- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AssAssynn #183776 üzenetére
Hány ember, mekkora kell?
Az nélkül: szívó benzines legyen az biztos.
Vasaló swift, fiat punto, i20[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #183776 üzenetére
Varosra mar csak a kenyelem miatt is automatat vennek, ehhez kapcsolodo bulletproof technika, ami birja a varosozast, prius2 neven lesz megtalalhato. Palyan is lehet menni vele, de nem te leszel a belso sav kiralya. 1,5M-tol indulnak, lehet erdemes lemenni 2M-ig is, hogy jo allapotu nem extaxit vegyel.
persze mukodik a “barmi, amin van ket ev muszaki” elv is, de egyreszt papirautoval nem szivesen mennek hosszabb utakat, masreszt ha belefer a koltsegvetesbe, megerheti a kenyelmi felarat. -
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #184445 üzenetére
Amelyik típusból volt hedonista motor, az nincs benne - szóval hiába eszik keveset az 1.4 HDI, ha volt 2 literes dízel is a kasztniban (Peugeot 206), csak a modellt különbözteti meg, a motorváltozatok szerint nincs válogatva, nem tökéletes lista.
Lupo SDI szívó dízel motorral egyszerűbb jószág.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #184440 üzenetére
saxo/pug106 1.5d. nem megy, nem fogyaszt, nem romlik el. após napi 2x2km-re használja, nincs baja tőle. túlhajtani nem szabad, de nem is érdemes, mert akkor se megy. minden út egy spirituális utazás a türelem földjére. és igazából így is odaérsz mindenhova, legfeljebb 5 perccel több időbe telik.
de futárautónak ezekkel (kategóriailag) már csak a szívás van, arra inkább olyat vennék, amihez minden sarkon van alkatrész és szaki, mert kelleni fog, a futárüzem megöl mindent. -
hobizoli
nagyúr
válasz AssAssynn #184449 üzenetére
ilyen rovid tavra hasznalva a dizel sosem melegszik be, meg 20 eves autonal siman lehet cink az adagolo, izzitas, csucsok
1.0 benzin is siman jo, annak szogegyszerubb tenyleg nincs
az ha veletlenul messzebb is kell menned az legalabb fut vmennyire 1-2km utan, meg a dizel telen kb sosem fog annyira felmelegedni, ha belulrol lefujja a szelvedot, ha lefagyotttöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #184449 üzenetére
Fogyasztás volt az egyetlen kiemelt kritérium, ezek pedig azt tudják, hogy körülményekre való tekintet nélkül eléggé keveset esznek Saxo/106/Micra eseténa rozsda a legnagyobb gond, maga a motor kamrás létére strapabíró (sima félmillió km), fűtésben talán jobb, de dombos vidéken hidegen hengerfej problémákhoz vezet a nagy terhelés. A franciáknál a hátsó híd kockázat még, a Micra hátul is tekercsrugós. Az SDI nem hengerfejesedik - közvetlen befecskendezés, szóval megbízhatóbb és magasabb a hatékonyság, picit kevesebbet eszik, viszont később fűt.
-
-
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #184449 üzenetére
Mivel az volt a kerdes, hogy mi eszik a legkevesebbet, arra valaszoltam de ha csak napi ket rovidtav lenne, akkor osszessegeben alig fog futni az auto, igy inkabb a legegyszerubb, legmegbizhatobb konstrukciot vennem, mert elhanyagolhato lesz az uzemanyagkoltseg. Ertsd, ha 5000km-t mesz egy evben, akkor 4l fogyasztassal es 400Ft-os uzemanyaggal 80.000Ft az eves uzemanyagkoltseged, 8l fogyasztassal meg 160.000Ft, havi 6700Ft a kulonbozet, ami tervezheto es konnyen kigazdalkodhato osszeg, mig egy varatlan szerviz lehet, hogy elviszi az egesz eves uzemanyagmegtakaritast. Alapvetoen a szivobenzinesek egyszerubb es olcsobban karbantarghato szerkezetek ebben a kategoriaban.
-
footy
addikt
válasz AssAssynn #184475 üzenetére
A Punto egy kategoriaval kisebb mint a fentiek, ha eleg az a meret, akkor felesleges nagyobbat venni, mert abbol fiatalabbat/kevesebbet futottat/jobban felszereltet kapsz.
Varosi szaladgalosnak egy CVT Jazz szerintem a bestbuy. Az ulesi sem rosszak 150km-et siman le lehet benne nyomni. -
footy
addikt
válasz AssAssynn #184495 üzenetére
Osszemixeltem 2 hszt.
1Mig nem lesz jo Jazz, de meg a Yaris is sokat futott/idos/puruttya lesz. Puntot esetleg Switftet neznek, kezi valtoval benzinesben. Mindketto jo konstrukcio, de azert legyen egy kis tartalek a szamlan, mert ezeknel is lehetnek kisebb varatlan kiadasok. (meg ha alaposan at is lett nezetve)
Erdemes a markaforumban utanakerdezni a tipushibaknak. -
Lacko32
tag
válasz AssAssynn #199997 üzenetére
Szedán Civic. Ritka az, amelyiken az ívek nem voltak javítva. Nem nagy igényű, van belőle klímás.
Vagy esetleg régebbi Avensis 1.6 benzin. Ezeknél talán a rozsda a legnagyobb gond.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz AssAssynn #200014 üzenetére
Egyik ismerősöm vett olyat, 98' évjárat, klímával 7literrel elmászkál. Sajnos benézte, nem vitt magnest, bal hátulja tiszta gitt volt, még a csavarhúzó is átment rajta
Vagy még a 6 gen Accord jut eszembe..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz AssAssynn #209134 üzenetére
A kedvencem, hogy a hirdetés leírásában nyilván mindegyik megvigyázottnak, meg apa kicsi kincsének van feltüntetve a kocsi.
A problémám, hogy még nincs emberem/szerelőm, aki ismeri/szereti a típust. (Gyermán Zsoltot szokták ajánlani, én annyit tudok róla, hogy Vályi Pistával együtt mentek az euroringen egy speedzone videóban
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #209207 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a nagyon fontos termékek ára még mindig brutálisan emelkedik, de a többi elkezdett stagnálni. Tehát az élelmiszerek és a fűtés/szigeteléssel kapcsolatos dolgok még mindig elképesztően drágulnak, de pl. az autók, burkolatok, faanyag stb. ára kezd megállni, vagy megállt pár hete/hónapja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz AssAssynn #209207 üzenetére
Sztem elegge belassult. Mas kerdes, hogy a vasarlas is. Fent volt a mazda6 80e km-el 5 evesen es kellett vagy 2 het mire elvittek. Pedig olcso volt a tipusahoz merten. Ahogy ut be az egyre nagyobb gebasz ugy fontoljak meg egyre jobban az emberek hogy kell e uj auto nekik.
-
csubuka
addikt
válasz AssAssynn #209658 üzenetére
Magánszemélynek ez nagyon csúnya bírságot hogyha van lakcímed/társadalom biztosításod és 90 napnál többet vagy már az országban. Ez mondjuk valahány M HUF-nak megfelelő bírság, ha nem fizeted be akkor elkobzás, árverezés és a maradékot megpróbálják behajtani rajtad. Persze lehet, hogy sosem állítanak meg, de fogadni mernék, hogy a külföldi rendszámosokat pont emiatt azért gyakrabban állítják meg.
Pár svéd rendszámú kocsit látni azért, nem csak turistákat, tekintve, hogy mondjuk időnként a lakásom előtt a nagy parkolóban is látok ilyet és itt éppen semmi látnivaló nincs (ugyanakkor valami rokonlátogatás lehet). De lehet, hogy ezek céges kocsik és mondjuk valami svéd cég alkalmazottja a forma és ide küldik valami munkára. Persze lehetne olyat is, hogy az ember a svédekhez költözik, ott van kocsija és ingázik, annak adóelőnyével, viszont egyéb hátrányaival. Az ilyen kocsis trükközés annyira nem adja itt maradjunk annyiban.
Olyat hallottam már, hogy kissé flexibilisen kezelték a kulcsos kocsikat egy dán cégnél, hogy reggel azzal bedöcöghettek a dolgozók, miután a munkájuk után hazamentek, de ez amúgy megint csak nem igazán a legalitás csúcsa, másrészt olyan méretű és hozzáállású cég kell, aki ilyet bevállal. Sajnos a párom nem ilyen helyen dolgozik majd. Céges kocsit fixen "bónuszként" egy dolgozónak adni megintcsak nem jó, mert úgy szétadóztatják, hogy jobban jár a cég, ha kifizeti a dolgozót sima emelt bérezésben.
Félreértés ne essék, csak én próbálok valami optimálisat találni. Ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne korrektebb autót venni, ne férne bele anyagilag valami "normálisabb", csak szimplán nem látnám értelmét. A helyiek sem nagyon erőltetik a korrektebb autók beszerzését, nincs hagyománya a nagy kocsiknak Így az úton sem amiatt halsz meg mert egy X6-os szétszedte a Picantódat. Két Picantónál egyenlőség van.
Illetve persze túlárazottnak tűnnek ezek a helyi autóárak, ugyanakkor a magyar lélek küzd ezellen csak (nálam is) és ez valójában nem jelent anyagi megterhelést igazán, csak "fájdalmas" úgy fizetni ezért, hogy kicsit lehúzásnak látja az ember, de ez ilyen. Dánia a leg autóellenesebb hely az egész EU-ban kb, szóval jobb bringázni itt.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #209662 üzenetére
Nem kínszenvedés, de kint legalább próbálnak figyelni arra, hogy ne legyen az úton mindenféle rom autó csak azért mert az csak boltba járós. Pluszban az autó ára és a hozzá tartozó adók is tükrözik, hogy az autó amúgy nem létszükséglet, hogy mindenki mindenre autót vegyen.
#209663csubuka: megnézném amúgy az új lízingeket is, kolléganőm Swiftet lízinggel, pár évente cseréli az újra (elég sokszor vagyok Dániában, sőt majdnem ki is költöztem az éven én is, bár ami késik nem múlik....)
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
őstag
válasz AssAssynn #209855 üzenetére
szerintem nem igazán létezik ilyen tábla, főleg nem minden modellre/márkára
amúgy is, legyenek rajta régebbi modellek is, meg minden amit keresel... mennyi kép lenne az, 100? csak az Audinak van jelenleg 19 modellje, plusz a múltbéliek....
carsized.com a legjobb találatod[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #209865 üzenetére
nem létezik ilyen gyűjtő oldal.
vagy a carsized, vagy az automobiledimension
ezek vannak a legközelebb ahhoz, amit kereselamit mutatsz, az marketing anyag
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz AssAssynn #209867 üzenetére
az automobiledimension-nak van olyan funkciója, hogy ha nem összehasonlítasz csak egy autóra keresel, akkor alatta kihozza a korábbi verzióit ugyan annak a modellnek, és még lentebb a hasonló méretű autókat más márkától
példa A1
előbb-utóbb megtanulod, melyik autó melyik kategória[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Golf4-esen tanultam vezetni, mivel előtte már volt minimális tapasztalatom elzárt területen tanultam meg vezetni, így első tanpályás vezetésnél rátettem a lábam a kuplungra és a gázpedálra.. majd jött az oktató, mondja vegyem le a gázpedálról a lábam első két órán csak kuplungot használunk. No az illető úgy megtanította az alapokat, bárcsak milyen tanár olyan lenne! Nem ám ilyen, olyan amolyan vezetést segítő rendszerek, kamerák stb.. az autóba.. legtöbbje azért, hogy legyen mi elromoljon és vidd a szervizbe. Szép és jó a vezetéstámogatás, de egy hétköznapi max 4 méter hosszú szekeret azért illik manőverezni tolatókamera, parkolószenzor nélkül pl. bár ez csak egy saját vélemény.
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
kinek hogy. Nekem d4d yarisszal lett jogsim 09-ben, szerettem, hogy kúszik, lehet gázadás nélkül indulni. Friss jogsival szívóbenzinesbe átülve (családi autó) úgy megutáltam az autózást, hogy kb 10 évig nem is mentem. Mikor első autót vettem, szempont volt, hogy kuplungpedál az ne legyen. Ma meg igazából nincs a családban egyetlen MT-s autó sem, így, semmilyen jelentősége nincs, hogy még hagyományos 3 pedálos vassal tanultam 09-ben Annyi biztos, nekem a 3. pedál "hiánya" megteremtette a lehetőséget, hogy, merjek autózni. nem érzem magam kevesebbnek azé', mert nem szeretem a MT-t, egyszerűen van millió tényező, amire így is figyelned kell, felesleges bonyolítani még jobban
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Kb 20k km-t levezettem gyerekként, mire oktató mellé kerültem, mindezt kb 15 típussal. A legtöbb a padlóváltós, platós 2T Wartburg és a Lada Samara volt. A 2. nyáriszünetben a tsz hátsó részén a használaton kívüli istállók közt a betonúton azzal szórakoztunk, hogy állóból indulva gáz nélkül felkapcsoljunk 4.-be... Apánk elvárta, hogy kuplung-gáz kombóval tartsuk meg az autót a rámpán. Az oktató mellett kellett megtanulnom a kézifékes indulást.
22 évesen már mindegy volt, hogy Matiz, vagy hosszított Master dobozos. Automatát viszont pár éve vezettem először. Nem fogott el a birtoklási vágy. A Samarában 2x szakadt el a kuplungbowden, mindkétszer lábán ment haza, Stop táblát betartva, az udvarba betolattam, ahogy kell.
Olyan ez, mint a matek. Van, akinek a 4 alapművelet is gondot okoz, van, aki fejben is tud integrálni és hát van, aki lépten-nyomon elszámolja...De igen, igazad van. Vagy nagy autón tanuljon meg valaki közlekedni, parkolni, vagy minél közelebb a leendő saját autóhoz.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #210070 üzenetére
Alfa Romeo Brera/Spider?
Vagy ez a Giulietta, de még egy kicsit gyűjteni kell hozzá.Bár az olaszoknál az értéktartás kérdéses lehet, de talán a ritkább, vágyottabb kivitelek nem olyan rosszak ebből a szempontból. 🤔
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AssAssynn #210070 üzenetére
ha csajozós kell, akkor abban a kultúrkörben, ahol egy 3,5 millás verdával csajozni lehet általában propeller vagy csillag kell a verda orrára. esetleg 4 karika, de inkább propeller.
ja, szigorúan dízel, mert azt olcsón lehet csippantani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #210092 üzenetére
Egy 3,5millas auto manapsag a 10+ millios atlag kompaktok vilagaban nem egy nagy flex.
Sztem nezzen szet mi tetszik neki, evjarat kriteriumot teljesen elengednem, elvegre ez abszolut nem racionalis vasarlas lesz, akkor meg mar nyomja fullba a kretent. Es ezt minden ironia nelkul mondom, vegyen akar kabriot, kupet, rangerovert. Youngtimerek kozott is erdemes szetnezni, ott meg akar erteknovekmeny is varhato.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen