- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Yettel topik
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
Hirdetés
-
Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
ma Alig jelentették be az 1 VI-ot, máris a folytatásáról hallani.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz Integrale #156770 üzenetére
Helyben igyekeztünk kis információt felszívni a modellről, ezt amúgy mindenhol írták, hogy minél fiatalabb annál jobb, mert csomó hibát kiküszöböltek a franciák és folyamatosan fejlesztették a modellt.
Ez a példány amúgy facelift utáni, 2006-os, és tényleg durván szépnek tűnt, de lehet csak a lelakott Astra miatt tűnt úgy... Viszont az nekem nagyon fura, most a hirdetéseket lapozgatva, hogy miért ilyen nehéz? Kb 150 kiló plusz az Astrához és 200kg a Focushoz képest, ez elég durva, ilyen masszív lenne?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!