- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Az ingyen MMS küldést én sem használtam ki. Sőt MMS-t csak egyet küldtem az idén. Azt sem sikerült Bécsből elküldeni, sőt a határ innenső oldaláról sem. Valami olyan hibát írt ki, hogy Hibás formátum. Hát hogy a fenébe lehet hibás formátumú MMS-t elkészíteni telefonról? Aztán töröltem, megcsináltam ugyanazt mégegyszer, az meg már elment. Persze úgy lett volna jó, ha azt kintről tudom elküldeni frissibe.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Flashcash
Közösségépítő
Többször előfordult mostanában velem ha pannon prepaid kártyást hívtam a hálózat azt mondja a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható. Eközben a telefon tulaja erről semmit nem tud van térerő, a hálóat elérhető, hívást is tud kezdeményezni viszont rendszerint forgalmas helyen van (belváros) és a hívásfogadás nem működik. Van náluk valamilyen prioritás kezelés vagy kapacitás problémák?
-
Landsmann
addikt
válasz Flashcash #652 üzenetére
Ha forgalmas helyen van, akkor lehet kapacitásbeli probléma. Prioritásról nem tudok hogy lenne. Mármint hogy a kártyásuk hátrább szorulnának a számlásokhoz képest.
A nem kapcsolható szövegre sokat kell várni, vagy szinte azonnal benyögi a központ?
[Szerkesztve]Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz Flashcash #654 üzenetére
Akkor ez azt jelenti, hogy a rendszer kereste a telefont. Tehát a készülék vagy nem volt bejelentkezve a hálózatba, mármint a hívott (mondjuk kijelentkezés nélkül tűnt el a hálózatból, pl lemerült és kikapcsolt) vagy más technikai problémák miatt a rendszer nem látta a bejelentkezett készülékek között. Most csak az a kérdés, ha túlzsúfoltság miatt nem jön létre a hívás, akkor ezt a bemondást hallja az ember, vagy foglalt jelzést kap.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
TiMoN
senior tag
ugyan ezt a problémát már én is tapasztaltam, de haverom vodás és Őt hivtam volna és 1xrüen nem ment. várt v 20mp-t majd benyögte hogy a hivott szám átmenetileg nem kapcsolató. És ált ez akkor jön elő mikor sos fontosságú hivás lett volna!
Elég bosszantó legyen bármelyik szolgáltató.-TiMoN-
-
Noncsi
tag
Sziasztok!
Mostanában misztikus dolgok történtek az egyenlegem körül. Múlt héten szerdán reggel kaptam sms-t,hogy az egyenlegem 859 Ft, aztán 11 óra körül kaptam még egyet hogy egyenlegem 359 Ft. TEgyük hozzá hogy egyáltalán nem telefonáltam. Aztán du. 2 körül már nem tudtam telefonálni. Nem foglalkoztam vele mert volt más gondom is ennél mostanában. TEgnap feltöltöttem a kártyám, erre kapom az sms-t hogy az egyenlegem - 2947 ft és + - 757 Ft kedvezmény. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, fél óra várakozás után sikerült is valakivel beszélnem de érdemben nem tudott felvilágosítani. Azt mondta lehet sms-t vagy mms-t késedelmesen számoltak fel és így mehettem mínuszba. Ez engem baromira nem nyugtat meg. Elvégre azért választottam kártyás csomgot hogy ne szaladjon el velem a ló, vagyis ne telefonáljam magam halálra (velem sajna előfordulna). Erre az egyenlegem mínusz 3000 Ft. Ezzel baromira megtévesztik az ügyfeleket. Egyik percben még van egységem, aztán már mínuszban vagyok. Ezen annyira berágtam! Miért engednek mínuszba? Miért nem tudják azonnal, vagy legalább egy órán belül levonni az sms, vagy az mms árát?? Ez most már rendszer lesz? -
betyarrne
csendes tag
Pannon Praktikum csomagom van. Nem tudjátok, hogy a WAP-ozás mennyibe kerül?
-
Landsmann
addikt
Nem húztak le senkit, jóvá fogják írni. nekem volt már -12000 is az egyenlegem. Fél Dél.Magyarországnak akkor a GPRS forgalmát tévesen roaming GPRS-ként számlázták. De rájöttek maguktól is és rendbetették az egyenlegeket. Szerintem most is meg fog történni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
-
Noncsi
tag
válasz Landsmann #664 üzenetére
Engem igazából az idegesített fel, hogy engednek mínuszba! Miért? Azért van kártyás csomagom, hogy ne vigyem túlzásba a telefonálást.
Ráadásul nem tudom, hogy mennyit sms-eztem és mms-eztem, tehát fogalmam sincs hogy jó-e az egyenleg.
Igazából sem a helyi pannon, sem a felhívott ügyfélszolgálat nem volt segítőkész. A pannon üzletében a csaj nem tudott mit mondani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és csak annyit tudott mondani hogy LEHET hogy később vonták le a dolgokat, na ezzel sem tudok mit kezdeni.
Most akkor honnan lehet megtudni hogy valójában mi történt? Kihez forduljak? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #666 üzenetére
Köszi az infót! Végülis bementem a pannonhoz, (mert ott mentem el előtte az Astorián) és megnyugtattak miattuk késik a számla és ne aggódjak, jönnifog. Na ettől egy percig sem féltem, mondjuk...
#nincsbennetarcsi
-
MODERÁTOR
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #670 üzenetére
A 1220 hívásán már múlt héten túl voltam. Megpróbálok e-mailt írni.
-
MODERÁTOR
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #672 üzenetére
Tényleg? Na akkor nem tudok meg semmit megint.
-
Noncsi
tag
Nos, 14-én délután írtam a pannonnak, azóta semmi válasz az ügyfélszolgálattól. Úgy látszik az ügyfél csak addig jó míg vásárol és telefonál, ha gondja van oldja meg maga.
-
MODERÁTOR
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #675 üzenetére
Köszi a bíztatást
-
Noncsi
tag
válasz cornfake #676 üzenetére
Elvégre az ügyfélszolgálatnak nem az a dolga, hogy segítsenek, esetleg tájékoztassanak? Nekem most van gondom nem két hét múlva lesz... Ha kevés az emberük erre a feladatra vegyenek fel párat. Már elég régen pannonos vagyok és sok pénzt eltelefonáltam, cserébe elvárható hogy normális tájékoztatást kapjak. Nem vagyok egy reklamálós típus, de ez elég érzékenyen érintett hogy nincs egy ember aki válaszolni tudna a kérdéseimre. Bár őszintén szólva nem sok mindent várok az e-mailtől, miután sem a 1220-as számon, sem a pannonnál személyesen nem kaptam érdemi felvilágosítást. Félreértés ne essék nem várom hogy ugorjanak de már másfél hete mást sem csinálok csak telefonálok meg személyesen járkálok ez ügyben. Meglátom ha neked lesz sürgős gondod mennyire fogod tolerálni hogy senki sem segít. Üdv.
-
TiMoN
senior tag
-
svili
tag
Nekem is zömmel pozitívak a tapasztalataim az ÜSZ-ról...
Bár volt olyan eset is, hogy kapcsoljuk a technikus kollégákat, és több, mint 1/4 órát zenéltek - de ez kivételesnek számított.
Meg egyszer egy fiatalember nyeglén kioktatott, hogy a Siemens c55-ösön Van cache-ürítés menüpont, mindjárt megnézi a saját készülékén - persze nincsen....
De, a LEGTÖBB esetben segítőkészek és korrektek voltak...''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''
-
Noncsi
tag
Nem azért... de felnőtt nő vagyok elég régóta! Gondolhatod hogy diplomás létemre, némi élettapasztalattal a hátam mögött talán értelmesen el tudom magyarázni a problémámat... Talán azokkal az emberekkel van a baj, akik az ügyfélszolgálaton ülnek.
Nem tudtak érdemben tájékoztatást adni akkor sem ha órákon át próbáltam volna faggatni őket. Ez van. Nekem eddig semmi gondom nem volt a pannonnal, sőt még most is a legjobb szolgáltatónak tartom. Azonban jelenleg nem adnám nekik oda a legjobb telefonos ügyfélszolgálat címet. Talán legközelebb!
Még várom a válaszukat.... -
Motion_Blur
félisten
Üdv! Mit kell felhívnom, ha meg szeretném változtatni a hangüzenetemet, amit a sípszó előtt mondok?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #684 üzenetére
A 170-et, és ott v.melyik menüpontot kell válaszd.
Samsung Galaxy A54
-
Noncsi
tag
Na válaszolt a pannon tegnap:
''Tisztelt Hölgyem!
Szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy levelét illetékességből ügyfélkapcsolati osztályunk levelezési csoportjának továbbítottuk válaszadásra.
Türelmét köszönjük.
Tisztelettel,
Pannon Internet Ügyfélszolgálat''
Hm... akkor várom a következő levelet. -
zadir
csendes tag
válasz Viktor0610 #672 üzenetére
nagyon nem
-
zadir
csendes tag
gondoldd el, hogy van mondjuk 200 forint a kártyádon 22.00-kor
elkezdesz wapozni, aminek a díját nem vonják le rögtön a kártyádról, csak lehet, hogy 22.15-kor.
15 perc alatt lewapozol mondjuk 800 forintot, ami nem sok, ha 10kbytonként 8 forinttal számolsz. Nem tilt le, mert még nem vonták le az egyenlegedből a díját, ergo a szolgáltató ''nem jön rá'' hogy neked már nincs fedezeted erre.
15 perc múlva, mikor levonják, -600 lesz az egyenleged.
valahogy így. -
MODERÁTOR
-
Noncsi
tag
Soha nem wapoztam még és nem is fogok Ha már az sms és mms árát sem tudják levonni rendesen ott baj van...
Én ezen egyébként már nem problémázok, csak választ szeretnék hogy mégis hogy fordulhatott ez elő... Mondják azt hogy elromlott a számllázógép vagy valami, de ne azt hogy nem tudják.
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
Kolléga WAP-pal példálózott, de természetesen ez u.úgy igaz beszélgetésre, SMS-re, MMS-re (tehát, bármilyen forgalomra) is.
A lényeg, h. egy hiba folytán -pár napig- nem vonta az egyenlegből a bonyolított forgalmat, így nem jelezte, mikor 0-nál voltál, ezért mehettél mínuszba, majd később egyben levette az egészet.Samsung Galaxy A54
-
zadir
csendes tag
válasz Viktor0610 #691 üzenetére
sms, mms, wap. meg emelt díjas. úgy tudom, beszédforgalom azonnal vonódik.
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #691 üzenetére
Értem. De az így nem jó. Ennyi erővel számlás előfizető is lehetnék. Azért lettem kártyás, mert nem akarok sokat telefonálni. Van egy keret amit havonta telefonálásra szánok, ha leketyeg a kártyám akkor így jártam. Tehát így nem lesz jó... Pedig egyébként nagyon meg vagyok elégedve a pannonnal
-
MODERÁTOR
-
zadir
csendes tag
már bocsi, de sosem értettem ezt a típusú embert, aki eltelefonált x forintot, és elvárja, hogy körülötte forogjon a világ.
mert addig oké, hogy telefonáltál, de azt a szolgáltatást igénybe is vetted, így ergo megvettél valamit, amit megkaptál, és az írásaid alapján még elégedett is voltál vele. -
MODERÁTOR
-
-
Noncsi
tag
válasz Viktor0610 #697 üzenetére
Ha időszakos jellegű volt akkor ok. De erről miért nem tudtak tájékoztatni? Miért nem mondták hogy hiba lépett fel és kész! Ennyi elvárható nem?
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Formula-1
- Milyen TV-t vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Linux kezdőknek
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Diablo 3
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB