Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    válasz 1430 #3126 üzenetére

    És erre most mit írjak? H végre mondja be az *tkozott callcenter a rögtön a nyelvválasztás után, h "ha ügyintézőnkkel kíván beszélni, kérem nyomja meg a XYA gombot"? Hogy ne kelljen állandóan egy rakás marketingszöveget meghallgatni mielőtt élő emberrel tudok beszélni?
    Hogy ne 20 percig kelljen tartani a telefont mire az illetékes utánanéz egy egyszerű kérdésnek (megtörtént eset, tehát nem helyből a fórumot használom.."?
    Hogy a tépontban ha már van "arany és platinakártyás ügyfél" gomb, az legalább annyival járjon, h ne kelljen 1 órát várni, és végighallgatni ahogy egy számlapanasz miatt egy ******* színvonalú úriember ordítja bele a politikai nézeteit az ügyintéző arcába úgy h zeng az egész tépont (okt elején megtörtént eset Bp-en!!!!)?

    Általában én szoktam ezen a fórumon (az előző nickemen legalábbis) a leghatározottabban fellépni a parttalan szolgáltatóanyázással szemben, de mivel saját+cég+egyéb ügyekben elég gyakran kell mobilcégekhez fordulnom, komolyan lassan az az érzésem h nagyobb stressz egy P/V/T boltba bemenni, mint a JFK-n a bevándorlási pultnál sorbanállni :)) ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák