Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Az mennyire van rendben, hogy az adategyeztetés után a Domino-előfizetés eltűnik az alkalmazásból? Ha rendben van, akkor miért?
    Most van 3 általam kezelt kártya, ezekre tegnap elvégeztem az adategyeztetést, mára eltűntek az alkalmazásból. Mind idős emberé, nyomógombos telefonokkal, sms-t nem tud olvasni egyik se (örülünk, ha sikerül megnyomni a zöld gombot, ha hívjuk őket), tőlem egy kb. 70 kilométeres kör sugarán a szélrózsa különböző irányában. Húsvétig már nem megyek arra, de kb. a héten mindnek lejár a rendelkezésre állási ideje, szerencsére alig van rajtuk egyenleg éppen, de beszélni már nem fogunk tudni ezeken velük. Az alkalmazásban nem tudom menedzselni őket, ja, a webes felületről is eltűntek. Ez is ilyen meg nem nyert ajándék, vagy ezzel mit lehet kezdeni? Az adategyeztetés nincs hatással a sim-kártya rendelkezésre állására?
    Amúgy kösz', telekom, túl sok a kapufa, amiről kifelé pattan a labda, más színű kártyák lesznek ebből.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák