- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
ph A Copilot+ PC-kkel érkező szolgáltatást rengetegen kritizálták elsősorban biztonsági okokból.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
andris1602
aktív tag
válasz raczger #85150 üzenetére
Rendben, köszi az infót Mikor rákerestem a típusra, találtam egy cikket erről, hogy kedvező áron lehet használt darabokat kapni, de ennek az az oka, hogy szanaszét vannak hajtva
és törve, nehéz épkézláb példányt találni.
Még csak informálódom, egyenlőre nem tudok ennyit előteremteni, de dolgozom az ügyön -
8th
addikt
válasz Ace owner #85140 üzenetére
Audi 100 C1
Audi 100 C2
Audi 100 C3 ez a "szivar audi"
Audi 100 C4Az első két generációhoz vastag pénztárca kell. Karosszéria elem szélvédő lámpa ilyesmiket úgy kell külföldről márkaklubokból ebay-ről innen onnan rendelgetni mert nincs már sehol semmi hozzájuk. Ha eltekintünk a magas fogyasztásuktól a C3 még simán vállalható akár napi használatra is. Az még bőven az örökkévalóságnak készült akár csak a w123 mercik. A világításon kívül nincs sok elektronika bennük. A balesetmentes példányok veterán korukra is teljesen rozsdamentesek, masszív jó konstrukció lényegi gyenge pontok nélkül. Ha kell adok privátban "szivar" (azaz C3) 100/200-ra szakosodott szerelőhöz kontaktot, ő jobban el tudja mondani mi a helyzet ezekkel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Ace owner
addikt
Ja hogy ebből ennyire régi is van. C3-ra gondolok, igen. Nagyon tetszik a formája. Egyelőre még nem olyan komoly a dolog, pénztárcát kell feltölteni hozzá a nyáron. Viszont melyik motorral érdemes? Én dízelre gondoltam, az nem eszik talán annyit. Nem lenne minden nap használva, suliba nem járnék vele mindig, mert azt nem tudnám finanszírozni még.
Szerelő pedig jól jön majd ha esetleg összejön egy ilyen csoda, de elhiszem én neked hogy nem rossz kocsi ez.
Mennyit zabál egy ilyen dög? Gondoltam hogy nem véletlen a sok gázos hahun.Galaxy Fold 4
-
raczger
őstag
válasz andris1602 #85151 üzenetére
Egyébként 200k km-től nem kell félni (pláne, ha egy 20 éves autóról beszélünk), de igazából állapotot veszünk, nem km állást. Egy normálisabb szervizbe egyébként meg tudják nézni, hogy mennyire kopott a motor, kompresszió méréssel. 2 hónapja majdnem vettem egy autót, de végül az ott bukott le, a második henger el volt kopva.
Hú de megtetszettek most ezek, jó lenne egyszer venni valami hasonló pályázni való autótwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
raczger
őstag
válasz AMD Power #85155 üzenetére
Az jó, amit én nézettem ott a három jó hengerben volt kb 9 körül, a legrosszabban csak 6
Meg nem túl jó azt tapasztalni, hogy a lóvét könnyebb összeszedni az autóra, mint találni egy vállalható állapotút Erősen gondolkozom már azon, hogy valamelyik hétvégén kimegyek Münchenbe vagy Stuttgartba (de jobb lenne itthon találni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Acheron
őstag
válasz jozefgucci1 #85135 üzenetére
Azért a 2.0 D-4D messze nem olyan rossz hírű, mint a 2.2. A benzinesekben pedig érdekes módon még a Mobile -n sem találtam full felszereltet, legalábbis olyan áron nem, amennyit rá akartam szánni. Azért a programozható ülés (kormány) nem rossz dolog, ha ketten is vezetitek az autót, a smart key sokkal hasznosabb, mint amilyennek elsőre tűnik, stb. Nem beszélve arról, hogy egyszer el is kell adni az autót, és egy full extrás azért csábítóbb sokaknak - persze nem árt a sok extrát meg is óvni (bőrápolás, egyebek)
(#85136) neduddki: OK, kíváncsi vagyok a folytatásra
-
-
addikt
Üdv!
Nem akarok autót venni, de talán ebben a topicban tudják, h ez milyen autómárka kulcsa?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Nem3sys
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Thunderzolee #85166 üzenetére
Renault ha a bicskakulcsra gondolsz. Megfordult a kezemben vagy 18 000 darab, amíg a Valeoban dolgoztam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok! Eladom az autóm és érdekelne hogy szerintetek reális áron raktam-e fel a hirdetésem, illetve ti mit írnátok még bele?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_1.0_glx-7993385
Nem hirdetni szeretném hanem eladni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszönöm a választ.
A kulcsot találták, fészbúkon láttam a képet kint, megírom az illetőnek, h Renault kulcs, de ha a kulcs hátulján ott van a logo amúgy is, akkor agyf×szt kapok..
Így talán el tud indulni, h kinek adja vissza, hány Renault áll a ház előtt, stb.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Integrale
veterán
válasz Thunderzolee #85171 üzenetére
Vagy probalgatja, hogy melyiket nyitja. Amelyik nyilik arra tesz egy cetlit, hogy ezen a szamon es/vagy cimen atvehetik a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mr.Grincs
veterán
Hát igazából minimum Citroen C4 és Ford Focus méretű verda az amire azt mondom már jó, de inkább nagyobb legyen, minthogy szűköljek a hellyel. A C4 tetszik és a Ford Focus is. 5 ajtój vagy 3 ajtós. Benzines ből minimum az 1.6 mert azért haladni is kéne meg ne fingjon ki egy előzésnél, vagy bármi komoly gyorsulát igénylő helyzetnél. A külföldi nagy utazásokat is szeretném ha bírná, mert az átlagnál többet járok külföldre EU-n belül.
Pakolás szempontjából az a lényeg, hogy beférjen a horgászfelszerelés is kényelmesen: 3db 3 x 120 centis rakós 3 tagú bojlis pokolgép, meg a többi dióverő bot, sátor, horgásszék, horgászágy esetenként, alap cuccok (kaja, pia, egyéb), sporttáska a ruháknak vagy bőrönd plusz apróságok.
Így olvasva ez sok cucc, de valójában nem az, mert el lehet rendezni fainul. A C5-ben sem jelentett gondot, igaz az 5 ajtós volt és rengeteg szajré elfért benne. Nah azzal plafonig megrakva tüzifát is szállítottam az egyik barátomnak. Cserébe fél napig porszívózta meg nyalogatta, hogy tiszta legyen. De volt olyan, hogy aludtunk is benne többször, vittünk takarót párnát, ledöntöttem a hátsó üléseket előrébb állítottam az első üléseket és kész volt a panorámatetős franciaágy. A 407 esben is királyul elfértünk a csajommal, csak az 4 ajtós volt. de az ülések ledönthetők voltak és brutál sok hely volt benne.Kb ez a főcsapás iránya, hogy Citrom C5, Fjord Mondeo méretű autókat nézek.
Sajnos olyan árban nincs 2.0 benzin vagy dízel C4 emennyiért én szeretnék, csak 1.6 os.. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #85176 üzenetére
Én is azt mondom, hogy dízel után 1.6-os...
Nekem most 1.8 126 lovas Mondeom van, de nem egy gyorsulásbajnok.
Jó, komolyabb, mint a régi 2 ezres Omegám, meg a régifajta 1.8-as 116-os Mondeo... Tehát ezeknél jóval dinamikusabb.
De azért én bevallom az őszintét, ez még így sem egy hűde dinamikus gép. Ezek után én azt mondom, hogy egy 2 ezres 146 lovas Mondeoval lennék teljesen megelégedve. De az igazi, ennél erősebb, nagyobb motor lenne csak!Szóval no, én biztos nem vennék 1.6-os benyást a helyedben. Hidd el, rohadt szar érzés lenne.
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85176 üzenetére
C4 1.6-ban a váltó áttételezése jelenthet problémát. 100-nál már valamivel 3000 fölött forog a motor, kicsi a végsebessége is az 5 gang miatt. Bár így mindig közelebb forog a motor az ereje teljéhez, viszont fogyasztásban ez meg is mutatkozik.
Ami még nem elhanyagolható, hogy a xsara-hoz képest én visszalépésnek érzem a C4-et.
Futóműve az én megítélésem szerint remek, vannak benne ötletes dolgok, szép a coupe és ezzel ki is merült.[ Szerkesztve ]
-
XtremLor
őstag
Udv
Most akarunk valami kis fogyasztasu masodik autot nezni, ami megbizhato is termeszetesen.
Opel Corsa D 1.3 CDTI volt amin megakadt a szemem, 3-4evesen egesz jo aron lehet venni....
MIlyen tipust ajanlanatok?"Legen...Wait for it...Dary"
-
AMD Power
titán
válasz XtremLor #85183 üzenetére
Városban 5l eszik a tesztek szerint városban. "Kis" autó de közben nagy. Az én F Astrám alig 5cm hosszabb csak. Mondjuk motor hangja nem egy álom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Dany007
veterán
válasz XtremLor #85183 üzenetére
Lécci ne vedd bunkóságnak a következő kérdésemet.
Csak érdekelne, hogy akinek van pénze második autóra, ráadásul 3-4 éves második autóra... annak mért számít ennyire a fogyasztás?
Elnézést nem akarok tényleg mások pénztárcájában turkálni, de mindig is érdekelt hogy ezt most így mért?
Csak mert én legalábbis úgy gondolom ha keresek annyit, hogy két autót is fenntudjak tartani, ráadásul másodiknak egy majdnem új 3-4 éves autót venni... akkor ott engem már biztos nem érdekelne, hogy 6 vagy 8 litert eszik az autó...
Tényleg no offence és nem akartam bunkó lenni. (ha céges autó vagy 40-50k-t megy egy évben akkor más, akkor érthető, de azt gondolom egy "második" autó csak nem megy évi 40-50k km-t)[ Szerkesztve ]
-
XtremLor
őstag
válasz Dany007 #85185 üzenetére
Nem haragszok, viszont nem indokolom meg ha nem baj, velemenyem szerint nem szukseges, igaz mindennek megvan az oka.... ez am nem hinnem hogy publikus lenne
(#85184) AMD Power Hat igen az elmult evek alatt meretben hiztak a "kis" autok is
Koszonom a valaszt viszont[ Szerkesztve ]
"Legen...Wait for it...Dary"
-
jozefgucci1
addikt
válasz Dany007 #85185 üzenetére
Az is lehet hogy az elsődleges céges és azt használják és ez csak azért kell hogy akinek nincs szaladgáljon vele . Ennyi ez a leggyakoribb és ezt tapasztalatból írom .A nagyobb multiknál simán használhatod a céges kocsit , igaz van ahol limitálva van de akkor is elég . Ezért kell egy második alacsony fogyasztású .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Dany007
veterán
válasz jozefgucci1 #85189 üzenetére
Az lehetséges. És egy logikus indok a "második" autóra.
De továbbra sem magyarázza az ennyire alacsony fogyasztás fontosságát.
Főleg ha csak "szaladgálni" kell. Mert érted, alacsony futás esetén a fogyasztáson csak párezer forintot lehet spórolni havonta...Más lenne a helyzet ha napi(!) több száz km-t menne vele. Akkor már tényleg jelentős összeget lehet spórolni azon pár liter / 100km-es fogyasztáson is. No de ha csak "szaladgálni" kell...
Biztos az a gond, hogy magamból indulok ki. Sokat nem keresek, legtöbb hónapban még az országos átlagot se éri el a fizetésem... Gyereket nevelek, lakáshitelt fizetek stb... De mégis, sose érdekelt, hogy az Omega 10 litert evett százon. Persze nem is mentem sokat évente 12-17 ezer km-t kb...
Most a Mondeo 7,8-7,9 körül fogyaszt vegyesbe. De semmi pénzért nem vettem volna 1.6-osat csak azért, hogy 1-2 literrel kevesebbet egyen... Egyszerűen nekem nem éri meg a kisebb motor azt a pár ezer forintos különbséget havonta...Más a helyzet pl apósoméknál. Ők munkából adódóan heti(!) több ezer km-t autóznak szerte az országban. Na nekik már mindenképpen megéri a dízel mert jelentős összeget spórolnak vele.
De ugye visszatérve még mindig csak egy "második" "szaladgálós" autóról van szó. -
Mr.Grincs
veterán
válasz kalmanchris #85182 üzenetére
Danny007:
Hát igen sajnos én is ezen az állásponton vagyok az 1.6 os bengás motorról.
Nézegettem a dzsátubén videókat, hogy mit tud a C4....de igazából hamar az villant be a fejembe, hogy eléggé szánalmas ezzel a motorral. Az 1.4-es az meg godolom mégnagyobb kapufa, nem is megy de legalább sokat fogyaszt. Az 1.6 HDi jóféle lenne, ha lenne benne egy 6 gangos váltó, de amúgy meg ezeknek a klasszikus hibája a szerelőm szerint a turbó. Kifejezetten Pezsókkal, meg Citromokkal foglalkozik én is oda hordtam hozzá a taligákat ha volt valami para, de hála az égnek nem kellett sokszor járni hozzá.kalmanchris:
Igazad van, formailag tényleg nagyon rendben van, de ez a váltó motor kombináció és hogy sokat pörög az gáz. Nem gondolom túl stabil szerkezetnek ezt az 1.6-os motort, így az 2.0 motorok után amiket hajtottam.
A 2.0 16 szelepes 136 kecske bengás C5 nekem az M0-áson Gyömrő - Bicske távon 6,6 - 6.9 litert szopott be, ami nokedli egy ekkora autótól. Nem gyorsult valami villám módján de a pályán lehetett neki akasztani meg előzgetni, gond nélkül. A városi töcskölésnél amikor felment a cukra akkor benyalta a 11 litert is, dehát melyik autó nem.
Idén Áprilisban a 407-essel Bicske-Budapest-Bécs-Budapest-Bicske távot 4.7 literrel rendeztem le és nem csak 130-as tempóval mentünk...2.0 HDi 16 szelep 136 csikó Tempomat 6 gang....Fénykép készült róla.
Vegyesben 5,5 -6 literrel jártam. Budapest-Mohács-Budapest 4,8 liter volt...
Aki azt mondja, hogy az lehetetlen az hazudik, semmi sem lehetetlen. Saját zsebemre meg nem kamuzok.
Állítólag a 2.2 biturbó HDI ből még kevesebbet is ki lehet hozni, arra nagyon kíváncsi lennék. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-v-
addikt
válasz Dany007 #85190 üzenetére
nem is mentem sokat évente 12-17 ezer km-t
Az azért nem is kevés (mondjuk évi 5k a kifejezetten kevés, 15k fölött meg kifejezetten sok szerintem... ha se nem munkaeszköz, se nem ingázás miatt nagyon sokat használt autó, akkor egy évi 17k km már elég sok magán használat azért)
Az havi 1000 - 1400 km ... mondjuk 400-al meg az emlegetett 10 literes fogyival számolva az 40e - 56e ft .... ha csak 8-at fogyaszt, akkor 32e - 45e ... 1400 km-nél az már havi 11e ft különbség. Az évente 132e, abból már le lehet szervizelni az autót ... értem amit mondasz, és egyet is értek, de a számok nem hazudnak, ha valaki nagyon szigorúan veszi a kiadásokat, számokat, és tartja magát a dolgokhoz, nem mindegy az.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85192 üzenetére
Mint már írtam megbízhatósági szempontból nincs semmi baj azzal az 1.6-ossal, csak a C4-be elszúrták kicsit ezzel a váltóval és tudtommal már egr szelepet is raktak bele az euro4 miatt. Teljesen máshogy muzsikál ez a motor a könnyebb xsara-ba. A többi 1.6 szívó csak jelenthet neki dinamizmusban.
-
Dany007
veterán
Szerintem meg olyan átlagos talán... Asszem 12-15k az országos átlag(?).
Hát, úgy számolgattam, hogy a havi 900km az az alap. Az minden hónapban megvan fixen. Az már 11k évente. Erre jönnek rá a kirándulások, amiket tervezünk most az "új" autóval főleg. Ebben a hónapban pl holnap fogunk harmadszorra Pestre menni. Ez így pl már plusz 500km ebben a hónapban. Szóval na, a 12-15k / év az biztos meglesz.
Persze ebben benne van a napi munkába járás - asszony és gyerek cipelése és hazahozása - családlátogatás 2 hetente a szomszéd városba, bevásárlások, plusz havi 1 Pest (ami nekünk kb 250km).Szóval na, visszatérve.
1. Az tényleg havi 8-11k forint különbséget eredményezne. De megintcsak visszatérek arra, hogy vajon megér-e mindez annyit, hogy gyengébb motorral küszködjön az ember. Egy olyan kereset mellet, ahol megengedhető a 3-4 éves második autó vajon mennyit számít érdemben havi 8-11 ezer forint?
2. Mivel dízelről volt szó, muszáj felhoznom, hogy köztudottan drágább a szervizelése, mint a többet fogyasztó benzineseknek. Ezért is mondják, hogy dízel 30-40k km / év fölött érdemes / gazdaságos venni. No de a kiindulási alapunk egy "második" szaladgálós" autó volt. Nem hinném, hogy akár csak 20-30k-t is mennének vele majd évente. Főleg ha van egy elsődleges autó a hosszabb távokra.
Egy szó mint száz, én biztos nem vennék egy pici Corsát pici dízel motorral csakhogy kevesebbet fogyasszon. Szó se róla, vennék pici Corsát a kényelmesebb városi autókázás szempontjából, de a fogyasztás miatt biztosan nem. (tehát na, számomra is indokolható a kis autó városi autókázásra, de csak a fogyasztás miatt én biztos nem csinálnék ilyet) -
Kornel
veterán
válasz Dany007 #85196 üzenetére
szerintem teljesen helytálló az érvelésed, de szerintem engedd el a fonalat, mindenki a saját hibájából tanul.
egy kettőstömegű csere után máshogy fogja látni a dolgokat, hibába, egy 3-4 éves corsa is megfuthatta a maga 2xx.xxx km-ét simán, az aktuális km állás pedig úgyis a vevő igényétől függ -
-v-
addikt
válasz Dany007 #85196 üzenetére
megér-e mindez annyit, hogy gyengébb motorral küszködjön az ember
Már nem azért, de 200Nm-nél és 90 lóerőnél hova kell több egy kisautóba?
Egy olyan kereset mellet, ahol megengedhető a 3-4 éves második autó vajon mennyit számít érdemben havi 8-11 ezer forint?
Leírtam mennyit számít, évi 96 - 132e forint. Abból le lehet szervizelni az autót. Ez tény, és objektív, nem kereset vagy ember függő. Az a része már igen, ember függő, hogy valaki ezt kiszámolja, és érdekli, valakit meg mondjuk nem. Téged nem, mást meg igen. Azt se felejtsd el, akinek több van, lehet azért, mert okosabban csinálja
Hogy csak autónál maradjunk, pl. havi 11k-ból lehet garázst bérelni már. Az mindegy, hogy garázsban áll-e az autó vagy nem? Na ugye. Havi 11k-ból már bőven lehet cascot fizetni. Ha ellopják/összetöröd, az mindegy, hogy volt rajta casco vagy nem? Na ugye.Mivel dízelről volt szó, muszáj felhoznom, hogy köztudottan drágább a szervizelése
Ez egyrészt már egy másik kérdés, másrészt egy 3-4 éves dízel kisautónál ha megnézik jól, nem hinném hogy akkora lukra futások lesznek.
-
neduddki
nagyúr
Hi!
osszefutottam eg regi esmerossel, e meglepodve lattam a v70 hejjet egy c-crosserrel jar, mondoem esz meg hogy ? hat aszongya a volvonal 11 evesen mar mkidne baa kezdett elogyunni /a turnyo tete be a kaput/ igy assztancsere: a citrony kerult a kepbe:- ) de nem ez a lenyueg hanem a gumi, aszonya 40Mm /ami 2 ev nala/ a gumik eletartama oszt slusz ami a 18as kereket elnezve ocsomualtsag pedig esmerem nem egy szaguldozos fazon
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó