Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    Egy kicsit én is beleszólok, ha már megy a vita, a héten történtek érdekességek.
    Nem Telekomos dolgozó vagyok, csupán a Telekom a hozzáállásával jobban meg tudok békélni.

    Többen is tapasztaljuk, hogy a Telenor hálózata mélyen alul teljesít a kínált díjcsomagokhoz képest.
    Én személy szerint nem egyszer nem kétszer, hanem tucatszor vagy többször bejelentettem a hibákat, helyszín és időpont megjelöléssel, első alkalommal 1 helyszín 1 időpont volt amire a válasz:
    Lehetett pillanatnyi zavar ezért ha rendszeresen jelentkezik szedjek össze 2-3 alkalmat s úgy jelentsem be.
    (Itt megjegyzem a Telekom 1 hely 1 időpont bejelentéssel is érdemben foglalkozott az esetemben, sőt mivel 72 órán túlnyúlt magától jóváírást adott a számlából, Telenor kérésre se)
    Hát legyen feljegyeztem 1 nap alatt 5 időpontot s bejelentettem, 1 nap múlva hívott a technikus, hogy a vizsgálatuk szerint a hálózatban nincs hiba a készülékkel lesz a gond, pechükre pont készülék csere is volt nap közben, mivel megérkezett a reggeli postával az új telefon. Na erre nem tudott mit mondani a hálózat OK, a hibajegyet lezárja, ha tapasztalom a hibát, jelentsem be újra. Mivel olyan a hálózat amilyen, másnap megint feljegyeztem 5 időpontot, s bejelentettem. Majd felhívott az egyetlen normális technikus akivel beszéltem a bejelentések alatt, s nyíltan nem is de burkoltan elismerte, hogy sz@r a hálózat ő sajnos nem tud mit tenni, megkértem továbbítsa a kérésem egy illetékes felé, pár nap múlva felhívott az illetékes, hogy használjam a (Telekomhoz képest dupla áron eladott) mobiladatcsomagomat 2G-n mert úgy működnie kell, gondoltam ha ez kell a hiba megoldásában, akkor legyen használom 2G-n egy darabig. 1 nap nem telt el s megint csak segélyhívás, adathálózat megszűnés út közben. Újra felhívtam Őket megint leráztak, hogy a hiba nálam lesz... Utána ismerős tanácsára 4G próba, legyen a próba ára nem is drága(ennyiért kéne adniuk alapból).
    Érdekes módon, ahol volt 4G megszűntek a szakadozások minden jó volt. Próba leteltével újra telefon, kérelmeztem, hogy a DPI mintájára az én munkáltatóm 1,5G csomagjához is engedélyezzék a 4G-t, mert úgy nem tapasztalok problémát. Természetesen az egyedi igénykezelési csoport szerint ilyet nem tudnak csinálni, hogy hozzá rendeljék a Dolgozói MobilOnline 1,5G csomaghoz a 4G elérést csak a DPI 1,5Ghez van...
    Itt betelt a pohár s eljöttem a Telenortól magánszámmal(a céges sajnos maradt, sokan jeleznek problémát a Telenor sajnos tojik rá, a hűség köti a céget)

    A megszüntetéskor megkérdeztem, hogy mit kell befizetni, befizettem s gondoltam az ügy letudva(Egy normális szolgáltatónál, ha az ember megszűnteti a kapcsolatot, akkor nem kell várni, hogy kiderítsék mennyit is forgalmazott az adott napig).
    A múlthéten kaptam egy ügyvédi irodától levelet, miszerint a Telenor többszöri felszólítása ellenére sem fizettem a számlát ezért átadta behajtó cégnek, s a számla összegét+15ezer forintot kérnek behajtás kezelés címén. Felkerestem a behajtó céget, ahol az ügyintéző nagyon megértő volt, mondtam, hogy mielőtt fizetnék kérem a számlát(felmondás után nem kaptam semmit), illetve a könyvelt felszólító küldemények bizonylatait, 2 nap múlva hívtak, hogy eltekintenek a behajtási díjtól s menjek be egy Telenorba s nézzem meg a számlát s ha arra az időszakra nem fizettem még akkor fizessem be.

    Bementem s kiderült, hogy a csodás Telenor megszüntetéskor megszünteti az online regisztrációt az adott telefonszámra s a felszólításokat, később kiállított számlákat a megszüntetett telefonszám MyTelenor fiókjába küldi(teljesen logikus), ahol én már nem látom mert a telefonszám lekerült az én mytelenor accountomról, de szerintük minden rendben van.
    A számla jogos volt, hiszen mint most már többen tapasztaltuk a Telenor a megszüntetés pillanatában nem tudja kiszámítani a fizetendőt csak és kizárólag számlazáráskor...
    Tehát ha valaki eljön a Telenortól előtte váltson papír alapú számlára, mert könnyen behajtóhoz kerülhet az ügye.

    Nem lenne ennyi panaszos ember, ha pl a Telenor a kínált színvonalhoz igazítaná az árait, pl a full korlátlan csomag a Telekom és Voda 9990ft ára alatt lenne 2-3 ezressel vagy a percdíjak nem az 50 forinthoz, hanem a 20hoz közelítenének.. Szerintem senki nem panaszkodna, hogy sz@r a hálózat ha árban is tükrözi ezt.

Új hozzászólás Aktív témák