Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Tökmindegy #8194 üzenetére
Toyota se rossz, hasonló a két gép származásilag.
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok!
Autót keresnék kis családom részére. 1,5 millió a plafon minden költséggel egybevéve.
Kombit vagy egyterűt szeretnék. Sokszor megyünk megpakolva szóval nem szeretnék 1,4 szívó benzint. Tudom, hogy racionális, mert "sohanemmegytönkre", de nem szeretem azt amikor előznék 4 fő+csomagok+klíma és sehol semmi erő. Félreértés ne essék nem szoktam száguldozni, de aki szokott megpakolva közlekedni az tudja miről beszélek... Évi 30 ezer km-re a dízelt preferálnám.
Ezekre gondoltam:
- Fiat Stilo MW 1,9 JTD 2004-től, melyik lóerős verziót ajánljátok? Elektromos hibáktól mennyire tartsak?
- VW Golf IV Variant 1,9 TDI, melyik lóerős verziót ajánljátok? 1,6 benzin motorral nagyon gyér?
- Opel Astra G Caravan 1,7 CDTI, 1,6 benzin?
- Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI, 1,6 benzin?
- Peugeot 307 SW 2005-től ... HDI, betegágy?
- Ford Focus ... TDCI, betegány?
- Ford C-MAX?
- Renault?
- Ctröen?
- JAPÓK?Annyi lehetőség van, hogy nem tudok jól dönteni.
Vélemény? Teljes dilemmába vagyok...
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz vzsryl #166091 üzenetére
Passat 5 vagy 5.5? Felejtős?
Vectra is pofás.
2.0 TDCI ritkábban látok. 1.6 TDCI esetleg? Ha már tud 90 LE-t egy dízli azzal már elpirickázgatok. 1.5 DCI motoros autót szoktam vezetni rendszeresen megpakolva. 90 LE a teljesítménye és egész jól elvagyok vele. Nem kell nekem 150 LE.Azért is írtam az 1.5 milliót. Szóval kb 1 millióig vagy 900 ezerig érdemes kutakodnom a vételár tekintetébe. A többi simán elmegy az első szervizre vagy valami előugró hibára.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz molnarpeter #166094 üzenetére
Nem 4 felnőtt. 2 felnőtt és 2 gyerek. El akartam kerülni az anyahajót azért írtam a Stilo, Golf, Focus, 307 típusokat.
Bár már az a pár cm...ide vagy oda.
Belvárosba lakunk és gondolnom kell a parkolásra is. Én még berakom tükör-tükör közé, de a feleségem nem biztos. Puntóval magabiztosan parkol, de az meg nem pakolható csomagtér szempontból. -
Stylewars_kp
senior tag
Lehet nem volna rossz. Kérdés, hogy hol áll meg a licit. 150 körül van hozzá váltó. Kell még hozzá olaj meg ha már szét van szedve akkor kinyomó csapágy, új kuplung tárcsa. Kérdéses a kettőstömegű állapota. Ki tudja mennyi lesz még a szerelési költsége. 5 év állás után ki tudja még mi jön elő...
Egy helyi szerelő ilyeneket keres. Gatyába rázza aztán továbbadja. Akinek saját szervize van úgy könnyű. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz Luck Dragon #166106 üzenetére
2 es Punto? Van belőle sporting. Nem drága üzemeltetni.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Darksiders84 #166131 üzenetére
Lehet vacakol az ABS kocka benne. Vagy tényleg családi okok miatt.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Vesztor87 #166339 üzenetére
Szia!
Én 1,4 benzin motorral használtam. Pörgős motorja van. Városba 8 litert evett, közúton 6 liter körül. Városba kiváló. Megrakodva már nem valami fergeteges a teljesítménye. Kanyarokba vagy oldalszélbe már meg meg billent. Autópályán üvölt a motor, nem odavaló, rövid az 5. sebesség benne. 2006-os modelbe egy hőmérséklet mérő, óra és a km számláló funkciót tudta a fedélzeti. Egy vízhőfokot még elnéztem volna esetleg a fordulatszám és a km/h óra közt, de ilyen funkcióval nem rendelkezet. Minőségre nekem vasaló/gombóc Swift szintjén van, egyéni vélemény. 0-170 ezer km ig használtam. Kopó alkatrészeken kívül az első ablaktörlő lapát mozgató mechanika kopott ki. 20 ezer HUF alatt orvosolták a hibát. Illetve 140 ezernél volt egy lambda szonda csere benne. Mást nem produkált. Váltógomb a sok városozástól hamar elkezdet kopni. Ülései keskenyek, hosszú távon nem voltak kényelmesek. Jól pakolható a csomagtere a méretéhez képest. Kisebb rekeszekből volt több is az utastérben, némelyiknek nem láttam sok értelmét. A hátsó ülések mozgathatóak voltak egy sínen. Tehát tudtam nyerni lábteret a hátul ülőknek a csomagtér rovására és fordítva is. Lehajtott üléseknél befért hátra egy EUR raklap! Könnyű vele parkolni, kezes kis járgány. Formára is szerintem elég jól néz ki.
Többiek meg majd megcáfolják ha valamit máshogy tapasztaltak.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz F-ECT$ #166582 üzenetére
Én is pont ezen gondolkodom. Minek egy nagy puttonyt cipelni. Alkalmakra ott a box vagy a futó esetleg a nagyobb autó bérlés. Nyilván akinek a pénztárcája engedi az lesajnálja ezt, vesz egy nagy dömpert me' köll a pakolós ótó. Ha csak abba gondolok, hogy szüleim két gyerekkel elvoltak évekig egy Záporjóskával (ZAZ–965) akkor úgy látom, hogy nincs lehetetlen. Persze tudom '80-as évekbe nem volt 4 babakocsi a két gyerekre meg 3 mázsa pelus, de na... de van aki egy életen át buszozik és ott viszi a gyerekeket meg a cuccokat. Lehet egy kicsit túlbonyolítjuk.
Na szóval Grande Punto, Corsa D, Polo IV, Honda Jazz... -
Stylewars_kp
senior tag
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz DanielLong #166776 üzenetére
Nagyon kényelmes autó. A szövet kárpit ülés közepe különleges légáteresztő. Hosszú távon is kényelmes az ülése. Jó a kormányzása, kényelmes a kormány fogása. Kezelőszervek jó pozícióba vannak. Anyaghasználat is megfelelő. Tolatóradar vagy kamera érdemes bele, nagy a kuffer. Váltója nagyon jól gangolható. Itt-ott télen recseg, de jók az illesztések. Nagyon jól pakolható, hatalmas a csomagtere. 4 embernek nagyon tágas. Felfüggesztése jól csillapítja az úthibákat. Fogyasztása méretéhez képest nagyon jó.
Kormány bőrözése 150 ezernél kifényesedhett. Indító kulcs körül elszíneződhet a műanyag, nem is takarítható le. Ha sokat van használva rossz úton a stab pálcák 20-30 ezer kilóméterenként cserések lehetnek. Vezetőülés bal oldala hamar kibolyhosodhat. Fényszóró már 3-4 évesen bemattulhat, ezzel csökkentve a fényszóró hatékonyságát. Termosztát vacakolhat benne és előfordulhat, hogy forralja a vizet. Távirányítójából kieshet a vészkulcs, így könnyedén elveszhet. Hátsó fék a rossz út miatt cicereghet. Start-stop miatt drága bele az akku. Maga az autó fenntartása sem olcsó. Szerintem drágák hozzá az alkatrészek, de ez szubjektív vélemény. Pénztárca függő.
Srácok meg majd kiegészítik vagy megcáfolják ha hülyeséget írtam. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz kalmanchris #166961 üzenetére
Fiat Punto 2/B 5 ajtós 950 kg
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok.
Ismerősöm árul egy 2001/06 havi BMW e46 320d touring autót. 3 éve van nála és elsősorban hosszú távokra használta. Ez idő alatt szinte mindent kicserélt rajta: turbo, kettőstömegű, futómű alkatrészek, rozsdás részeket kijavította és lefényezte, 1 szezont futott gumik, friss műszaki, egyéb e46 széria betegségeket is kicserélgette rajta. Style73 felnik. Belső tér kicsit foglalkozós, de nem vészes. Egyszóval probléma mentes...nek tűnik. 900 ért adná nekem. Ár felett van a többihez képest viszont tudom, hogy jó gazdája volt. Vélemény?
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Johnny_vT #169657 üzenetére
Elég sokszor találkozok vele. Kézifékkar előtti műanyag elem kopottas, vezető ülés ülőlapja ki van szakadva, bőr multikormányon a bőr ki van fényesedve, 350 ezer kicsit meglátszik rajta. Igazából egyik sem érdekel, nekem jó így. Műszaki tartalom érdekel engem. Motor tiszta, turbó tiszta, alja nem úszik a retekben, látszik, hogy volt gazdája. Számlák félretéve, rendszámhoz szóló prémium tankolások félretéve. Persze eladás előtt is kiglancolhatta így...
Fenntartás miatt aggódom. Nem tudom, hogy megéri-e a többlet fenntartási költségek mondjuk egy Passat/ Golfhoz képest. Nézegettem alkatrész árakat, nem eget rengetően több. Ha BMW fan lennék nem is érdekelne ez az egész dilmmázás, de nem vagyok egy őrült fan. Szimplán csak van egy lehetőség amibe nem tudom, hogy beleszálljak-e vagy sem. Szívesebben venném meg ezt amin tudom, hogy ki lettek ezek cserélve, mint egy hasonló bekerülési árú Passatot egy idegentől aki vagy megcsinálta rajta vagy nem. Nehezebben hisz neki az ember. Talán nagyobb az esély, hogy felül az ember egy orál rollere. Persze az is lehet, hogy erre ráköltöm a gatyámat egy idegentől vett autó meg ki fog vinni a világból és csak a karbantartási költségeket fogom ráverni. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz batai15 #169701 üzenetére
2018.05.09-től 06.28.-ig 11 270 km nem rossz. Valaki egy évbe megy ennyit. Bár ez még nem is nagy gond.
2017.02.09-től 2018.05.09-ig 61 825 km az már döfi. Hajtották ám rendesen. Valószínűleg nem tötymörögtek vele a városba. Nem nagy gond ha ezt hosszú utakon tette meg. Céges autó lehetett? Azokba szoktunk ennyit belerakni.
mod: Most olvasom, hogy kísérő autó. Ha patent a motorja nem lehet vele nagy gond. Csak a tötymörgéstől felgyülemlett kondenzvíz a kipufogót könnyen korrodálhatja. Koksz is kevésbé tisztul ki...[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz gyenesmartin #169971 üzenetére
Persze, lényegesen olcsóbb. Váltás minősége is hagy kívánni valót, de megszokást igényel és ellehet vele szépen pirickázzni. Nagybátyám vett egy ilyen váltóval szerelt '94-es Cliot. Szaladgálósnak kiváló, lába rossz neki és nem tud már kuplungolni. Városi szaladgálósnak meg egy triptronic váltós autó lényegesen drágább. Raktak ilyet nyilván a Fiatba is, Brava/Bravo sorozat. Azt hiszem, hogy 3 fokozat volt benne meg egy negyedik országúti, egymás után voltak a fokozatok, de nem akartok badarságot írni rég láttam ilyet. Suzukikba van még olyan autómata, hogy előre tolod a kart akkor előre megy ha hátra akkor hátra és csókolom.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz szőröscica #170037 üzenetére
Ha alacsony a kedvesed akkor ültesd bele előtte. Én feleségem csak úgy érte el a pedálokat ha már beleért a térde a műszerfalba.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz IMIIKE1998 #170119 üzenetére
Fiat Stilo 2005 után.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Drughi #188558 üzenetére
Ha kulcsos autó, akkor lehet. De amikor egy emberre van bízva az autó azt nem biztos, hogy kitaposták. Üzletkötő ismerősöm szokott szólni amikor 2 évente kap új autót, hogy érdekel-e. Amit Ő használ azt megvenném. Ha van ilyen az nem lehet rossz. Igaz beleteker 250 ezret 2 év alatt, de pályázik vele 90%-ban.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz hobizoli #188574 üzenetére
Ezt jól látod. Nagy részük valóban kiváltható, ezeket hívom porszívó ügynöknek, de van egy vevőkör egy vevői réteg aki a személyes kontaktot igényli. Vagy pl a szerszám utazó ügynökök értenek a technológiához is. A jobbik fajta. Add supportot, nézi a lapka vagy fúró kopást. Segít a cnc programozásba. Ezeket nem oldod meg online. Jó persze lefotózza 4k telóval. Cnc esztergát meg rádugja a netre és mindent lát...persze szép víziók. Van olyan szerszámos ismerősöm aki 2 nagy céghez jár. 2 napig itt 2 napig a másiknál. Bejött a korona a kliensek megvoltak őrülve nélküle. Amint lehetett menni azonnal hívták supportolni.
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok,
Pug 406 mennyire vállalható még? 2.0 hdi vel gondoltam a 110le-s motorral.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Stylewars_kp #188666 üzenetére
Töréstesztje *** elég gáz.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz SECTORnooB #188776 üzenetére
206 esetében 2003 után, illetve 307 esetében pedig 2005 után volt egy facelift. Kijavították a nagyobb bajokat. Az a lényeg, hogy Bosch elektronika legyen benne. Ne Siemens, Sagem stb.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz parandroid #188800 üzenetére
400k-ért vettem a Pezsit. 250k-t költöttem rá és csak minőségi alkatrészeket vettem bele. Amit nem volt muszáj cserélni, de már kicsit lógott azt is kicseréltem. 4 új Michelin CC gumi, Brembo fékek (első-hátsó), olaj, szűrő, futómű apróságok, elektronikai alkatrészek stb, átírás, műszaki (műszaki nélkül vettem). Most szerintem 500k körül ér.
200k gumira meg egy teli tankra? Kicsit túlzó kalkuláció.
Lekopogom, de soha nem hagyott ott sehol pedig 260e km van benne és 18 éves.
3 éves Fiat Punto: menet közben eltört a rugó, kihasította a gumit. Nem tudtam vele egyszerűen tovább menni. Próbáltam összetákolni a rugót, de szétcsúszott. Szóval tréler... Ez nem mai sztori, akkor 10 esért vittek el a szerelőmhöz aztán haza, persze számla nuku.
Bármi előfordulhat sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz parandroid #188825 üzenetére
Ismerősöm volt. 30km-t vitt el. Szerencsénk volt. Sárga angyal legombolt volna 150k-val tuti. Viszont ez nem Németország, hogy legomboljanak egy ilyen műveletért 1000 ojróval. Ezzel arra akarok célozni, hogy egy 3 éves autó is lekotlik alattad, de szerintem egy felső kategóriás autóban is letud kotlani valami. Persze kisebb rá az esély.
Vagy arra gondolsz, hogy kockázatos nekivágni a nagyvilágnak egy öreg autóval? Kockázatos! De ha nincs ló...
Vagy most arra célzol, hogy a Punto és a 206 is shit? Szívesebben járnék prémium autóval, de nem telik rá, vagy ha telik nem erre.Vannak jó kedvezményeim illetve bejáratot szerelőm, műhelyben, korszerű gépekkel, számlaképesen. 18 éves autó és francia. Egy gömbcsukló 1500 HUF. Szett tárcsa 10 eHUF.
Izzócserét is szakszervizbe csinálod? Szélvédő mosó folyadékot azért még bevállalod?
Műszaki 16 500 huf. Drága?
Szomszéddal gumizni? Raktál már fel kézi erővel autó felnire gumit? Elvittem rendes gumishoz. Itt a városban 5 ezerért a legtöbb cég felgumizza még le is centirozza. Viszont még ezt se fizettem ki, mert a gumistól vettem a gumit és felrakta "ingyen".Nem akarlak megsérteni, félre ne érts. Én lennék a legboldogabb, ha csak le kéne adnom a kulcsot a munkafelvevőnek. Viszont jelenleg erre nincs keretem. Valamivel meg közlekedni kell. Üzemképes, jó autóról beszélünk. Nem tákolmány.
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz inf3rno #188862 üzenetére
Egyszerű technika. Anyaghasználata kopogós műanyag, low budget kárpitok. Kényelmetlen hosszú távra. 100km és már fáj a derekad. 0 presztizs. Nagy tér és csomagtér. 1,5dci motorral nagyon kotor. Cégesnek használtam egy Logant. Igazából amennyire utáltam annyira szerettem. Nem akart többnek látszódni mint ami. Klíma ki vagy be. Ablak le vagy fel. Ilyen on/off autó. Nem könnyeztem meg ha rámvágták az ajtót a parkolóba vagy rámtolattak. Kis pénzből ki lehet javítani vagy fent lehet tartani. 200 ezret beletettem komoly műszaki hiba nélkül.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz footy #188881 üzenetére
159 esetében Én szétnéznék a fórumán is. Elég sok érdekességet lehet találni. Illetve nekem valahogy kilóg a sorból. A 159 egy sportautó, ne tévesszen meg a kombi/szedán kasztni. A többihez képest nem tűnik racionális döntésnek. Nem azért, mert léteznek Alfa sztereotípiák. Azokat el lehet engedni. Inkább az, hogy lesz egy 5 üléses mx5 autód. Nem tudom szebben megfogalmazni. A többi amit kiválasztottál közelebb áll egy hétköznapi autóhoz, mint a 159.
Sok Alfás ismerősöm van, mind úgy kezeli mint egy hobbiautót. Találkozókra járnak vele meg babusgatják, polírozgatják. Megveszik bele a drága Petron*s Selen*a olajat, mert hobbiautóként kezelik. Gyereket bele se rakja, arra inkább vesz egy családi autót. Városba csak krúzolni jár, boltba járósnak vesz inkább egy kis autót. Tesc*ba pedig le fogsz állni az utolsó parkolóhelyre, mert félted nehogy rányissák az ajtót vagy valaki meghúzza. Magas az ellopás esélye, nem mellékesen. Tehát lenne egy hobbiautód. Ha azt keresel ezt vedd. Vezettem is, ültem is ilyenbe. Prémium anyaghasználat, olasz formavilág, harapós aggregátok. FL verziót keress, nagyon jó a felszereltsége, csak szeretik hamisítani.Lagunának az 1,9 dci motorja nem jó?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic V2 - origami
- PlayStation 5
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- V.Milán: Fessünk újra rollert! P2.
- Gyúrósok ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- C# programozás
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen