Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Landsmann #804 üzenetére

    Igen de a gyártói garancia a készülékre él attól függetlenül, hogy függetlenként lett eladva vagy sem. Ha veszel egy telót a Pannonnál vagy másik szolgáltatónál és döglődik a telód akkor a Pannon is a gyártószervízébe viszi +nézetni. Itt a Pannon nem más ebben az esetben mint viszonteladó. Már nem tartanak fent szervízt illetve kicsi kapacsitással ha jól tudom.

    Ugyan így voltam a D600-amal anno. +vettem és egy hét után elkezdett vacakolni. Állandó térerőtlenségben szenvedett mikor másnak volt. 1értelműen a gép volt a vacak. Aztán bevittem a Pannonba. Azt mondták, hogy oké bevizsgáltatják hét múlva kb visszakapom, helyette adnak egy 6800 Nokiát. Na itt szakad el a cérna, egy 100rongyos teló helyett adnak egy ezeréves lestrapált vackot. Kiderült a pannonos fószertől, hogy ők csak továbbítják a Samu szervízbe. Ezekután fogtam elvittem én és még aznap megcsinálták a telót.

    Tehát nem kell semmi más, csak a blokk (ami alapján btudják azonosítani a telót) meg a teló és lehet menni a gyártó szervízébe.

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák