Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz zoli62 #25875 üzenetére

    zoli62 & domerator & Phreetsie
    Arra nem kívántam reflektálni, hogy...
    1. ..."aláírod hogy 2 évig használod az x terméket" - nem ezt írta alá
    2. ..."a haszálodon van a hangsúly" - ez érthető, de gondolom senki sem kíván például 150 Ft-os percdíjakat fizetni csak azért, hogy legyen miből fedezni a hibás készülékek cseréjét (a gazdaságosabb javítás helyett).
    3. ..."Nekem az emberi hozzáállással van bajom." - ennek ehhez nem sok köze van, legfeljebb annyi, hogy mindenki (még én is) átérzi a helyzetet, de ez nem érzelmi hanem gazdaságossági kérdés. És ebben az utolsó bekezdésben a többi mondatot már nem is kommentálnám.

    sifarr
    Értem és köszönöm a helyesbítést. :B
    Azért abban egyet tudunk érteni, hogy a gyakorlatban - legalábbis míg létezik a gyártó és a Telekom megteheti, addig - mégis csak "közvetítő"? Illetve megérheti közvetlenül a gyártónál kérni a cserét, ha ez a cél?

    tPedro_
    Igen, holnaptól a Go!Net S lezárásra kerül és nem lesz helyette új. Ellenben az M és L csomagra lesz akció.

    dokee78
    Mondjuk úgy, hogy ez így normális. ;)

    erdoke
    A 66 ezres ár a kiskereskedelmi listaár, míg a 44 ezres ár a WebShop 5%-kal csökkentett akciós kiskereskedelmi listaár. Mindkettő SIM Lock-os. Az akciós listaár anno azzal a céllal jött létre, hogy csak a T-Mobile ügyfeleinek és csak egyetlen egyszer lehetőségük legyen 30%-kal olcsóbban venni készüléket, mert akkor még nem minden készülék volt kapható Domino-val. Mára ezeket a "csak" kikötéseket nem figyelik, és már Dominoban is megvehető a legtöbb készülék (ez a HotSpot pont nem), így némileg okafogyott az akciós listaár, de esetedben jól jöhet.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák