Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz AtHoS #50767 üzenetére

    No bonyolódik nálam a KÜF Flottán belüli hívások kezelése.

    Korábban már írtam, hogy egy barátom belépett a KÜF-be január 6 dátummal és az Én kimenő hívásaim irányába nem számlázódnak Csoporthívás cégen belüliként, míg az Ő számláján szerepel ilyen sor (személyesen mondjuk nem láttam a számláját)

    Bonyolódás: múlt héten egy másik barátom is csatlakozott a KÜF flottához (írtam is erről egy időben A52 telefon kihozatallal) és a felé irányuló kimenő hívásom rendben megjelent a mostani számlámon Csoporthívás cégen belüliként.

    Szerintetek, akkor most hogyan lehetne rendbe tenni ezt a dolgot? Én kezdjek el intézkedni egy más tulajdonában lévő előfizetésre hivatkozva, hogy nem számlázzák megfelelően a felé irányuló kimenő hívásaimat vagy Ő intézkedjen?

    Szerintem együtt kellene bemenni személyesen egy Yettel fiókba és így megpróbálni rendbe rakatni, mert valami nem kóser a biztos :F

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák