelezően" levásároltatták velem helyben a visszavétel feltételeként a készüléket (amit én be is nyeltem és itt utólag figyelmeztettetek rá, hogy hülyegyerek ezt te nézted be), csak így intézhető, hogy is mondjam kicsit átbsztak.
Az sem módi, hogy nincs egy szutykos szolgáltatónál sem másodperc alapú számlázás csak pocs perc alapú, iszonyat percdíjakkal (tudom el lehet húzni a vodához vagy máshová), de mivel parasztvakító módon ugyanott van az ember a költségeket illetően (kivétel a készülék árak) nincs értelme túlzottan váltani, mert ezek úgy is felső vezetés szinten lezsírozták egymás közt a piac felosztást....[ Szerkesztve ]
-
Blackmirror
senior tag
válasz coolrob #36086 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy 14-ig volt hirdetve ez az akció,tehát valószínűleg a webshopban nem lesz aktiválható a kedvezmény,mert nem tudják megcsinálni úgy, hogy rendesen működjön-egyébként nem értek hozzá,nem tudom,hogy mi ennek a technikai akadálya,de nem tudnak megbirkózni vele,vagy nem is akarnak már.
Azt hittem van erre valami megoldás,hogy akár telefonon, akár személyesen egyeztetve mégis meg tudnák adni a készülékre a kedvezményt valamilyen módon.Mert azért lehet velük egyezkedni általában.6éve vagyok előfizető nekem ez a tapasztalatom velük kapcsolatban.
Ha a kupont nem is tudják beállítani akkor pofon egyszerű lenne átírni a webshopos árakat -10000-rel nem?
Ők tudják...[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
coolrob
aktív tag
válasz Blackmirror #36092 üzenetére
Megmondom mit gondolok. Elcseszték a dolgot, ami miatt elég jól le lettek húzva.
Ezek után gondolom fejek hullottak és még 1x beaktiválták hétfőn a kedvezményt, de mivel akkor se volt jó, szerintem valami fejes tuti lelőtte az egészet, hisz se híre se hamva..
Csak sajna így jópáran szívunk is miatta
A legátlátszóbb bolhás szövegek: 1. Mennyit engedsz a feléből? 2. Ez boltban is olcsóbb de azért elviszem ha engedsz belőle kicsit.
-
ANDROID???
addikt
válasz coolrob #36093 üzenetére
Eleve egyszerűbb lett volna kuponkód nélkül leárazni 10-el a szóban forgó készülékeket...
Az is marhaszép dolog, hogy a webshopon az akciók 3-4-5ször is változnak egy nap vagy akár délelőtt alatt, főleg az is gusztustalan, hogy egyszer az van kiírva, hogy új előfizetésre, utána már meglévő előfizetésre is és hasonlók...
Amíg egy kedvezményt nem tisztáznak le nem kellene feltenni netre csak, hogy tervezés alatt, mert még mi sem tudjuk mit szeretnénk...
Az sem lenne rossz, ha az ügyintézők tudnák amit csinálnak, és nem totál buták lennének a készülékekhez meg az ügyintézés adta lehetőségekhez, vagy ha nem tudják mit kell ill. lehet csinálni, jó lenne megkérdezni olyan kollégájuktól aki tisztában van vele...
De ezek mér kicsit eltérnek a tárgytól, csak igazak...
Addig jó az ügyfél hűsége, amíg alá nem írja a szerződést utána elégedettség leejtve... Utána ketyeg az óra fizetési határidőkre stb, az meg ha a térerő ingadozik mert 1000000évig "karbantartanak" valamit az már nem számít nekik. Az is frankó, hogy én (vidéken) a készülékemen tapasztalom (nem a készülék hibájából) hogy a telefon mozdulatlanul az asztalon térerő ingadozással küszködik, azt javasolták, hogy kijönnek felszerelnek egy jel erősítő antennát és a ház egy pontjához kötnek, telefonálni a "mobil szolgáltató" a mobil készülékkel... Szánalmas volt ez is részükről, de ezt a sötétséget a többi szolgáltató is megcsinálja... -
KZP
őstag
válasz ANDROID??? #36094 üzenetére
Jaja, a rókás mobil is délelőtt 13e volt, délutánra meg 20e lett...
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36090 üzenetére
nem néztem utóbb az akció részleteit, így nem akarok látatlanban dobálózni, de általában tesznek a szabályok közé kiskapukat, például x időpontig, vagy a készlet erejéig...stb, szóval nem féltem őket, ha esetleg indokolni kellene a dolgot.
a mobilos történeted más tészta, többen és több témában is írtunk elég sok segítő hozzászólást, ahhoz többet nem nagyon lehet hozzátenni...
véleményem szerint azért nem lett volna egyszerűbb leárazni a készülékeket, mert ez nem csak a szolgáltató akciója volt, hanem más céggel közös dolog, amit nem feltétlenül oldhat meg a cég saját hatáskörében.
vannak problémák ezen szolgáltatatóval is, szerintem nincs is olyan szolgáltató/cég, akivel csak és kizárólag csak jók a tapasztalatai mindenkinek, de én is csak azt tudom mondani, amit Blackmirror is, hogy eddig mindig dűlőre jutottam velük, problémás ügyekben is segítettek, a pedig a bő 16 éves előfizetői múltammal és a több előfizetésemmel volt már mit intézni. -
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36098 üzenetére
nem szabad hagyni magad, ha neked van igazad, és a jogszabályok is azt támasztják alá!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest