- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #40292 üzenetére
Irreális lassú haladás: az útviszonyok és az autó képességei is engednének egy adott biztonságos tempót, de a sofőr bizonytalan, képzetlen, tapasztalatlan, akármi, emiatt a forgalom többi részvevőjéhez képest lassabban megy. Nyilván ez nem egy objektíven mérhető dolog, de tipikus példa erre az, amikor egy autó mögött egyéb forgalmi okok nélkül feltorlódik a sor. Tudom, nem túl demokratikus dolog a nézőpontom, de aki nem érez magában elég bátorságot és tudást, az ne üljön autóba. Volt már, hogy átadtam másnak a volánt, mert azt mondtam, hogy ez most nem megy nekem biztonságosan. A forgalom ritmusa mindig számít, mert lesz egy-egy ember, akinél elszakad a cérna, és olyan manőverbe kezd, amivel mindenki mást is veszélybe sodorhat. Ha más nem, hát a hátulról jövő elbambul, és későn hiszi el, hogy ennyire tötyörögnek előtte, vagy a lassan haladó nem konzekvensen lassú (lásd a mai példámat), és emiatt jön a baj. Szóval én úgy gondolom, hogy a biztonság nem feltétlenül egyenlő azzal, hogy lassan totyorgunk, még ilyen viszonyok között sem.
A felvetéshez: ha gázosnak tűnik a helyzet, neten utánaolvasok az aktuális szitunak. Indulás előtt az autót letakarítom, hogy a kilátásban ne legyek korlátozva, s ha nem felejtem el, a lámpákat is csekkolom. Szoktam egy-egy fékpróbát csinálni, hogy mennyire csúszik az út (persze úgy, hogy másokat ezzel ne zavarjak), illetve azt is kipróbálom, melyik fokozatban mennyire tud kipörögni a kerék. Ezek instant visszajelzések az aktuális állapotról, persze nem feltétlenül érvényesek az egész útra. Fokozott figyelemmel megyek bele olyan kanyarba és kereszteződésbe, ahol érzésem szerint letarolhat valami, pásztázom a lehetséges menekülőutakat. Sávváltás óvatosan, ha pedig nagyot kell fékeznem, és jönnek mögöttem, elővigyázatosságból elhúzódom valamelyik szélre, hogy a mögöttem levőnek legyen helye, ha elbambul. Nagyon röviden ennyi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs