Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    őstag

    válasz Sayuar #36410 üzenetére

    Telenor válasz:

    Tisztelt xxx xxx Úr!

    Köszönjük, hogy hozzánk fordult, lehetővé téve számunkra, hogy tájékoztassuk Önt.

    Adminisztrációs rendszerünk szerint az érintett címen a várható legjobb sebesség 4G. Kár hogy ez nem fedi a valóságot!

    Amennyiben Ön hálózati problémát tapasztal, úgy azt legyen szíves jelezni az ügyfélszolgáltunk számára (pontosan mikor, mit, hol tapasztalt). Anyátok: épp ezt tettem, amikor szóban bejelentettem a 1220-on, hiszen ezt a levet a bejelentés miatt kaptam, amikor közöltem: címet, időpontot, készülék típusát, hiba leírását - nincs beltéri 4G! :((

    A lefedettséget Ön is tudja ellenőrizni a honlapunkon található térkép segítségével:https://www.telenor.hu/internet/lefedettseg
    Megtettem, ezért töltöttem fel az egyenleget. Ennyire nem lehet hülye valaki, hogy ne értse meg: a 1220-on jeleztem, hogy azért töltöttem fel az egyenlegem, mert: 1. a telenor weboldalán a fenti címre beltéri 4G-t írnak, 2. leellenőriztem a készülékemmel, és még 4 telenoros megerősítette ugyanezt adott címen!

    Kérésének - mely szerint szeretné visszaigényelni a 3 000.- Ft-os feltöltést, mert nem tudja elérni a 4G hálózatot- nem tudunk eleget tenni. Mi mást lehet várni ettől a cégtől?

    A jövőben is rendelkezésére állunk szolgáltatásainkkal. Erre nem tartok igényt az egyenleg leforgalmazását követően.

    Tisztelettel,

    xxx Mária

    Egyedi igénykezelési csoport

    Erről ennyit. Két ismerőst a vodafonehoz viszek, akiknek adott címen fontos lenne a 4G beltéren....ami ma, itt meg is jelent stabilan a pre-paid vodásoknak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák