Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • milestone

    tag

    Sziasztok,
    Egy webshopon keresztül megrendelt (Dominos) készülék-csomag átvétele után a 8 napon
    leadtam egy T-Pontban és visszaküldtem (a SIM-kártyával együtt) egy visszáru nyilatkozat kíséretében, mivel sajnos nagymértékben elégedetlen voltam a készülék (M. Defy) kijelzőjével.
    Ezután írtam a webshopnak, hogy készülékcserét (tehát ugyanazt a modellt) szeretnék kérni.
    Arról tájékoztattak, hogy ez nem lehetséges..
    Meg tudná erősíteni valaki (illetékes), hogy ez valóban így van?

    A 72 óráról csak utólag hallottam, akkor is nagyon ellentmondó információkat, úgy a tel-os üfsz részéről (több ízben), mint az üzletekben (szintén)
    Erről (72h) nem tájékoztattak, amikor (még 3 napon belül) jeleztem ezt egy boltban is, meg az üfsz-on is.

    Miért ne lenne lehetséges a csere, ha egy adott példánnyal vagyok elégedetlen, és nem a típussal, ill. nem szeretnék elállni a szerződéstől?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák