- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Honor 90 - modellalkat
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
válasz
_adaml21_ #31581 üzenetére
Én eddig 2 webshop-os telót küldtem vissza, mert nem tetszettek, és mindkettőnek visszaadták az árát. Az elsőnek asszem 3 héten belül, a másodiknak meg valahogy 6, tehát ott már jócskán kicsúsztak a 30 napból, de volt benne asszem egy hosszú hétvége, meg akkor még a bankok is sokkal lassabban utaltak, úgyhogy nem pattogtam nagyon, bár valóban kellemetlen volt már.
Szóbeli érdeklődésnek-panaszkodásnak abszolút nincs értelme sem telefonon sem személyesen, velem mindig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindenhol, csak éppen baromságokat beszéltek.
Én a helyedben a biztosabb hatás elérése érdekében bemennék egy trépontba és beírnám a vásárlók könyvébe a panaszom. Erre ők természetesen azt mondják majd, hogy nem ők az illetékesek hanem a webshop, ezért nem fogadnak el panaszt. De ahogy ők sem azért tartanak fenn ügyfélszolgálatot hogy érdemi segítséget és hiteles információkat adjanak (hanem mert jogszabály írja elő) - így te sem azért írsz be a vásárlók könyvébe mert ők a felelősek. Hanem azért mert jól mutat majd a felvett jegyzőkönyv scan-elt másolata a 30 napja lejárt átvételi elismervény mellett, amit e-mail-ben a tré központi ÜFSZ-nek címzel, másolatba pedig beteszed az NFH és NMHH címeit.
Ha ebből nem értenek akkor semmiből.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Microsoft Outlook topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Óra topik
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- További aktív témák...
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia