Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz citkar #59156 üzenetére

    Ez minden 206-ra igaz. Az RC-nek és az SW-nek van megerősített futóműve, de ott is ugyan úgy bemegy a por a tűgörgőkhöz és szépen elkopnak, megeszik a lengőkarokat.
    Ha időben észrevesszük, akkor nincs vele nagy gond és nagyon jól fel lehet újítani. A fent vázolt összeg teljes halálnál érvényes.

    A 306-ra ez szintén igaz, ugyan az a torziós hátsó híd van bennük, viszont azt a típust annyira nem ismerem.

    206-nál még lehet pár apróság, de ezek jellemzően filléres vagy ingyenes tételek.

    A 307cc nyilván már más tészta. Ott kapásból nincs gond a hátsó futóművel, de jellemzően a fenntartása is költségesebb, cserébe élhetőbb, nagyobb, komolyabb autó.

    Az MR2 vezetési élményben köröket ver mindegyikre, megbízhatósággal sincsen baj, viszont kevésbé élhető a mindennapokban. A közösséggel nem vagyok képben, de arra nagy összegben fogadnék, hogy az alkatrész árai és a szerelési költségei magasabbak a ritkaságából fakadóan.

Új hozzászólás Aktív témák