Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cecilia

    csendes tag

    válasz humax #2521 üzenetére

    Emberek!
    Ha helyesen értelmezem a nyilatkozatot / szerződést, akkor bizony nem tűnik túl rózsásnak a helyzet:

    "Tudomásul veszem, hogy amennyiben a kedvezményre való jogosultságomat elvesztem akkor azt a megszűnésének napjától számított 8 napon belül a Szolgáltatónál bejelentem, az ennek elmulasztásából eredő kárért felelősséget vállalok."
    Tudomásul veszem, hogy amennyiben a kedvezmény igénybevételére való jogosultságom megszűnik, a Szolgáltató a díjcsomagomat automatikusan ECO vagy annak helyébe lépő díjcsomagra módosítja.
    Tudomásul veszem, hogy a kedvezmény másra nem ruházható át.
    Amennyiben a fenti feltételek bármelyikét nem teljesítem, úgy a Szolgáltató jogosult az előfizetői kártyán a szolgáltatást szüneteltetni. A szolgáltatás Szolgáltató általi szüneteltetése, valamint az Előfizetői Szerződés lejárat előtti felmondása esetén az általam igénybe vett valamennyi kedvezményt elveszítem. A Szolgáltató jogosult az általam igénybe vett (a Szolgáltató Partner 3 díjcsomagjához viszonyított havi alapdíj és percdíj) kedvezményeket nekem visszamenőlegesen, jelen Nyilatkozat aláírása napjától számítva a szerződésszegés időpontjáig a szerződésszegéskor érvényes díjak szerint kiszámlázni. A kiszámlázott díjakat köteles vagyok a számlán feltüntetett határidőig a Szolgáltató számlájára befizetni.

    Tehát - értelmezésem szerint - ha nem jelented be időben, hogy nem vagy jogosult a kedvezményre, az szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben pedig a szolgáltatónak lehetősége van szüneteltetni a szolgáltatást, ha pedig ezt megtette, akkor vissza is számlázhat!!!

Új hozzászólás Aktív témák