- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Realme GT 5G - versenyképes
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától egészen a belépőszintig bezárólag.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Elmondom, hogy nálam hogy jött ki a matek.
Évi 20k korul megyek, tehát uzemanyagon is sporolok kb. 100k-t.
Ha ezt mind beleboritom a dizel bajokra, akkor se bánom
2M-ert veszek egy viszonylag jó állapotú 159-et, raszanok gondolatban 500k-t, bármi váratlan hibára (turbó, kettőstömegű, stb.), és még mindig beljebb vagyok, mint ha vettem volna 2,7-ert egy kuvikot benzinnel.
Ez van, nalam nagyon nem jön ki a matek fordítva.DPF és EGR hibára is van megoldás, de azt nem írom le ide, mert nagy vitát indítani el vele
[ Szerkesztve ]
-
Ha megengeded segítek megérteni amit mondtam, azzal szemben amit Te érteni akartál.
A kímélő üzemmód nem azt jelenti hogy nem használod az autót, hanem hogy úgy használod ahogy kell. A kettőstömegűvel példázódol, pedig nem vagyok biztos benne hogy tudod hogyan kell használni h az kímélve legyen. Nem árt neki a gyorsítás és a nagy fordulaton használat, de az igen ha 1 bites módban vezetik. Óriási a különbség az értő kímélő mód és a balfszul agyon gyilkolt kímélő mód között. (maradva a DMFW-nél, nem jó neki ha "kímélően" 1500 alatt tartják)
Qru esetében feltételezem -nem tudom, csak remappolást láttam még tőle - hogy amikor munkaügyben közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján.Ugyanakkor megjegyezném még az alábbiakat:
1-233LE volt Domi, Teddy pedig 224LE.
2- egyikben sem volt/van DMFW.
3- az 50 km/h-z lehet nagypapásnak titulálni, a tényen nem változtat hogy ennyi a megengedett lakott területen belül.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #128901 üzenetére
Üssük ki minek az?!
Ha tudatosan kalkulálsz ezekkel akkor nincs gond, nem fog meglepetésként érni és év 20k km-ernél már tényleg érdemben fogsz a benyó költségen. Én évi 8k max 10k-t megyek, így nálam jóval kevesebb az ár differencia.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #128897 üzenetére
Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2.
Az ilyet mondjuk sosem ertem, szerintem pont a csajok nem tudnak lenduletbol elozni, illetve nem merik elegge visszaszurni. Ha varosba fottogni kell az 1.2 akkor azt mondom oke, de klimaval halott lesz, konkretan lefullad, stb. A punto 1.2-vel sokkal elhetobb.
Az 1.2 az szijjas lesz abban az ibizaban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #128904 üzenetére
A dsg önmagában öngyilkos módon vezérelt ilyen szempontból, mert 50-nél beteszi magát 5. fokozatba (1100 rpm) 60-nál ugyanez csak 6. fokozatban. Marad(na) a kézi mód vagy hogy áthúzom S-be az előválasztókart. Értem én, hogy a fogyinak jót tesz de a kettős tömegűt meg kicsinálja. Szóval megint az van - amit nagyon utálok - hogy nekem kéne alkalmazkodnom a kocsihoz és nem fordítva ami valljuk be nem normális. Legalábbis szerintem nem.
#nincsbennetarcsi
-
bmwsan
senior tag
válasz Integrale #128900 üzenetére
Nálam igen mivel 1.9PD, szerencsére a PD elemekkel nem sok gond szokott lenni.
Egyedüli nagyobb baja ha jól tudom a hajtókarcsapágy, de ott is inkább vmiért az Octaviakban feküdt ki, és a legtöbbnél olyan 130-180e km között.A 2.0-val sincs amúgy sok gond, de az 1.9 után elégy nagy pofon lett a PD-elemek illetve, olajpumpa lehajtása stb. B6 Passatok még a CR-nél meg örökölték ezeket a gyerekbetegségeket (kivétel ugye a PD elem).
(#128908) Qru: hülye egy dolog ez tényleg, de meg van a logikája. Nem ebbe az országba tervezték ezeket azaautókat, ahol az emberek nagy része nem 3-5 évre vesz autót, hanem 8-10évre. Németországba megveszik a kocsit, mire kettostomegut cserélni kell addigra sokan már az új vásárlásán gondolkoznak, így ott nem tapasztalják meg az alacsony fordulatból eredo gyorsabb elhasználódást.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Maradjunk annyiban, hogy megoldható
Évi 100k üzemanyag megtakarítást nem fogom sajnálni arra, ha valami bszrik.
Komplett kuplung+kettőstömegű 150k
Turbó 100-120k
Üzemanyagrendszer max. 300.
De akkor ezekben megint benne van 200k km simán.
A többi még benzinnel még dizelnel is befigyelhet. -
-
-v-
addikt
válasz bitpork #128904 üzenetére
közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján
Mint az emberek 99%-ának, akár munkaügyben megy a pösti dugóban, akár nem
Ha sávot akarok váltani, szeritned érdekel a kettőstömegű szereti-e a hirtelen gyorsítást? Nem, lepadlózom mert ott a luk és be akarok férni.
Mindegy ne vitatkozzunk ezek, sosem állják meg az érveléseid számomra a helyüket -
Qru
MODERÁTOR
válasz bmwsan #128909 üzenetére
Jogos. Meg eleve ott kezdődik hogy itthon az átlagautós kb csak ünnepnapokon téved autópályára (már pedig ezek odavalók igazából).
kornelka: Nem is olyan vészes alkatrészárak. Lehet a következő autóm JTDm lesz.
bitpork: Amúgy van létjogosultsága a S-nek. Sokáig nem láttam benne rációt de kanyargós úton van. Eleve okosan van programozva gyorsabban vált (bár ha nem tudnám észre nem venném mert D-ben is gyorsan vált) és okosan kerüli pl a párosból párosba váltás.
Egyenesben ugye felesleges az S, mert a kick-down-ra úgyis leadja amit tud a technika és bár S-ben picit tovább kipörgeti érzés alapján nem látod értelmét mert ugye alul tol nagyot, felül kvázi csak hangja van de érzésre nem megy jobban (a valóságban persze igen).#nincsbennetarcsi
-
Én Pöstön is a magam tempóját viszem. Előbb volt a többi autón fék mint rendszám
És itt jön be az a szubjektív dolog, ami már nálam nem a kímélés. Persze lehet likból likba nyomni az ótót, de az messze van a normál közlekedéstől. Nem mellesleg a te -és sokan mások- elképzelésedbe nem is fér bele egy automata én meg csak arról beszélek. Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés, hanem értékelni fogod hogy reggelente nem lopják el a Bosokot, hogy bármikor beleülsz elvisz akár egy szuszra is 5000km-t és hogy nem kell az utólagos mütyürkézés miatt vadászni a hibát rajt, ha ne adja az ég mégis valami előfordul.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #128914 üzenetére
Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés
Esetleg próbálj elvonatkoztatni a saját nézőpontodtól, hogy azért vezet(het) csak sportosan valaki, mert 17 éves suhanc, és hűde meg akarja mutatni, de majd lehiggad a hülyegyerek.
De te biztosan tudod, nekem milyen idő fog eljönni Na, end of story[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #128914 üzenetére
Sajnos ha rendszeresen közlekedsz pesten és haladni is akarsz nem pedig a forgalmat feltartani akkor muszáj időnként beszúrni a gépet két ótó közé a másik sávba amivel vele jár, hogy oda kell pörkölni a technikának. Konkrétan agyf@szt kapok időnként vidéken... a városban 39-el indokolatlanul a belsőben tötyögő Dácsiásoktól pl. Nem vagyok az a levillogós típus de azért ez a mókus kiverte nálam a biztit tegnap és megkínáltam a távolság xenonnan (lézerágyú rulez ). És akkor én vagyok persze a pösti huligán mert ő nem tartja be a jobbratartsot. Ok csettegjen az 1,5 dci dákójával 39-el ha azt érzi biztonságosnak, engem nem érdekel de ne tartson fel mert én merészelnék hajmeresztő 50-es tempóval autózni.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Huligán
Nem múlik el nap, hogy ne refiznék valakire rá, hogy húzzonabüdösbe, mert még annyival se megy, mint amit a tábla enged... Tegnap délután egy A6-osban tespedett egy kisebbségi hölgy, de szerintem még észre sem vette, hogy rávillogtam...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
-
Legyen így akkor.
Olyanról már hallottam, hogy vki a sebesség miatt korán halt, de olyanról nem aki idősen ugyan azzal lett volna elégedett mint fiatalon. Tudom h hülye vagyok de Iza kb 10 évvel ezelőtt az itt pötyögők 90%+-át legyalázta volna. Rakott fejre leon-t is, a fene nagy F1 meg technikai sport rajongásában. Most meg Ő vérnyog először ha valami van. De ez igaz gyk minden ismerősömre, és hát magamon is veszem észre, hogy már nem hoz lázba semmi olyan amitől régen megvesztem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Integrale #128919 üzenetére
bocsánat, de nem fogok besorolni két kamion közé
Nekem erről is csak az jut eszembe, ez mennyire szubjektív mert ez lehet úgyis, ezt a kalapos pistabácsi mondja, aki 103-mal jött ki előzni, és a 2 kamion közt fél kilométer van, én csak 130-cal jövök mögötte, és úgy nem megy le, meg lehet az is én jövök ki előzni eleve 150-nel, a két kamion közé a kislábujjam se fér be, mégis beleáll a seggembe az ányóc 200-zal és villog. A kettő közt meg fokozatmentes a skála.
Szóval kontextus nélkül ezek nem mondanak semmit, és ugye mindenkinek mindenki tötymörgő, aki nála lassabban megy, és boyracer meg ámokfutó, aki gyorsabban.(#128920) bitpork: semmi személyes, de egyáltalán nem érdekel téged vagy Izát mi hoz most lázba, de az se hogy régen mi képzeld, nekem van csomó olyan dolog, ami régen érdekelt, most meg még jobban ahogy öregszem, egyre jobban. És olyan is van, ami régen érdekelt, most meg nem. Most akkor ezzel mit is mondtunk? Hogy a dolgok változnak, vagy erre vagy arra? De az egyik biztos, nem? Jár a Nobel
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Integrale #128900 üzenetére
Betanítom én asszonyt, hogy figyeljen oda azzal nem lesz baj. Ezek az 1.4 HDI-k viszont jó motorok se kettős tömegű, se dpf nincs még benne és nagyon jó a fogyasztása. A cégnél ugyanezek a motorok sokkal jobban bírják mint az 1.6 crtdi-k azokkal annyi baj van, hogy hihetetlen.
(#128907) footy Ettől tartok én is, hogy kevés lesz neki főleg ha beülnek vagy négyen azt megy a shoppingolás...a hdi-n meg lehet hozni, ahogy néztem 90 pacira ami már bőven jó lenne.
Ma meg nézzük őket azt döntünk melyik legyen.
-
Mi lenne ebben személyes?
Pont ezt mondom h mindenki változik. Te lehetsz kivétel, ugyanakkor az én eddigi tapasztalataim mást mutatnak. (És a tapasztalataim, a veled való PM váltást is tartalmazza) Semmi baj ezzel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SzlobiG
félisten
válasz kalmanchris #128923 üzenetére
Mer rájöttem, hogy ismerem én azt a motort a suzukiba ugyanaz van csak a 16 szelepes, jó sok szopó volt már vele, szóval felejtő. Csak is 1.4 HDI a cégnél azok bizonyítottak már.
-
roberto211
őstag
a belsőben tötyögő Dácsiásoktól
Meg a suzukis, meg a szívóbenya vw-sek, meg a céges skodások stb stb..
Mikor suzukis voltam nem vettem észre mennyire tötymörögnek az ömberek pályán mert literesnek max 140-150 oszt tshókolom.. Külsőbe elvoltam 110-30al mindig..
De most h elhoztam lagunát, ugye ez se húú de sok de azért 121paci (1.8 16v), megyek belsőbe m0-án erre fel a csóka 90el simogatja belsőbe az 1.4 gastrát... Távolról jövök,kb 160 és addig egészen nem ment le amíg rá nem mentem 2 centire reflektorral... Elhiszem h kiakarta tolni az 1.4 ecotec maxteljesítményét de ne ilyenkor tesztelgesse.. Erre fel mikor melléértem miután átsorolt még elkezdte pörgetni mint állat. . De nem foglalkoztam vele eljöttem..
Érdekes nekem nem esik nehezemre mikor látom h rohamosan közelít mögöttem egy q7 kb 200 körül.. Ha nem bírok valaki miatt bemenni a középsőbe akkor inkább visza egy , rágyorsít és bemegyek h minél előbb eltudjam engedni... De vannak ilyen sétagalambok ja... Mondjuk ennek nem tolom ki a szemét mert abszolút elég ha pld 3ezernél elváltok ennél, nem kell 5ezerig pörgetni meg fölös is... Majd lassan tolok fel képeket... Teljesen más dimenzió suzkához képest e még a muter 2006os stiftjéhez képest is... Nem is értem miért nem meganet vettem első autónak. Csak még szoknom kell ezzel a parkolást mert csapotthátú, nagy is aztán nem olyan egyszerű a parkolás mint stifttel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz bitpork #128924 üzenetére
Akkor meg nem értem miért írtad pl., hogy az automata nálam nem játszik ... pontosan tudod, hogy nézegetem őket, és el tudnám képzelni utcára Kéne mellé egy S2000 vagy tetszőleges egyéb játszós masina autózni.
Annak, hogy a hétköznapokban, amikor csak A-ból B-be jutok a csúcsforgalomba én is tudnám értékelni a kényelmet mi köze ahhoz, hogy ugyanúgy (ha nem egyre jobban) szeretek sportosan vezetni?Egyébként a te tapasztalatod az megint az egy elemű minta, miért általánosítunk abból mindig
Van olyan aki 5 éves korában is zenélt, sőt 30 és 60 évesen is zenél vagy sportol valamit, és 50 évesen is sportol, és ugyanúgy érdekli. A szakmád is érdekelhet ugyanúgy, akár jobban is. Hány éves a Walter Röhrl?
Mit is dolgozik a Porschénál? A kényelmi elektronikákat fejleszti ...ja bocs, nem -
stickermajom
addikt
válasz roberto211 #128926 üzenetére
Tegnap engem is szívatott egy Vectra a nulláson.. Tötyög a belsőben, megérkezek, villantok kettőt, semmi, villantok kettőt, kihúzódik a külsőbe és elkezdi nyomni, hogy ne tudjam megelőzni, aztán beáll a seggembe 2 centire. Brafó, okos vagy. Biztos azt hitte versenyezni akar a bunkóbéjemvés, pedig csak haladnék a megengedettel.
[ Szerkesztve ]
-
Mondjuk magamat nem hasonlítanám WRhez akkor sem ha Hamiltonnak hívnak
Ugyanakkor te is változtál.
Az én tapasztalatom soha semminek nem alapja a saját véleményemet leszámítva. ( Különben is, egy neten szocio életet élő malacnak mikor lehetett adni a szavára? )https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #128926 üzenetére
Haha a céges Skodások a legállatabbak ezekkel az új 1,6 TDI-k egész jól szedik a pacskert és 160-ig elég elég jól is mennek, őket lehúznám a (halál)listáról. Múltkor is rámvillantott a fehér Rapidos területi képviselő, az M3-ason. Azért nem mentem mert előttem előzött éppen a kalapos Suzukis. Mondom ez hülye, ugorjam át az előttem lévőt, vagy mégis mi?!
Én igyekszek senki nem feltartani, kihúzódok a külsőbe, már csak azért is mert a külső az új belső. Agyonvillogják egymást a belsőben én meg szépen tovalépek a belsőben gondtalanul (már ha van rá lehetőség).
#nincsbennetarcsi
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
srácok a Nissan (Micra 2010-es, Pure Drive) CVT váltójáról ki- mit tud?
Mennyire problémás? Mert van egy lehetőség és szeretnék felkészülni,hogy mit kell figylni, mi utalhat problémára stb.Köszönöm.
-
Integrale
veterán
Na igen, ennyire nem gondoltam át, vagyis nem hittem, hogy feltételezed, hogy 100-zal kiugrok a belső sávba, akkor inkább autópályára se megyek.
130-140 között szoktam haladni, sokszor annyira egybefüggő a szélső sáv, hogy inkább balra tarts elvet követem, ha jön egy gyorsabb kihúzódok amint van rá lehetőségem, de pl múlthéten megérkezett a seggembe egy Superb elég nagy tempóval, majd villogott és gumit melegített mögöttem, úgy, hogy láthatta, hogy nem tudok kimenni a szélsőbe, maximum akkor ha 135-ről lefékezek 80-ra (kicsit sem veszélytelenül, mivel a seggemben állt, az orrát sem láttam a tükörben) és behúzódok két kamion közé.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #128939 üzenetére
Én kvázi soha nem használom (igaz az enyémben van autohold funkció), de elvileg a helyes ez lenne: állóra fékezed a kocsit, N-be rakod az előválasztó kart, rögzíted az autót a kézifékkel (ha nincs kemény tél) majd P-bet teszed. Így nem feszül meg a váltó.
L azaz Low, hegynek fel/le használatos, hogy ne váltson fel és legyen elég nyomatékod feljutni, illetve lefelé legyen motorféked.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Kell nektek automata...
Hol bírnám ezt megjegyezni -
Kornel
veterán
Alfa szerviz történetet nem adnak ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozilla Firefox
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- DIGI kábel TV
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó