- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
@rglaaf
veterán
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy elektronikus számlája elkészült és megtekinthető.
xxx
xxx
Összeg: 0 Ft
Fizetési határidő: 2015.01.24csak én kaptam ilyen számlát vagy bugos a rendszer?
PSN:BiZzare_0 ️
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz dptrsk #29200 üzenetére
Az, hogy kinek a nevén van, az hogy állapítható meg? Hogy kinek a nevére jön a számla? Mert az nekünk jön, mi címünkre, mi nevünkre. Ellenben ezért gondoltam, hogy előbb ki kell léptetni a flottából, mert elvileg mi semmit nem intézhetünk, mindent csak a cégen keresztül oldhatunk meg.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
@rglaaf
veterán
-
dptrsk
addikt
válasz DJ. Ru$y #29203 üzenetére
Az a kérdés te csak számlafizető(a szám a flotta tulajdona) vagy vagy pedig elő- és számlafizető is(a szám a te tulajdonod, s csak kedvezményes csomagot ad a flotta).
Esetleg hívd fel a 1220at és kérdezd meg, vagy ha útba esik egy Telenor shopban is meg tudják mondani. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz dptrsk #29207 üzenetére
Köszönöm!
A vevő neve a számlán a cég, a számlafizető pedig mi, szóval akkor ez a flotta tulajdona, mert ez egy beléptetett szám, előfizetős volt, aztán úgy lett "bevíve" a céges előfizetésbe.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
dptrsk
addikt
válasz DJ. Ru$y #29208 üzenetére
Ez esetben ki kell kérni a telefonszámot a flottától, ha kiadja annak átírási díja lesz...
Átiratod a saját nevedre feltöltőkártyásan, s utána kérheted a számhordozást a Telekomnál.
Fontos, hogy ne tölts fel a SIMre nagyobb összeget, mert a fel nem használt összeg számhordozáskor elvész. -
kakuk.tamas
addikt
válasz @rglaaf #29205 üzenetére
Nem rég vetted a telefonod/előfizetésed, igaz?!
És gondolom én, hogy ez a 6. számlád, amiből levonták a befizetett előleged. Nem?Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
ablack
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok írni Budapesten néhány nagy Telenor üzletet, olyat mint ami pl. az Astorián van? (Amit venni akartam az ott épp elfogyott.)
-
club1
veterán
válasz ablack #29211 üzenetére
Az oldalon található első négy budapesti üzlet nem partnerhez tartozik, hanem a Telenoré.
-
@rglaaf
veterán
-
tomp
félisten
Ma a 81. napon meg lett a hiba! Nem semmi! Február közepére lesz kijavítva mert nem egyszerű hiba!
Már csak az a kérdés, hogy 79napig miért tagadták a hibát?
Na meg mi tart legkésőbb február közepéig? Kínaiaktól meg kell várni a "peccs.exe"-t amivel javítódik a hibám? -
tomp
félisten
válasz polonic #29217 üzenetére
Eddig folyamatosan azt mondogatták, hogy a telefonnal van baj(hiába rossz másikban is) vagy az oldalallal van baj ahonnan töltök.(az összes oldallal persze). De náluk nincs hiba. Pénteken már dühösen beszéltem a telefonban. Szegény hölgy már csak makogott a végére. Vasárnap is sikerült felbosszantani egy illetőt. Nem direkt, de ennyi idő után már magától jön.
3hónapnyi havidíjat jóváírnak. De a holnap lejáró aktív számlám még mindig 12,5ezer.x1port
Már rég leléptem volna de nekem fontos a 30GB. Ilyen pedig csak itt van.[ Szerkesztve ]
-
ablack
senior tag
Kösz a segítséget, a Mamutban tényleg volt amit akartam (G Watch R + F70). De kezd elegem lenni ebből hogy nem lehet feltöltőkártyásan megvenni a nevemre a boltban mert ezt írja limit túllépés. Már multhét csütörtökön voltam egy másik üzletben ott akkor még volt belőle,azt mondták van egy félbemaradt rendelésem biztos az a baj, töröltetik. Szombaton küldik az e-mailt hogy törölve, ma bemegyek a Mamutba erre ugyan azt írja nekik. Mondják intézzem el a telefonos ügyfélszolgálaton.
-
x1port
addikt
Telenornàl lehet biztosítàst kötni a készülékre?
Üzleti tarifa. -
bigdigit
addikt
Itthon nálunk mindig is gond volt a térerővel minden telefonon.(telenor mind)Ha csak gsm-re állítom nincs gond mert állítólag két torony között vagyunk.Viszont ma lekérdeztem milyen hálózatok érhetőek el nálam telefon segítségével és telenor lte is van.Ha olyan adatcsomagom lenne(feltöltős vagyok)amiben hipernet lte van akkor ha nincs bekapcsolva a mobilnet akkor is lte hálózatot használna vagy az csak adat használatra van?
[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
válasz bigdigit #29232 üzenetére
Alaphelyzetben LTE-n van a telefon, akkor is, ha ki van kapcsolva az adatforgalom. Így elvileg kevesebbet fogyaszt a telefon. Ha hívást kapsz / hívsz valakit, akkor vált vissza 3G-re. Hívás végén visszavált LTE-re.
Később, a VoLTE bevezetésével majd a hívások is mehetnek LTE-n.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Tibee86
veterán
A sok fika közé egy pozitív: Százhalombatta művelődési ház alaksor LTE 3 pötty az 5-ből, Voda/T-vel telefonálni se lehet.
-
tomp
félisten
All In Start + 30GB+4G páros használata okozza a bugot nálam. Na ezt nem értem. Hogyan okozhat szolgáltatási hibát ha egy hangalapú tarifához megrendelek egy extra net szolgáltatást?
-
x1port
addikt
Online rendelés esetén kihozza a futár a telót hàzhoz pàr óràn belül ?
-
taip
senior tag
-
tomp
félisten
válasz polonic #29244 üzenetére
Át kell paraméterezni a szolgáltatást. Remélem ez nem azt jelenti, hogy megvonják a korlátlan LTE sebességet. Eleve volt egy paraméterezési hibám ami miatt nem ment a korlátlan sebesség. Akkor beállították és kezdődött a még durvább paraméterezési hiba. Biztos jó ez a ZTE csak nem telekommunikációban.