Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
el kell kezdenem gondolkodni, hogy mit vegyek ha nem talalok ufo civicet, mert kb meg 1-2 ertekelheto hirdetes van a keresesi felteteleimnek megfeleloen. Mondjuk masfel mihalyig, es dizel legyen.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
w333
félisten
válasz Integrale #123950 üzenetére
Pedig de ... a Bravo tipikusan az az olasz autó aminek apró de annál idegesítőbb hibája és magától darabokra hullik, nem rossz de azért nem is jó
Én ültem már egy Bravo -ban és hát mit is mondjak ... szerintem gáz !
Ha azt mondod hogy Fiat Punto az még oké, vagy Croma esetleg Tempra ezek voltak a megbízható Fiat autók, de ez a Bravo nem egy jó széria !
Ilyen árin komolyan mondom már egy fullosabb Clio is jobb Link és Link
Vagy kicsivel drágábban ... Link
(#123951) bandus
Pl. Golf 5 ? Leon ? Mazda 3 vagy 6 (kicsit nagyobb) ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
A Tempra az alapja, azzal az előnnyel, hogy nem rohad a tanknál. A széria elején tényleg voltak kifogásolható dolgok. A beltéri anyagok szerintem kifejezetten jók, főleg egy ilyen Cliohoz képest. ( )
Műszaki tartalomról és térkínálatról nem is beszélve.Vicces, hogy a Croma-t említed, na az az ami gáz. Volt egy 2.5 D műszakilag nem volt vele baj, de a beltér minősége katasztrófa, de még egy Tempra is az a Bravohoz képest. Ne viccelj már.
Vannak típushibák, mállik a külső kilincs (széria végén már az sem), és 200e km körül kikopik a hátsó lengőkar csapágya és terpeszt a hátulja, a csapágy cseréjét nem szabad halogatni, mert a lengőkarba is berág.
El kell kerülni az olcsó, lemattult, széthajtott, kacatokat, főleg ha 1.4 12V van a motorterében, az első facelift utániak igenis alternatívái az általad felsorolt modelleknek.
Golf 3 meg F Astra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #123953 üzenetére
Oké tény és igaz hogy az F Astra nagyon fapad és rohad is ... de hasonló áron már patika állapotú B Vectra -t is lehet kapni aminek brutál olcsó a fenntartása
De csak hogy példával is éljek ... nyáron ezeket cseréltem saját kezűleg !
Első Brembo féktárcsa = 5500 Ft / db.
Első Textar fékbetét = 7500 Ft !
Hátsó fékbetét = 5200 Ft !
Hátsó lengéscsillapító (Monroe Sport) = 6300 Ft / db.
Hátsó stabilizátor rúd szillent = 800 Ft / db.
Első indexlámpa = 1500 Ft / db.
Visszapillantó tükörlap = 2200 Ft / db.Szóval tényleg fillérekért kapni hozzá mindent ...
Fiatnak fogalmam nincs, nem tudom ezek az alkatrészek mennyibe kerülnének ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rwin5
őstag
Suzuki car (Baja) - kereskedésről valaki hallott már? Elég jó swifteket lehet náluk kapni, korhoz képest kevés km, swiftből kapásból 40 db van eladó náluk. Itt Csongrád megye közelében náluk adja ki hahu a legtöbb swiftet ami feltétel alapján keresek.
topicban csak 1x volt téma, de az is 2 hozzászólás erejéig, ezért dobom fel újra, hátha valaki tud valami pozitívat negatívat mondani
-
molnarpeter
nagyúr
Konszernen belül talán a Seat lenne ezek közül a leginkább kedvező ár/érték arányban. B5 padlólemez egy számmal nagyobb, oda kevés az 1.6 benzin, illetve futóműre komolyabb, így drágább is, mint a Golf 4 és rokonai, mint a Leon, és (ha játszik még esetleg sedan) Octavia, Bora. Persze mindegyikből 90/110 lovas adagolós TDI-re +1, a szívó dénes 1.9 SDI 68 lóereje kevés lenne szvsz, illetve a rövidebb váltóval pályán magas a fordulat, és összességében TDI-vel legalább ugyanolyan jó fogyasztás kihozható, ezügyben spritmonitort gondolom említenem sem kell
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #123956 üzenetére
Pontosan ugyan ezt érzem én is ...
Külső + belsőre a Leon jön be a legjobban + keménysége miatt, csak az a baj hogy nagyon nehezen lehet kapni ilyen áron 700k fölött kezdődnek a lepusztult 1.6i (városba elég lenne) de igazából egy 1.9 TDi lenne talán a legjobb a fogyasztás és nagyobb nyomaték miatt is
Octavia 1 (vagyis az üveglámpás nem tetszik) facelift már igen !
Golf 4 olcsó és lepusztult vagy jó és drága, de akkor már tényleg ott a Leon !
Bora annyira nem fogott meg ... nem nagyon jön be !
És persze természetesen az 1.9 SDi az ki van zárva ... nagyon gyengus
(#123957) bandus
Pedig 1.5 milláért már nagyon szép Honda Accord és Mazda 6 -t kapsz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
volkswagen_golf_iv_1.6_highline_ Igaz nem 700-800e, de inkább ilyen, megéri a + pénzt. Annyiért(700-800) ebben a kategóriában, csak lelakott sok extrával, vagy ha megkímélt nincs benne semmi kb.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Meg kell nézni a szervízkönyvet, a belső alapján valószínű pályáztak vele, így még beleférhet a 20e olajcsere. Egyébként ezekre 15e/év vagy long life olajjal 30e/2év vonatkozik.
Kint betartják ezt "sajnos" nem nagyon tudsz kintről olyat hozni aminél nem így lenne.
Enyémbe Castrol 5w30at töltöttek 18-20e-ként 2évente. Pályáztak vele, már beletettem 7e km-t. Ezalatt kiderült volna, ha van baja. Most 5w40 van benne, és 145e km. 7e km alatt olajfogyás 0.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Ez a velorex olasz autókra van szakosodva.
Nekem volt onnan hozott, mivel az időjárás ott más, a kaszni szempontjából mindenképp sokkal jobbak mint a németből hozottak.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
kisza25
félisten
válasz rwin5 #123972 üzenetére
Az 1,6 105ló sem túl acélos, de azzal már lehet haladni(nekem az van), nem is merek belegondolni 1,4 75 lóval,
Azzal csak polo-t próbáltam, abban szódával elmentEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz rwin5 #123974 üzenetére
Nekem szerintem műanyag az alja, itt van pár kép, de az üléseken van + huzat egyik képen kicsit látszik a könyöklő, ebben 160e km van ami biztos, mert apósé volt, most nem tudok képet csinálni róla, mert asszonykám télen nem vezet, így apóséknál van a garázsban a járgány
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rwin5
őstag
válasz kisza25 #123977 üzenetére
Ez pofás autó, a belseje tetszik különösen Motorteret azért leporolhatnátok valamikor - Erről jut eszembe anno mikor kölyök voltam, fater a fiat regatank motorterénél nagy csinosítás közepette beütött neki, hogy elkezdte slaggal locsolni.. hát másnap nem is indult be
Lenko: 2001-es itt a pontos hirdetés, de ami képet linkeltem feljebb, ott az ajtónál is látszik valami sérülés, vagy csak pont valami sár de inkább ütődésnek néz ki [link]
-
lenko
aktív tag
válasz rwin5 #123979 üzenetére
Ja, hogy konkrétan erről is an szó, azt hittem valami példa csak a hibára.
Igen ilyen kialakítású üléssel 2001-ig ment, gondolom eddig akkor a levállós fajta volt a könyöklő is. 2002-2003-2004 azzal, ami a kékbe,és a feketébe is van a fentebbi linken meglátod.Az embereknek fáj az igazság!
-
kisza25
félisten
válasz rwin5 #123979 üzenetére
hiába porolom le a motorteret, 1 sáv széles az utca, kétoldalt fehér murva, minden tiszta fehér por, ha elmegy 2 autó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
w333
félisten
válasz lenko #123963 üzenetére
Ááá vicc ... ennyiért már autót is lehet venni
De komolyan főleg hogy 1.6i, tudom hogy új autóért a szalonba kell menni ... ezért is keresek használt autót, nálam a Golf 4 lelki határ a max. 600-700k mivel az 1 milliós autón is ugyan úgy ki kell szinte mindent cserélni (ezt magam csinálom) ismerősnek a keresztfia pedig most vett egy Golf 4 -t ami 1.9 TDi és 4Motion oké nem Highline csak Confortline ami 700k volt ... de az erősebb dieselért + őszkerékért inkább lemondok az extrákról és tudom hogy autóban ülök
(#123979) rwin5
LOL .. csúnya bézs belső + PD ? ezért még 500k -t sem adnék
De mondom, nagyon viccesek ezek az árak, ilyen áron már kapni Golf 5 -t is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #123983 üzenetére
Pedig jó dolog az ...
Kolléga Passat B 5.5 öszkerekes és olyan kanyarokba ment bele a hóban 80-90 -el hogy én még 30km/h -al sem mentem volna bele
Arról nem is beszélve hogy a féltengely is kímélve van és a fogyasztás is kb. +1 L !
Szerk.
Értem az iróniát ... bocsi tényleg elírtam "ősz" -és nem öszkereket írtam
LOL most nézem a Chrome helyesírás ellenőrző kijavította "ősz kerékre"
Csak nem én vagyok a h*lye ... itt a bizonyíték
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
2thletme2day
őstag
Mazda 3-ról vélemények? Tudom hogy gyengéjük a rozsda de ezen felül még valami? Ez az ami legjobban tetszik mind külsőre (inkább a sedan) mind belsőre. Alternatívái esetleg? A keret másfél millió Ft kb. Leginkább egyedül fogom munkába járáshoz használni napi 40km ingázáshoz.
-
alázógyík
őstag
válasz 2thletme2day #123986 üzenetére
Olajzabálás, gyenge váltó és kuplung.
-
lenko
aktív tag
Kapaszkodj meg akkor, az én 4esem 2m-ba állt meg.
Behoztam+reg adó
Amit cseréltem:
-Akksi
-hátsó féktárcsa+betét
-vezérműlánc, hosszbordás szíj feszítőkkel.
-olaj+szűrőJa ebben azért benne van a + riasztó is.
Van golf 5 igen golf 4 is 600-700ért, de olyan tulajtól aki szétrugta belül, kívül is találni jópár karcot, ajtórányitást stb. Van akinek nem igénye a szép állapot oké. másrészt ahány ember, annyi értékítélet, ismerek olyat aki egy autóra azt mondja jó állapotban van, nálam a roncs kategória volt...
Kinek mi az igénye a felszereltségre, valakinek elég a comfortline, én nem tudnék bele ülni az biztos.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
válasz lenko #123988 üzenetére
Ne haragudj hogy ezt mondom de annyiért nagyon sok volt ...
Ha már ennyi pénzem van én úgy vagyok vele hogy minél olcsóbb legyen pl. egy ilyen, aztán még marad 500 ezer Ft -m amiből simán újjáépítem az egészet (szóval mindent kicserélek rajta) így tudom hogy egy megbízható autóban ülök, míg az 1.1 milliós autó egy zsákbamacska
Persze természetesen én is olyat keresek ami viszonylag szép állapotban van ... de ne legyen tökéletes (elárulom hogy miért) volt BMW 520i -m ami 99.9 tökéletes volt Link, aztán a parkolóban mikor rányitottak az ajtót + a bevásárló kosarat a szemem láttára tolták neki ... hát komolyan a sírás környékezett, ezek kivéthetetlen dolgok az a baj
Szerk.
Ezt láttátok már ... Winter Problems, nálunk is ugyan ez a helyzet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz 2thletme2day #123986 üzenetére
Jo a mazda 3, csak rohad szegenykem E12 corolla, FL 7g civic japo fronton meg jo lehet.
-
lenko
aktív tag
Mivel ez 2.3 eleve drágább kint mint itt. Főleg, hogy már euro-4es motor.
Bármi előjöhet a drágább autón is tény, de egy törésmentes autót nem tudsz egylapon említeni a 2x töröttel pl.
Hiába a fél milliód, sosem lesz olyan, ami egyébként esztétikailag majdnem hibátlan.Amit linkeltél nem tűnik rossznak, de mivel telós képek kb. és nem is HD, így már felmerül a takargatni való.
Főleg a becsavart kormány, az nekem visszatetsző. Még csak az sincs bejelölve, hogy folyamatosan karbantartott. Se leírás, semmi...Én eddig ki tudtam védeni a parkolási sérüléseket.(Az előző autómon nem is keletkezett ilyen kár a használatom alatt) Messzire állok, oda viszont 2 helyre, Tudok gyalogolni 50-60m-t. A legtöbb ember meg gyilkolja egymást a bejárat közeli helyekért, hogy alig bírnak kiszállni(vicc).
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mert a turbos kizárt, és a kerregő is.
Különlegesebb, a fogyasztás sem sok, nem sokkal több az 1.6tól.
Jó de ez seat úgy 220ló, hogy hozzá is van nyúlva, nem csak a computerbe piszkáltak bele. Másrészt front hajtásnál mit kezdesz 440nm-el? 1-2 be nem ér semmit sem. Én ha elindulok szépen 1be, és 1400-1500-n nyomok egy padlót, nyáron jó gumival, pont leadja az erőt az útra nincs elforgás, minimális nyikorgás csak. 1be 60on olyan hamar ott van ezáltal, hogy csak lestem, 2 be meg 100on.
Amúgy csak 180lóra lehet húzni a seatot gyári cuccokkal. Én is elviszem, nyáron valamikor, ez is 180 lesz.
Pályán kijönne a különbség nyilván, de oda meg minek 140nél sosem megyek többel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
válasz lenko #123998 üzenetére
Nem rossz a 2.3 szívó ... csak hiányzik belőle a nyomaték !
Ugyan ezt tudja a C20NE Vectrám is Videó viszont nincs nyomaték csak a a hosszú váltó amivel városban 60 -nál már dadog és kéri vissza a 3 -s fokozatot ... én a legjobban egy 1.9 TDi 90LE -el elégednék meg a legjobban (örök élet + 1 nap) amit kicsit húznék 120-140LE -re kb .300NM -el már szépen ellennék fogyasztásban pedig kb .7L
BMW ugyan ez volt 520i sor 6 henger és 150LE de nem volt olyan nyomatékos mint az előző autóm ami egy Peug 406 volt 2.0HDi és csak 90LE mégis érzetre jobban ment ... szóval belepréselt az ülésbe
Vectráról pedig csak egy turbó hiányzik Link, de nekem nem kell versenyautó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
220nm, csippel kb 235 lesz. 3200-n adja a nyomatékcsúcsot.
Nem olyan egetverő ez a nyomaték, viszont végig jól húz. Lóerőt 6200-n adja le.
Nekem elegendő, és 60nál már 5.ben is tudok menni, vagy lekanyarodásnál 3as-ból nem kell 2be tenni.
1000es- fordulaton rezzenéstelenül megy.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó