Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GEIL

    addikt

    válasz GEIL #55415 üzenetére

    Beszéltem az ügyfélszolgálattal....azt mondják folyamatban van számhordozás ( 01.18......még a múlt heti állítólag), ezért a tegnapi számhordozás eleve halálra volt itélve....mondtam nekik hogy hétfőn (01.22.) az ügyintéző mutatta a képernyőn hogy minden rendben és szerdán (01.24.) meglesz a dolog......itt a kezemben a papír róla...nem hitték el hogy kaptam róla papirt mert ha hibát jelez vagy folyamatban lévő számhordozás van a rendszerben, akkor elvileg újat nemis tud inditani, se kinyomtatni róla a "bizonylatot".......pedig inditott újat és nem jelzett hibát hétfőn a rendszer......most ilyenkor mi van ? :Y :Y :Y :W :W :W :((( :((

    [ Szerkesztve ]

    i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------

Új hozzászólás Aktív témák