- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő: leárazott strapamobilok az EB meccsei mellé
ma Június 17-től június 23-ig a cég hivatalos AliExpress boltjában akár jelentős kedvezménnyel szerezhetők be telefonok és táblagépek.
-
Itt a Logitech Keys-To-Go 2
ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Saskakas18 #196414 üzenetére
Nekem céges volt 2013-14-ben, nagyon szerettem, kényelmes hosszú úton is ami ebben a méretben nem alap, de ha találsz 1.9 SDI-t az hasonló erejű és turbó nélkül megbízhatóbb. Illetve néznék golfot is, jobb a futóműve, vagy ott vannak a konszerntársak, Fabia, Seatok
Azért az eltelt kb 7 évben hozzászoktam a közel kétszeres lóerőhöz, de azért elég az is megfontolt közlekedésre.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
6030D
Ármester
válasz
Saskakas18 #196414 üzenetére
Haveromnak ilyen motor van az Arosaban, ő imádja. Alig fogyaszt, abban a bódéban jól is megy (150-160 vígan). Ha cseréli, a bódé miatt fogja, az nem bírja a kort.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz
Saskakas18 #196419 üzenetére
Olyan mint az 1.9 pdtdi csak 1 hengerrel kevesebb van benne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Saskakas18 #196419 üzenetére
Amugy van a Poloból 1.9 tdi is, csak ritka. Az már nagyon jól mozgatja azt a kis kasztnit.
Az 1.4 is jó amúgy, megbízható.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz
Saskakas18 #196414 üzenetére
Nagyon jól próbáljátok ki az üléseit. Én útáltam.
A VW alapülései nagyon nem jönnek be, még a Tourannál is szörnyű az alapülés.
Persze ez teljesen egyedi, csak gondoltam megjegyzem.
Gyakorlatilag anyóson kívül mindenki úúútálta szegény Polo-t.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
6030D
Ármester
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #196428 üzenetére
Ha egyáltalán nem akarsz a motorhoz nyúlni, akkor SDI. Ha ritkán, akkor PD (a DPF nélküli verziók nem különösebben nyűgösek szerintem, de azért ilyen korban már sokat számít az állapot). Ha meg belefér pár javítás, akkor dci.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
Saskakas18 #196412 üzenetére
Miért közkedveltek az Opelek
Komolyan nem tudom.
Az 1,4 PD hangja szerintem undorító, korabeli nyügök (csipogó a műszerfalban, ajtónyitásérzékelő, üaszintjelző, hangszórókábelek, ledes pótféklámpa, klímakuplung ha nembfigyeltek rá) erre is jellemzőek ha jól tudom. Ahogy írják, (akár a focus2) az ülés sokaknak kínzóeszköz, ki kell próbálni. Valószínű nem direkt vennék, de ha igen, én máshonnan. Clio 3(?) jobb, az 1.5 dci abban asszem már jó (renault topikban vagy neten hamar megvan mikortól nemnproblémás a szivattyú ill hajtókarcsapágy).tboy93: Ok, de kereskedések pontosabbab áraznak, ott évek óta egy fillér se fért bele.
Amikor eladtam a Picassot, ismerősnek ment, jó árat mondtam, nem alkudott. A C3at némi alkuval vitték (így a nyári szettet megtartottam, a Haynes könyvvel együtt).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
footy
addikt
válasz
Saskakas18 #196450 üzenetére
Dehogynem lehet hasonlitani.
Barmelyik Mazda a 3astol(mar ha a japant mondtad) felfele kivalo ulesekkel rendelkezik. A VW csoportnal ha a trendlinet veszed meg a passatban sem kapsz normalis ulest.
Vannak persze akinek mindegy, de megis csak egy olyan "alkatreszrol" van szo amivel a vezeto testenek legnagyobb resze allando kapcsolatban van. -
footy
addikt
válasz
Saskakas18 #196453 üzenetére
Lehet szo a polorol is. Ott is csak a highline ules er valamit, a tobbi egy fos. Egy Honda Jazzban pedig tok jo ules van. Forgathatod akarhogy a dolgot, a nemetek alaparon szar ulest adnak(az un. premiumok is). A japanoknal lehet nincs opcios ules, de az alap ulesek is minimum elfogadhatoak.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #196511 üzenetére
Motorkód esetleg ismert?
3. generációs TSI-k szerintem vállalhatók, VW topikban focvis hsz-eit ajánlom olvasásra (volt neki új és magasabb futású használt is).
-
válasz
Saskakas18 #196511 üzenetére
Mivel a családból jön, ezért gondolom nem akarnak megvezetni. Olajfogyasztás és gyengélkedő katalizátor következhet a magas futásteljesítménybôl. A termosztát esetén is előfordulhat, hogy feladja, nem olcsó (2-300 ezer Ft).
-
MC Pite
veterán
válasz
Saskakas18 #196865 üzenetére
Szerettük (az utolsó képeken kislányom az eladásra takarítja már
).
Először Aygo/107/C1, rövid ideig Note, majd Jazz és végül Splash volt amit szerettem volna neki. Miután ezeket kipróbáltuk (ő főként Piassokat vezetett addig) nem nagyon tetszettek neki, így megnéztünk egy C3-at is(ami az ő listáján volt első), meg utánaolvastam - addig azt hittem hogy 206 testvére, de a motor kivételével kb semmi nem egyezik [ez előny], de még a motorvezérlés is más.
A japánokhoz képest élmény volt a felfelé is automata ablak, az abszolútban is (nem csak a H4-es vackokhoz képest) jó világítás, a jó ülések, normális kartámasz, hogy nem rövid lábú/hosszú kezű emberek tudnak csak kényelmes és biztonságos vezetési pozíciót beállítani, hogy a motor lentről is nyomatékos (a nagyobbik 1.3as a Jazzban szintén, de a többiek ha mentek, csak fent).
Jó volt a hangja, élhetően ment (főleg chip után), agilis a futómű, megbízható maga az autó (termosztát, meg egy tömítés volt terven felül cserélve), és az apróságok* is korrektek.*:korabeliekhez képest korrekt méretű tükrök, ablakmosás nem szárazon, hanem már vizes ablaknál indul el(be is fejezi motorleállítás után), és szétteríti a vizet, nem csak 2 sugárban nyomja, kapcsolható tolatáskor töröljön-e hátul ha elöl megy az ablaktörlés, akkor is működik kb egy percig az ablak ha már leállítottad a motort, economy mód védi az akkut ha szivargyújtóban hagytál valamit, jól eltalált sebességfüggő hangerő, normálisan van fej és lábtér elől hátul, nem takarja ki a kormány a műszereket, nem dísz a ködlámpa hanem tényleg elvilágít 30-40 métert és szélesen, 2 tolató lámpa van hátul nem csak egy, 'mindenhova' megy levegő (ablak+láb esetén lightosan középen is tolja; mind klímázva, mind fűtéssel 99% így használtuk)mint sok korabeli Citroennél [ezt a 208ból most hiányolom, meg sok más autóból is], értelmes méretű/alakú/magasságú a csomagtartó és kivett kalaptartónak is van helye [amit felemel a madzag, egyes népszerű típusokkal ellentétben
]. )
Aztán fiatalítottunk; és mivel a CitigoIV/eUP projekt kútba esett, így konszerntárs lett az utód.KoVee84: Most másét is feldobhatja, ez megmaradt, meg a Haynes könyv. Sokat keresgéltem hogy méretben is jó legyen, ne úthenger széles, meg tetsszen is. Asszony lerendezte annyival: 'Szerintem az ezüst felni szebb lett volna.' Szerk: Meg a kipufogóvég, nekem az is nagyon hiányzott rá; szerintem így volt gyárias
bandus: Húzz bele, fogynakNéha Obiban is van.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz
Saskakas18 #196968 üzenetére
Vegyen GTI edition 30-at, az 400 lóig húzható. (másik motorcsalád)
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197565 üzenetére
A vasaló Swiftek nem rohadnak. Vagy most Te mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197586 üzenetére
Értem, de egy 2005-ös Fabia-nak inkább a 2005-ös Swift a párja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Saskakas18 #197589 üzenetére
Az a vasaló. A papír kasztnis 2003 márciusában befejezte a pályafutását.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199215 üzenetére
Nyugodtan, ha nem folyamatosan ez a célod veled. Alkalmanként lehet, attól nem lesz semmi baja. Lakókocsit ne ezzel húzz. Meg emelkedőn való elindulást pótkocsival gyakorold, mert azzal lehet lenullázni szépen. Dugóban kúszás szívás még vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Saskakas18 #199219 üzenetére
N-ben arrebb lehet guritani de vontatni nem ajanlott hosszabban.
Vontatni lehet a nem hibrid valtoval, manualban benne van, hogy hany kg-ot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199223 üzenetére
DQ500 jó, a DQ200 nem jó, mert az szárazkuplungos. De gyanítom a Tiguanban már a DQ500 van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199225 üzenetére
2.0 TSI az már min. 320 Nm tehát olajos lesz benne a DSG. Az már jófajta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199227 üzenetére
Leginkább olvasással tudod majd. 250Nm-ig volt használva a DQ200 ami hétsebességes. Ezt váltotta a DQ500 ami szintén hét sebességes de már rendes olajtöltettel rendelkezik. Német típus wikipédia sokat tud segíteni.
[link] vagy ez az összefoglaló.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199231 üzenetére
Nem. A szervizkönyv elején lévő matrica kell. De a te szempontodból lényegtelen, mert úgy is olajos van benne.
Alvázszám alapján is megmondják neked amúgy, meg biztos vagyok benne, hogy van olyan aki csípőből vágja FB csoportokban, hogy mi van a Tiguanban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz
Saskakas18 #199231 üzenetére
Zárójelben teszem hozzá, ha rendszeresen vontatni terveznék, valószínűleg nem DSG-s autóban gondolkodnék. Egy meredekebb felhajtón elindulva (pl. nálunk otthon az udvarra beállva) is érezni, hogy nem ilyen jellegű gyakori használatra tervezték.
Erre inkább hidrós automata vagy manuális váltó való.
Pl. a Volvo V60 D6 erre pont tökéletes lenne (AWD, elöl hidrós, hátul elektromos, 640 Nm nyomaték, 1950 kg önsúly, fékezett utánfutót 1800 kg-ig húzhat).[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz
Saskakas18 #199234 üzenetére
Attól nem lesz baja. A vontatás csökkenti a váltó élettartamát azért nem ajánlott egyébként. Most ha egy kocsiban van 200k km akkor azzal már nem húznék házat nagyon
A DSG nagyon kénes szerkezet, mert egy mélygarázsos kiállás is szépen nyírja. Meg dugóban lassú haladásnál folyamatosan csúsztatja a kuplungot. De most ha évi pár alakalommal akarsz húzni valamit akkor nyugodtan teheted.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz
Saskakas18 #199234 üzenetére
A disznónak van lába tessék hazahajtani azokon vagy beültetni a hátsó ülésre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Saskakas18 #199240 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Saskakas18 #199269 üzenetére
Renault topikba kérdezz be, rob210 lesz a Te embered!
-
MC Pite
veterán
válasz
Saskakas18 #199269 üzenetére
Saskakas:https://totalcar.hu/tesztek/2016/04/04/renault_clio_15_dci_hasznaltteszt/ Ot még volt azért vele tennivaló (szivattyú csere preventívbe).
anorche1: Vedd a soröt 2.4-el. Az legalább nem
hokiFord motor, hanem rendes Volvó. Nem eszik többet mint az 1.8, van adócsaló 140lovas változata (hw megegyezik az erősebbel). Egy normálisan befejezett 2-es Focus (mert a Focus elég ***** lett).
1 millából mondjuk nem a kínálat habja lesz elérhető...
1.6 (hatos váltós 110 lovas) Megane 3-at venném fel a listára, Bravot, vagy Ceedet (vagy Clio3, Grande Punto, amik kb akkorák mint egy G Astra/Golf IV).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #199344 üzenetére
Keret?
Lupo/Arosa, vagy kicsit nagyobb méretben Polo/Fabia/Ibiza, mindegyik SDI motorral. -
Gabesz87
veterán
válasz
Saskakas18 #200834 üzenetére
Elektromos (főleg), vagy hibrid. Írtam lentebb.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Saskakas18 #200833 üzenetére
Az van most, de kinőttük... (első mondat)
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #203890 üzenetére
Attól függ, melyik dci. Újabb Bosch porlasztós 1.5 dci > 1.4 PD > Delphi 1.5 dci lenne nálam a preferencia sorrend. De amúgy ott az SDI
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz
Saskakas18 #203890 üzenetére
Attól függ mikori a dci. A régebbiekkel volt gond, az újabbak tartósak és alig esznek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #203893 üzenetére
Delphi, Bosch csak euro 5-től van... Kivéve, ha valaki átalakította adagolósra
Szóval egyelőre 1.4 PD-re szavaznék ezek közül, minél gyengébb, annál inkább egytömegű kuplung, ez az évjárat még tuti dpf nélküli. Azt azért tartom, hogy SDI-vel épp annyira takarékos és... fontolva haladó lenne az autó, csak tartósabb és kevésbé érzékeny motor, 4 henger finomabb hangjával és járásával.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #203895 üzenetére
2010-ig volt nagyjából Delphi 90 LE-ig, utána váltotta a Bosch, az erősebbek Siemens/Continental(VDO) befecskendezést kaptak
Kettő közül PD, de azért ránézni érdemes korrekciókra, stb.
-
Saskakas18
tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Saskakas18 #204501 üzenetére
G4 SDI, eretvagsz olyan gyenge kb cserebe nincs ami elromoljon benne. Csak a kasztni legyen egyben…
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Saskakas18 #204519 üzenetére
A Ford dizelt annyira nem ismerem behatoan. Cegnel sok dizel G4 volt, nem volt veluk nagy gond.
#nincsbennetarcsi
-
Saskakas18
tag
válasz
Saskakas18 #204542 üzenetére
1.6 dízelből melyiket érdemesebb megvenni a 90hp vagy 109 hp?
Úgy tudom, hogy a 90hp nincs dpf és vannak modellek amikben kettőstömegű sincs. Tudnak nekem valaki segíteni abban hogy ha ez tényleg így van, akkor a 90 hp-ból melyik motorkódosat kell nézni?
[ Szerkesztve ]
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
válasz
Saskakas18 #204650 üzenetére
Biztos, hogy nem PDF-es. Maximum DPF lehet benne
-
dj79
senior tag
válasz
Saskakas18 #204659 üzenetére
A 90 lovasban nagyobb eséllyel találsz dpf nélkülit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #204806 üzenetére
Octavia mk1 Tour (nem kombira vonatkozik, hanem ugyanolyan párhuzamosan készült régi széria, mint az Astra Classic) 1.9 PD TDI volt kb 2009-2010-ig, ugyanazt a fillérekért fenntartható technikát kapod, csak fiatalabb -> kevesebb rozsda, kevesebb elöregedett gumi alkatrész, stb stb
Golf 4 padlólemez az is.
Illusztráció[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz
Saskakas18 #204889 üzenetére
Én inkább venném dízelesen PDTDI (70 LE vagy 80 LE). Nincs részecskeszűrő és kettőstömegű sem.
Olajcsere legyen meg évente vagy 10-15 000 kmenként és "olcsón" fenntartható.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz
Saskakas18 #204893 üzenetére
1.4 FSI? Azok nem jó hírűek amúgy. Inkább olajsütőt.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Chereiose
addikt
válasz
Saskakas18 #204893 üzenetére
Szerintem nincs baj a sima szívó benyással sem, nekem volt a facelift előtti, motorral semmi gond nem volt, nyilván többet eszik mint a dízel, de még kevésbé problémás és kulturáltabb, mivel 4 hengeres, a tdi meg csak 3. Valószínűleg drágább mint a dízel, de több az eladó a benzinesből meg a hazai előéletű, szerintem könnyebb abból jót találni.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz
Saskakas18 #204909 üzenetére
Rászűrtem a magyar előéletű IV-es Polokra, 1db-ot nem találtam
Szóval részben ezért is elengedném én is.
-
b4zsi-
őstag
válasz
Saskakas18 #204893 üzenetére
Szerintem azzal sincs nagy gond, csak 7-8 litert simán megeszik és cserébe lomhább is a TDI-hez képest.
Írod, hogy családban van és ismert lehet az előélete is. Akkor meg pláne érdemesebb lehet azt választani, mint egy "idegentől" vásárolt 15 éves autót. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Saskakas18 #204909 üzenetére
Kéne egy olajnyomást mérni, vezérműtengely ház kopás miatt le szokott csökkenni, és nem két fillér a javítás
Ha piacról kéne válogatni, én SDI motorral nézném.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!