Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pedig ismerős most vett egy megant 1,6-al, akkor lehet nem új volt, vagy beragadt raktáron
2018 augusztusban még volt citroen 1,6, mert arra is ránéztemEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jaja, repül az idő
Szeptemberben rendeltem a fiat tipo-t azóta nem bújom a netet, jó sok minden motor eltünt az euro6d-vel
Van egy olyan érzésem, hogy a tipo is azért gogyaszt többet, mert akiknek 2015.2017 van mindenki 6-6,5 literrel eljár[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Mármint a facelift előtti magyarokban is csak a legmagasabb felszereltség része volt?
Amit biztosan tudok, hogy Qru 2007-es, magyar, 1.2 S Cooljában van, az én 2006-os, német, 1.4 LS-emben meg nem volt. Mindkettő FL utáni.
Amúgy én sem mentem, a csati jött hozzám (eBay).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem keverem, miért keverném? A 2005-től gyártott modellek már mind faceliftesek.
Vagy a "faceliften belül" is volt egy kisebb változtatás 2006-ban a magyar piacon? Mert ez nekem új infó.
A csati jött csak. A kábelt magam gyártottam egy PC-ház alaplapi csatlakozóiból és vezetékeiből ennek az ábrának a segítségével. Beledugtam egy jack-jack kábelt a csatiba, és egy multiméterrel szakadásvizsgáló módban megkerestem, hogy melyik pin hova való. Először ugyan sikerült megkavarnom a bal- és jobboldalt, de csak egyszerűen megcseréltem a két vezetéket, és voilá, azóta is faszán működik. Egy Tunai Firefly-jal bluetooth-on keresztül nyomom Apple Watch-ról a zenét.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Szerintem egészen csendes, simán lehet beszélgetni normál hangerővel, habár én 120-as Skodán, 343-as Volvón és Suzuki WagonR+-on szocializálódtam, azokhoz képest bármi halkabb.
Nekem egy 1.4-esem van, általában havi egyszer pályázok vele Mosonmagyaróvártól Győrig (meg vissza), de volt már hosszabb utam is vele - engem inkább az ülések fárasztanak el 2-300 km után.Mondjuk az ajtókat és az A-oszlopokat hangszigeteltem 1-1 rétegben, valamennyit csak számít ez is.
És a motorháztetőn, illetve a tűzfalon is teljesen ép a gyári borítás, nem rágcsálta (még) meg semmi.Ja, és tapasztalatom szerint 140-nél picivel halkabb, mint 130-nál. Gondolom, pont 4000-es fordulaton rezonál valami a sajátos frekvenciáján.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Ha belefér tudsz mérni méreteket? előre és hátra tolva is?
SX4 SCROSS felső csomagtérpadlóval: 72*102*60 = 440l
Támla hátrafele dől ebből levesz vmit viszont hátul kerék mögött szélesebb 102 helyett 130cm széles.
Sajnos csomagtérpadlót nem raktam alsó állásba így nem tudom mennyi, de lehet beugrok ma hazafele és lemérem.Hévégén lehet le tudom mérni egy IX20ét de még nem tuti és azért nem 100% Venga méret.
kb ez a két tipus játszik most nálam. Venga előnye, hogy 22cm rövidebb, picit olcsobb. SX4ben a motor él, picit jobban eszik és elvileg nagobb a csomagtartója. Vengát azért vetettem el egyértelműen mert csomagtér... és kb ezért cserélnék kocsit amúgy jó a yaris.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Szélt, hoszt és magasságot is minimunak mértem. Tehát 72cm a mimimum. Ha ajtónál görbülést is végig mérném akkor 78cm. A többi ugye nem változik, tehát nem probléma a mérés.
Magasságot viszont elírtam, azonnal kbukott újramérésnél. Összesen 61cm. Csomagtérpadlóval 48cm.Nincs pótkerék,defektjavító készlet. Egy jó nagy üres hely van némi hungarocellel. Ahova anno amikor még nem sporoltak gond nélkül befért egy pótkerék....
Más: Viszont beszélgettünk egyet, Szept 18tól lesz SX4 ISGvel is. Ugyanaz a rendszer mint az eddigi 12Vs ami swiftben is van csak jóval erősebb 48Vos kivitelben. Swiftnél a 12vos +200kba kerül és +3le/50nmet -10% fogyit ad. SX4hez uez jön de 48Vos lesz, nagyobb akuval.
Innen már nem fix csak tippek: Forint árfolyam nem segít az áraknak. ISGs 48Vs SX4 elvileg kb 250Kval lesz drágább mint sima és kb/nagyjából +20le/100nmfog adni. Motor elvileg nem változik, ill nem tudnak róla. Innen lehet, hogy amíg aku bírja tudni fogja a 160le/320nmet. Az izmos.... nem elég majd, hogy kátyus az út még azokat a nyomoronc TDIseket is kénytelen lesz az ember kerülgetni.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Köszönöm szépen!
Vengan most azért gondolkodom, mert ha jól emlékszem csúsztatható a hátsó sor mint yarisnál, én nem vagyok nagy 180cm 88kg, feleségem 167cm 50kg, két kisgyerek mellett ha kell tudnánk még nyerni kis helyet ha egy 5-10cmet előre toljuk üléssort.
Honda Jazz mért esett ki?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
Berendeltem a Vengat egyik utolsó lesz az enyém össz van 20db eladatlan még MOon. 1.6 szivó izé multi port injection digit klíma, tolató kamera, radar, ülés, kormányfűtés....
ami hiányzik az a panoráma tető és a kulcs nélküli indítás.Néztem pár használtat is de bejojozott a szemem a 3misi alattiaknál... ülés kiült, cigivel kiégetett, cigiszag, elektromos dolgok vagy működnek vagy nem, kédergumi kiszakadva, motor nivopálca ~30%on, láthatóan minden vonal összevissza van... egész elképesztő roncsokat árulnak 2-3misi között.
Lehet 3misi felett vannak rendben lévők, de 4.5 az új 7év garival...Amitől viszont hülyén néztem az az üzembehelyezési díj 200K. Végül 150Kba kiegyeztünk de az is rablás. Remélem nagyon rendesen üzembe helyezik 150Kért.
Ami miatt végülis Venga lett az az, hogy feleségem aszondta neki kényelmesebb + rövidebb és még a 440literes csomagtartó is csuszással bővíthető 510re. Nekem a Suzuki az 1.4turboval szimpibb volt... "de nem enyém lesz." Lett még volna versenyző máshonnan is de az extrak+turbo+jobb minőségérzet úgy itéltük meg nem ér meg +1.5misit.
szerk: rendeltem még csomagtértálcát, kilincs mögé fóliát, csomagtartó mögé fóliát, kell még küszöbre legalább én oldalamra fólia, kartámasz, vmi hó/vízbiztos szőnyeg... meg majd késöbb vmi tetőzsák, esetleg tetőcsomagtartó brutál zsákkal.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Szerintem már kb 5-6 éve itt tartunk amióta a politikusok lehetetlen normákat nyomnak. A dpf meg az adblue meg a fiszemfaszom dolgok nem arra lettek tervezve h karbantarthatóak legyenek - csere horror áron oszt szevasz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
sztem átlag 99% nem engedheti meg magának, hogy pár év után cseréljen. Pont azért vannak tömve az utak 18-2xéves bontószökevényekkel mert nincs pénz nemhogy újra de egy 6-8évesre sem. Hiába drágább esetleg hosszabb távon az üzemeltetés.... rövid távon beleborít 100-200kt újra megy 1évet, áttolják műszakin...
Amúgy kiváncsi vagy elektromos merre halad. Musk 2021re igérte, hogy nem csak az autó, az aksi is bírni fog 1millió mérföldet... persze nála a 2021 az inkább 2023-2024... de drukkolok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gondolj bele faterom Carense 4,5 méter abban mennyi hely van
Elöl fotelek, hátul 3db különálló ülés (csúsztatható, dönthető) és egy 500 literes csomi, lehajtva 1600 liter, de már azt sem gyártják[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
Suzuki Ignis 4X4, a Subaru AWD rendszere van alatta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, elöl-hátul nyitott difi, középen meg egy elektrohidrauliks tengelykapcsoló ami 10-90%-között tudja válzotatni a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Ettől "komolyabb" rendszert max egy Audiban kapsz. Ott van torsenes Quattro hajtás de egy Audinak a fenntartása kicsit több mint egy Suzukié.
Ha kell a felező akkor Subaru Impreza:
#nincsbennetarcsi
-
Amit Qru írt a fenntartásról az nagyon igaz! Sajnos nem olcsó az audi allroad fenntartása. De én feltétlen híve vagyok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
Akkor a Pinin kilőve. Az gyakorlatilag a japán Lada Niva. Kényelmetlen kicsi bután pattog az úton rohadt sokat fogyaszt a drágábbik benzinből és a terepjárási képességei sem kiemelkedőek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tboldi
nagyúr
Dehogy több idő a lökhárítót levéve! Épp ellenkezőleg.
Én 2x cseréltem eddig izzót a hivatalos módszer szerint, mindkét alkalommal 3 órán át szoptam vele. Ehhez képest a lökhárítót lekapom pár perc alatt.Oké, nálam van 2 nehezítő tényező is: a kerekek egy centivel kijjebb vannak (ET43 a gyári 53 helyett), és az autó is 3 centivel közelebb van a talajhoz, így a gumik is a dobbetéthez.
(#181796) prsq: Mint írtam, nincs semmilyen tapasztalatom gyereküléssel, csak annyi, hogy huszonvalahány évvel ezelőtt ültem egyben egy Skoda 120L hátsó ülésén. Meg talán egy Volvo 343-én is, de lehet, hogy addigra már nem kellett.
-
tboldi
nagyúr
Az egyik képaláírás így szól: "Ragadós a kormány, jobb lett volna megtartani a Jazzét".
Nem ugyanez van 2002 és 2005 között az összes Jazz-ben, valamint 2005 és 2008 között az 1.2-esekben?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Talán. De egyelőre sok autóipari ember szerint úgy tűnik, hogy pár műszak ki fog maradni minden EU autógyárban, így a kínálat-kereslet hasonló szintre fog beállni. Nem lesz kis rumli, ha a győri Audi letérdel 3 hétre. Bár nem is gyárakkal lesz gond, hanem a kisebb beszállítóknál, főleg, ha elrendelik az iskolai, óvodai, bölcsödei szünetet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mondjuk azért más kategória egy skoda citigo/eup ban ülni, mint egy lexus/bmw/merci/volvo phev-ben, akinek ekkora autóra van igénye és ilyen minnőségre, az nem fog egy legalja eup/citigoban aszalódni, és mellé venni egy utazós dieselt, mert sokat megy hosszú távokat is és a családot is ezzel viszi nyaralni... meg esetleg meg is kell jelennie bizonyos helyeken, ahol számit miből száll ki.
Minden autónak van kompromisszumma, a legkevesebb egy phev-nek.
Abban az esetben, ha nincs olyan nagy autóra igény, de sok a városozás és 200-300 km-nél ritkán megy többet, annak jó lehet pl egy kona electric.
Csak egy autó nagyon sok esetben nem logikus választások alapján van megvásárolva, hanem mert az tetszik, a környezet igényli...(Példa párom főnöke mióta van skoda oktavia rs, azóta 3-4 évente azt vett, de most olyan körökben mozog, hogy vett egy volvo s90-et, mert meg kell jelenni vele)
Egy új plug-in autó vásárlása szalonból presztízs kérdés.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
“az a véleményem, hogy ha a userre bízzuk a töltést, az csak árt az akkunak, az autó okosabb”
Az autó okosabb, csak egy dolgot felejtettél el. Te mint user adod az engedélyt az autónak a töltésre minden esetben, de onnantól az autó végez mindent, ha PHEV, ha nem. Normal hybrid esetén a “mostantól tölthetsz” az a pont amikor megnyomod a Start gombot, PHEV-nél pedig mikor bedugod a töltőt. Teljesen mindegy, hogy mi az energia forrása (motor vagy konnektor) az autó fogja eldönteni, hogy mit csinál az akkuval. Az akkunak mindkét esetben ugyanannyit és ugyanúgy tud ártani a user. Lerakja hónapokra a gépet csutkára merült akksival.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Nem. Úgy van ahogy írtam. Mikor bedugod nem “erőlteted a töltést”. Nyilván azért dugod be mert le van merülve és szépen nekiáll az elektronika tölteni de azt egy szabályozott görbe szerint teszi. Mikor már egész jól áll az SoC (State of Charge) lejjebb veszi a töltőáramot, az utolsó pár százalékot pedig csak csepegteti majd lekapcsol. A vezérlőrlektronika teszi a dolgát, te csak “biztosítasz neki kaját, de ő dönti el mennyit és milyen gyorsan eszik”.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
Phev-re nem járt kedvezmény. Csak tisztán elektromos autókra lehetett igényelni.
Az úgysem töltik meg minek létezik egyáltalán phev dologhoz még hozzá se írók inkább semmit Aki ismer tudja milyen mániákus töltögető és hibrid fanatikus vagyok
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kutya topik
- Toyota topik
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen