Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Plasticbomb

    addikt

    válasz D@ve89 #29967 üzenetére

    Tisztáznunk kell az problémát.

    Többen is használtuk, megszoktuk mekkora késleltetéssel dolgozik a T-Mobile netünk, ami elég alacsony volt (~100 ms), de kb 6.21-edike óta rakoncátlankodik a mobilnet. Az APN wnw-ről internet-re való átírásával lehet megpróbálni trükközni, de van, amikor az internet apn beállítással is probléma van. A gond az, hogy adott egy átlag 100ms késleltetés, és kb 5-10 másodpercenként hirtelen 1200-1500msre ugrik fel. Mint már megpróbáltuk kibeszélni a dolgot, esélyes, hogy túl alacsony az adatforgalom, és a szolgáltató bontja a kapcsolatot, de mivel a gép folyamatosan kommunikál, így egyből újra létrejön a kapcsolat. Csak ez a pillanatnyi megszakadás az 1200-1500ms késleltetéssel pont nem baráti a játékkal, az egyből meghal, disconnectednek veszi a dolgot, csak épp a fejlesztők nem gondoltak erre, és így nem kapcsolódik vissza automatikusan, se nem dobja az ablakot, hogy megszakad a kommunikáció a szerverrel, csak áll és semmit nem csinál a játékkliens. Sajnos ezt, mikor elkezdte a T-Mobile netünk csinálni, úgy csinálta, hogy a voip szolgáltatások is megakadtak, úgy mint TeamSpeak. Azóta már annyi változott, hogy a TS már nem kapcsol szét.

    Vigneau:

    ha még nem próbáltad, akkor tedd meg, hogy a hálózat beállításainál írd át wnw-ről internet-re az apn-t. És ajánlok valami alacsony bitrátájú netrádiót hallgatni mellette, így ritkábban szakad meg.

    ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

Új hozzászólás Aktív témák