Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • attiati

    veterán

    válasz Irn425 #136232 üzenetére

    így már értem köszi

    4Grider: a mobilszolgáltatós oldalt nem értettem. Publikus adatokat megszerezni nem lehetetlen (anyja neve, születési dátum, bankszámlaszám, telefonszám). Egy óvatlan mobilszolgáltatós ügyintézőt kifogni sem lehetetlen. Persze nem tudom, hogy lehetett e többször próbálkozni az ügyintézős módszerrel, amíg ki nem fogott egy figyelmetlen ügyintézőt. Vagy már eleve rögzíti a rendszer, hogy volt már SIM csere próba. Persze ez már a múlt, úgyhogy mindegy is.
    Ha szigorítottak az ügyintézés menetén, akkor az már elfogadható.

    Hogy utána hogyan élnek vissza a sim kártyával, az már más tészta. Ott bejöhet a user felelőssége.
    Egyébként idős szülők azt sem veszik észre, hogy sms-ük jött, vagy hogy épp nincs hálózat a SIM-en. Butatelefonon nincs app-os 2fa2 sem. Ezért nem lehet hibáztatni őket. Számukra a fő védelmi vonal, hogy a SIM-jüket ne veszítsék el.
    Azt meg tudják, hogy semmilyen adatot nem adnak ki semmilyen bejövő hívásra.

Új hozzászólás Aktív témák