- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Egy kicsit én is beleszólok, ha már megy a vita, a héten történtek érdekességek.
Nem Telekomos dolgozó vagyok, csupán a Telekom a hozzáállásával jobban meg tudok békélni.Többen is tapasztaljuk, hogy a Telenor hálózata mélyen alul teljesít a kínált díjcsomagokhoz képest.
Én személy szerint nem egyszer nem kétszer, hanem tucatszor vagy többször bejelentettem a hibákat, helyszín és időpont megjelöléssel, első alkalommal 1 helyszín 1 időpont volt amire a válasz:
Lehetett pillanatnyi zavar ezért ha rendszeresen jelentkezik szedjek össze 2-3 alkalmat s úgy jelentsem be.
(Itt megjegyzem a Telekom 1 hely 1 időpont bejelentéssel is érdemben foglalkozott az esetemben, sőt mivel 72 órán túlnyúlt magától jóváírást adott a számlából, Telenor kérésre se)
Hát legyen feljegyeztem 1 nap alatt 5 időpontot s bejelentettem, 1 nap múlva hívott a technikus, hogy a vizsgálatuk szerint a hálózatban nincs hiba a készülékkel lesz a gond, pechükre pont készülék csere is volt nap közben, mivel megérkezett a reggeli postával az új telefon. Na erre nem tudott mit mondani a hálózat OK, a hibajegyet lezárja, ha tapasztalom a hibát, jelentsem be újra. Mivel olyan a hálózat amilyen, másnap megint feljegyeztem 5 időpontot, s bejelentettem. Majd felhívott az egyetlen normális technikus akivel beszéltem a bejelentések alatt, s nyíltan nem is de burkoltan elismerte, hogy sz@r a hálózat ő sajnos nem tud mit tenni, megkértem továbbítsa a kérésem egy illetékes felé, pár nap múlva felhívott az illetékes, hogy használjam a (Telekomhoz képest dupla áron eladott) mobiladatcsomagomat 2G-n mert úgy működnie kell, gondoltam ha ez kell a hiba megoldásában, akkor legyen használom 2G-n egy darabig. 1 nap nem telt el s megint csak segélyhívás, adathálózat megszűnés út közben. Újra felhívtam Őket megint leráztak, hogy a hiba nálam lesz... Utána ismerős tanácsára 4G próba, legyen a próba ára nem is drága(ennyiért kéne adniuk alapból).
Érdekes módon, ahol volt 4G megszűntek a szakadozások minden jó volt. Próba leteltével újra telefon, kérelmeztem, hogy a DPI mintájára az én munkáltatóm 1,5G csomagjához is engedélyezzék a 4G-t, mert úgy nem tapasztalok problémát. Természetesen az egyedi igénykezelési csoport szerint ilyet nem tudnak csinálni, hogy hozzá rendeljék a Dolgozói MobilOnline 1,5G csomaghoz a 4G elérést csak a DPI 1,5Ghez van...
Itt betelt a pohár s eljöttem a Telenortól magánszámmal(a céges sajnos maradt, sokan jeleznek problémát a Telenor sajnos tojik rá, a hűség köti a céget)A megszüntetéskor megkérdeztem, hogy mit kell befizetni, befizettem s gondoltam az ügy letudva(Egy normális szolgáltatónál, ha az ember megszűnteti a kapcsolatot, akkor nem kell várni, hogy kiderítsék mennyit is forgalmazott az adott napig).
A múlthéten kaptam egy ügyvédi irodától levelet, miszerint a Telenor többszöri felszólítása ellenére sem fizettem a számlát ezért átadta behajtó cégnek, s a számla összegét+15ezer forintot kérnek behajtás kezelés címén. Felkerestem a behajtó céget, ahol az ügyintéző nagyon megértő volt, mondtam, hogy mielőtt fizetnék kérem a számlát(felmondás után nem kaptam semmit), illetve a könyvelt felszólító küldemények bizonylatait, 2 nap múlva hívtak, hogy eltekintenek a behajtási díjtól s menjek be egy Telenorba s nézzem meg a számlát s ha arra az időszakra nem fizettem még akkor fizessem be.Bementem s kiderült, hogy a csodás Telenor megszüntetéskor megszünteti az online regisztrációt az adott telefonszámra s a felszólításokat, később kiállított számlákat a megszüntetett telefonszám MyTelenor fiókjába küldi(teljesen logikus), ahol én már nem látom mert a telefonszám lekerült az én mytelenor accountomról, de szerintük minden rendben van.
A számla jogos volt, hiszen mint most már többen tapasztaltuk a Telenor a megszüntetés pillanatában nem tudja kiszámítani a fizetendőt csak és kizárólag számlazáráskor...
Tehát ha valaki eljön a Telenortól előtte váltson papír alapú számlára, mert könnyen behajtóhoz kerülhet az ügye.Nem lenne ennyi panaszos ember, ha pl a Telenor a kínált színvonalhoz igazítaná az árait, pl a full korlátlan csomag a Telekom és Voda 9990ft ára alatt lenne 2-3 ezressel vagy a percdíjak nem az 50 forinthoz, hanem a 20hoz közelítenének.. Szerintem senki nem panaszkodna, hogy sz@r a hálózat ha árban is tükrözi ezt.