- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz Vangelis #104595 üzenetére
(#104595) Vangelis
Ez így egyértelműen nem kijelenthető. Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni (ha még idejük sincs, hogy a folyamati szabályzásokba, after sales tevékenységekbe frissítsék)
(#104592) kakuk.tamas
Sorry, a sokfülűség...
(#104593) viktorhu
Kivételt képeznek ez alól az emag és társai... Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni...
Én műszaki terméket ilyen helyről csak nagyon elárazottat vennék
(#104594) 4Grider
A szerződés az egy dolog. Az eszköz csak egy kereskedelmi termék, amit a gyártó által kijelölt szervizes platformon kezelhetnek, javíthatnak, ha a gyártó/korábbi szerviz partnerük nem kommunikálja le időben, akkor ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni.
Ha nem lett volna a Samsung, aki kijelenti, hogy nem járul hozzá, hogy pl. a Telekom a helyszínen szervizelje az eszközöket, mert neki olyan kiterjedt szervizhálózata van (mert ez történt a gyakorlatban, tekintve az akkori piaci részesedésüket, nem tehetett mást a szolgáltató), akkor a Telekomnak se kellett a helyszíni szervizelések folyamatát újragondolni, elküldeni a szervizes kollégákat és akkor az általad írtak is közelebb lennének a tényekhez.
Nem egyszerűek sajnos a szervizes tevékenységek, de ami a tény, hogy a szervizelés nem a Telekom jogköre már, hanem a készülék gyártóé.
Az ilyen helyzeteket csak úgy lehet garantáltan kivédeni, hogy szükség esetén elsőnek inkább a gyártó ügyfélszolgálati telefonszámával egyeztetünk (hogy mi a legegyszerűbb megoldás)
Szerintem a legjobb ebből a szempontból a pickup szolgáltatás. Még ki sem kell mozdulni és biztos jó helyre megy
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen