- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
24 éves, vidéki (bár kicsit inkább agglomeráció), fél éves jogsi, új belépő, ennyi az ára, Qru jól írta, éves (balesetivel együtt).
(#91654) MunezXBK: évi 5-10k km-re nem hiszem, hogy jó ötlet lenne a dízel, nem nyernék annyit az üzemanyagköltségen, mint amit esetlegesen rá kellene költenem, nem fikázom a dízelt, félre ne érts, csak nekem nem való az éves futás miatt
(#91653) atos19881101: kösz, gondolom az indexesre gondoltál, mert PH!-s mazda topikban nincs nagy élet
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
ReSeTer
senior tag
Mi van már megint...nézem a híradót, baleset mindenhol.... mi van mostanában az emberekkel? Csak az utóbbi időben kezd sok lenni?
[ Szerkesztve ]
-
-
Xmodule
őstag
Micsoda árak vannak ott
Nekem második kocsim itt svédben 03' skoda octavia Rs Mk1 volt cascoval 580.000ft/év
Most a volvora (7. kocsim itt) már cascoval 290.000ft/év. Szóltam nekik hogy már lassan 10 éve van jogsim, és balesetmentesen vezettem mindig. Csinaltattam svéd jogsit is mert ugy dukál. Legalább látnak a rendszerben. Igy mar max bonuszon vagyok de még mindig 30év alatti vagyok. Szóval ezért ilyen drága még mindig. Itt általába cascos biztositás 160ezer ft/év.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
válasz #10726912 #91663 üzenetére
Az kicsit sok lenne még SEKben is. De ha kap egy 18-27000 SEK fizetést akkor azért már nem is olyan rossz a helyzet. és ha az átlagot kapja akkor azért az már 3k ojró, tehát ...beoszthatóbb...hogy PC legyek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #91666 üzenetére
Akkoriban olyan 12körul volt a netto. Most már 16 körul. Nem panaszkodom. Csak azért itt vannak néha olyan árak, hogy csak nézek ki a fejemböl. nem azért mert nincs rá pénzem, hanem mert irreálisnak tartom. no de nem offolok tovább.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
-
#10726912
törölt tag
-
Xmodule
őstag
válasz bitpork #91672 üzenetére
Most már itteni állampolgár is vagyok, meg lassan egy éve hogy rendes melo helyem is van. Itt egyenlökent kezelnek mindenkit. Szakszervezet dönti el mennyi a fizetés. Mindenkinek ugyan annyi szoval nem pofára megy szerencsére. De ahol az elsö 3 évben voltam ott rendesen éreztették, hogy nem ide valósi vagyok. De valahol el kellet kezdeni, és azért annyira nem volt szörnyu sem. Na de tényleg ne offoljunk ide többet.
Már bele raktam 300km körul a V70 be. Imádom. Mondjuk még nem nyomom neki inkabb csak igy papásan vezetem. Egyik oka, hogy még csak ismerkedünk egymással, másik oka meg hogy olajra várok hogy cserélhessem mert most mar 11ezer felé közelit a mostani kenöanyag. Bár amugy sem vagyok egy száguldozos tipus meg padló gáz aztán fék csávo. Inkább lassan komotosan, gazdaságosan. De gondolom azért néha érdemes 3000fordulatszám fölé is pörgetni a motort.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
raczger
őstag
válasz Declare #91611 üzenetére
Most látom csak, hogy nem válaszoltam a kérdésedre Spritmonitor 8.75-öt ír, én kb 8 literre számítok, mivel főleg országúton használnám, városban ritkán, de majd kiderül pontosan mennyi lesz.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
válasz raczger #91681 üzenetére
Gondoltam, hogy itt az erzelmi kavalkadban ezen atsiklottal Egyik baratom szeretne ilyen kocsit csak kombiba. Csak benzinest akar venni....ugyan azt mondja mint sokan, akik sokaknak ellentmondva fujjoljaka a hasznalt dizelt pedig azert egy kombinal szerintem elgondolkoztato a dizel.
Kivancsi vagyok majd a tapasztalataidra es majd tolmacsolom neki
Ilyen kombi mazda6 2.3 vs 2.0 dizel temakörben amugy ki mit mond amugy? Napi 20-30 km ingazik gyorsforgalmi uton es kocsival egy evben egyszer ketszer hazamennek....Ugy szamolt, hogy eppen hataron van a dizel megeri vagy sem kerdesben....csak ö is ez a "na de aztan ha abban elromlik valami" parti.....
-
raczger
őstag
válasz Declare #91682 üzenetére
Szerintem azt hihettem, hogy a smiley-k alatt az aláírásod van
2.3 benzint ne nagyon vegyen, néztem én is olyat, eszi az olajat aztán 200k-300k km környékén már jöhet a motorgenerál. (3.5 liter olaj megy bele, azt szereti fogyasztani, olajszint visszajelző pedig nincs.)
A dízelről nem tudom mit mondani, annak nem jártam utána de jó pár rossz véleményt hallottam a motorjáról, hogy szintén hibás konstrukció. Ha nem megy sokat, maradjon a 2 literes benzinesnél, de persze abból kifogni egy jót, az nagyon sok idő (én február óta kerestem autót, eredeti terv kombi volt, de olyat még csak meg se néztem, annyira ritka, inkább csak a 2.3 GT-ből volt olyan).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DZs
senior tag
Úgy emlékszem, van itt valakinek tapasztalata 5 ajtós, 1,5l-es Imprezával (talán Qru). Ajánlanátok egy ilyet 5 évesen egy nyugdíjas jövedelműnek a fenntartás szempontjából?
-
raczger
őstag
Kicsit off, de remélem még elfér. Szerintetek érdemes lenne cascot kötnöm az autóra? Clb-n kiszámoltam, MKB-nél havi fizetésnél, havonta 5200Ft lenne a teljeskörű. (Mondjuk 200k önrésszel, az úgy már sok.)
(#91690) footy: nem rossz
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
Inkább magánembertől ez: [link], ez valószínűleg nem tekert órás.
Ez már élhető nem úgymint az 1,5-ös. Van benne felező, szóval ha kell megy szépen (0,8-as szorzó/osztó) csak győzzél váltogatni.
Vegyesben eljársz vele 7 liter körül az még vállalható bőven.
Szervíz nem olcsó, de cserébe ritkán kell hozzá alkatrész. Olajat cseréld 10k km-erenként és akkor sokáig nem kell hozzányúlni. Egy sima olajcsere az olyan 50k körül van (gyári szűrőkkel!!), hozott olajból nekem kijött most 43k-ból.
Nagyszervíz (vezérlés csere is benne van) az zsebbenyúlós, 100k km-erenként kell (gyertyát is akkor cserélik) és az olyan 250-300k között van attól függ gyári vagy utángyártottat kérsz. Haver most cseréltett a 2 literesébe: 250k volt utángyártott szettel úgy, hogy a vízpumpát nem cseréltette (lol). Gyári cuccokkal 290k lett volna a nagyszervíz.
Vétel előtt mindenképpen nézesd meg szervízben az autót. Seibiko vagy Hace Car ez a kettő a jó Pesten.
mod:
Civicet akartam én is de a Mazzag 3 is jó. Mind a kettő volt ismerősi/családi körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest