- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz fenergie84 #40495 üzenetére
Apám céges autója egy 2011. őszi darab, 5 ajtós, 140 lóerős dízel, Titanium felszereltséggel. 73e km van eddig benne, vegyes használatban megy (autópálya, Budapest, országút - Vác-Szfvár gyakorlatilag napi szinten). Prémium üzemanyag nélkül az átlagfogyasztás 6-6.5 között jön ki, persze ebben nincs vadulás, de nem is igényli az autó. Eddig semmi hibát nem produkált, hidegben is könnyen indul, nem zörög, nem nyöszög, egyedül a műszerfal középkonzolja tud megszólalni nyomásra. Kopás amúgy ennyi idő után abszolút nem érződik rajta, vagyis csak a vezetőoldali ajtó behúzóján látszik a használat. Váltó, fék, kormány, futómű teljesen okés, nagyon stabilan fut, de nem dobál. A sebességet abszolút nem érezni benne, nagyon jó a hang- és rezgésszigetelése, ezzel vigyázni kell. Magasabb fordulaton a motor hangja azért beszűrődik, de alapvetően nem kell kipörgetni. A motor úgy 1700 körül kezd éledni, alatta nagy a turbólyuk. Városi araszolásnál zavaró, hogy óvatosan kell bánni a kuplunggal, különben nagyot tud rántani a kasztnin, A beltér hatalmas, hátul a lábaknak marha nagy hely marad. Tolatni nem túl kellemes vele, nehezen érezni a hátulját, a nagy tengelytáv miatt szűkebb parkolókban meg lehet vele szenvedni. Télen a meleg viszonylag későn érkezik meg, rövidtávú használatoknál ez nem túl szerencsés, kell úgy 10km, mire érezhetően nyomja a meleget. Mivel fiatal az autó, hosszútávú tapasztalatot sajnos nem tudok mondani a megbízhatóságról, de maga a konstrukció szerintem olyan, hogy nem igazán lehet belekötni. Én szeretem, mert van egy kis romboló érzet benne. Egyedül akkor nem ajánlanám, ha inkább városban használnád.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen