Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azayokai

    újonc

    Sziasztok. Gondoltam én is kipróbálom a telenor mobilnetet. Alapcsomag(alap modem/5Mbit)+100GB éjszakai, hűségidő nélkül... Jól hangzik, miért ne... Bírta is egy darabig... A nappali csomag(~3GB) már alapjáraton egy vicc, de most nem is ez a lényeges. November 01.-én 00:30 perckor torrent kliens start, futott 01:30ig és kaptam is az sms-t, hogy az adatmennyiségemből 20% maradt. Mondom mi a halál ez, csak nem az éjszakait számolták el nappalinak, mondom nem érdekes. Eltelt vagy 2-3 perc, mire jön a következő sms, hogy az adatmennyiség elérte a keretben meghatározott maximumot és innentől kezdve belassítanak. A torrent kliens jelezte is, hogy itt bizony gubanc van, nincs sebesség. Na mondom szép, vártam reggelig, hívom a flottát, hogy nem százas a dolog, majd ők intézkednek, kaptam válaszul. Hetedikéig nem történt semmi, a flottától azt mondták, hogy látták a hibát a telenornál és technikusok vizsgálják, mi történhetett... na mondom b+ elég volt, hívom a telenort közvetlenül. Telenor diszpécser közli, hogy szüksége van a telefonszámra és a számlázási azonosítóra, na mondom olyat kérhetsz, a flottánál se tudják mire vágysz (vagy csak nem akarják), viszont ők anélkül nem tudnak intézkedni. Mondom legalább annyit mondjon a telefonszám alapján, hogy mi történik. A kártya aktív, tehát ha azt mondták vizsgálják, akkor vizsgálják, mást nem tudnak mondani. Kérdezek egyet... Ilyenkor nem az lenne a logikus, hogy ha fél hónapja nincs net (erre visszatérünk), hogy ilyenkor annak a kibeba..ott ügyfélnek adunk ideiglenesen egy másik kártyát, hogy tudjon netezni, ha már szerződésben állunk? Hát ezzel kapcsolatban sem tud mit mondani, talán a flottánál próbáljam... Kérdezem a flottától később, válasz: Akkor az új kártyát is fizetni kellene erre a hónapra! Mondom "is"? Gondolod hogy ezért még fizetni is fogok?... Na visszatérve, nov. 01-én észleltem tehát, hogy az éjszakai csomag eltűnt a kártyáról. A flottától legelső reakció az volt, hogy a technikusok éjszakai adatforgalmat egyáltalán nem észleltek ebben a számlázási időszakban, tehát az elejétől fogva nem volt aktív éjszakai csomag. Nappali adatforgalmat alig generáltam, max 1-200MB, de ez is erős túlzással, a többi mind éjszakai forgalom volt. Tehát október 24-től a mai napig azaz november 10-ig nem észlelhető éjszakai csomag, de ők még vizsgálgatni akarják a dolgot és közben baromira lényegtelen, hogy tudom e használni a netet, vagy sem... A nappali csomagot akaratlanul is, de elhasználtam éjszaka, az éjszakai meg alapjáraton halott, sebesség csökkentett üzemmódban... Így se nappal, se éjszaka nincs lényegében net, ide is ezzel a 32kbit/sec sebességgel vagyok kénytelen írni. A probléma egyszerű, valamiért leválasztódott az éjszakai csomag a kártyáról és ezt nem képesek inaktiválni(ha beakadt), vagy aktiválni, újraaktiválni.. (9 napja) Nincs válasz se e-mailben a flottához, se közvetlenül hozzám. Telenor 2013...lassan 2014. Na ez a minőség skacok, szánalmas.

  • azayokai

    újonc

    axioma, a +1 havi ingyen net az alap feltétel már így is részemről. 24-e óta eltelt 18 nap, közel az egy hónap, mint szolgáltatásmentes időszak. Azért azzal már lehet nyerni egy esetleges kis pert... (peren kívüli megegyezés az garantált így is szerintem, ha nem kérek ferrarit persze, de nem akarom elviccelni...) Még hogy levonnak ezt, meg azt, mint kompenzáció, hogyne... Ami leginkább kielégítene, az a konkrét magyarázat, mert zavar az ügy egyedisége. A flotta miatt lenne megkötve a technikusok keze? Akkor viszont az nem világos, miért nem szűntetik meg az adott kártyát és cserélik ki végleg... Valahogy úgy képzelem, hogy a flotta megszűntetné az adott kártyát(ha másképp nem megy), de az költségekkel járna, melyhez gondolom a telenor ragaszkodik. Egyezkednek, kizárva engem köreikből és közben nem jutnak dűlőre... Gondolom meglepő lesz, ha hirtelen közéjük ugrok és bejelentem, hogy feljelentem...őket. Nem tudom honnan lesz újra netem, lehet írok vén fejemmel a télapónak b+... Sírjak vagy nevessek...

  • azayokai

    újonc

    "Ez nem a Telenor hibája."

    cigam, te szerintem egy másik dimenzióban élsz...

  • azayokai

    újonc

    Ti panaszkodtok, én meg száguldok a végtelenbe.

    http://www.speedtest.net/result/3093001220.png

    [ Szerkesztve ]

  • azayokai

    újonc

    Valami történt a sebességgel. (Halleluja...) 10 nap kellett hozzá, de sikerült, úgy látszik. (aztán lehet estére megint elszáll, na de ne legyen igazam)

    http://www.speedtest.net/result/3093852387.png

    Persze még semmi infó, majd később hívom a flottát, mi lesz a dolgok menete ezek után...

Új hozzászólás Aktív témák