- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz Atlantis #26408 üzenetére
szerintem ugyanarra, mint a nagy dízeleknél. porlasztócsúcsok, turbó, soha nem tudhatod mennyi km van bennük, bár a belső tér állapotából elég jól lehet következtetni, ha megnézel pár darabot.
most estem át egy barátommal autóvásárlási tortúrán, mi nagy dízeleket néztünk, bmw 525d, 530d-ket. végső következtetésként azt vontuk le, hogy amelyik jól megy, az jó. persze nem szabad bedőlni ennek sem teljes mértékben, mert lehet, hogy chippelve van az autó. de kb 10 megnézése után erre jutottunk. a mi esetünkben például egy papíron 164 lóerős autó ment a legjobban. ez az újabbik 25d az e39-ben. jobban ment mint a 184 lóerős 30d-k. aztán persze rájöttünk, hogy tuti chippelve volt. végül megvettük azt a 30d-t, ami a legjobban ment. finoman jár, nem rázza a kasznit (4 hengeresnél ezt módosítsuk arra, hogy nem rázza nagyon a kasznit ), szép hangja van és jól húz.
ez a saját tapasztalat, másnak biztos más tippjei vannak.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Atlantis #26413 üzenetére
az a kis 1,4-es kivételesen egy jól sikerült motor nem úgy mint az 1,9-es PD-k.
a hangja tényleg borzasztó de elég strapásak, felszereltebbek is általába, egy a gond túl vannak árazva szerintem picit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz Atlantis #26410 üzenetére
Az a baj azokkal (vag 1.4pdtdi), hogy használtan is irreális árat akarnak érte kapni a tulajok eladáskor mert "TDI".Igazából jó kis kocsi a Polo.A motor is príma, jól megy, jól fogyaszt, megbízható DE! van egy nagy szépséghiba a dologban.Csak 3 hengeres.Az utastér jó hangszigetelésének és a motortartó bakokkal való utólagos "trükközés" ellenére is elég hangos és rezonál.Ha ez nem zavarja az embert akkor jó vétel az is.Engem pl zavar.Sógor Lupo-ja is 3hengeres.És elég hangosan morog a kis 1.2 három hengeres pdtdi az orrában.Cserébe autómataváltóval 3liter gázolaj az átlagfogyasztása .
A Pug206 1.4hdi nél összességében jobb autó a Polo 1.4pdtdi.De én lehet a fiestát venném.Az kultúráltabbnak tűnik és a belső tér is abban a legszimpibb.
VR6: Jó az 1.9-2.0pdtdi csak a 116lovast kell messziről elkerülni... Azzal valóban voltak konstrukciós hibák.[ Szerkesztve ]
-
dokar
addikt
válasz Atlantis #26430 üzenetére
A dízelhajtású járművek által kibocsátott ultrafinom - 0,1 és 2,5 mikrométeres átmérő közé eső - részecskék megkülönböztetetten nagy veszélyt jelentenek az egészségre a többi közlekedési eredetű szennyező anyaghoz képest, mivel a legeldugottabb tüdőhólyagokba is eljutnak, és elősegítik, vagy jelentősen súlyosbítják az asztmát. A különösen veszélyeztetett korosztály közé tartoznak az idősek és a gyerekek. Bár a dízel gazdaságosabb üzemanyag, mint a benzin (kevesebbet kell égetni belőle azonos erőhatáshoz), eme környezetvédelmi előnyét teljesen semlegesíti a részecskék egészségkárosító hatása.
Megéri?
Bővebben: [link]
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Atlantis #26433 üzenetére
A te kezedben a döntés, nem a gyártóéban. A legszörnyűbb az, amikor az egyesek csak a kedvezőbb fogyasztás miatt választanak dízelt és nem érdekli őket, hogy ezzel leginkább mások egészségét károsítják. Egyébként utólag is vásárolhatsz részecskeszűrőt hozzá.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
-
fekeandras
őstag
válasz Atlantis #26436 üzenetére
Így van.Csak meg kel nézni a dízel Hyundai i10 igen jónak számító károsanyag kibocsájtási értékeit.Vagy akár az kilencvenes évek eljén debütált 90lovas 1.9 tdi-ét.Bőven túlteljesítette az akkori normát (ez nem azt jelenti, hogy ne kormolna)
Amúgy is a közvetlen befecskendezésű benzines motorok is nagyon finom kis részecske felhőt fognak maguk után hagyni... -
dokar
addikt
válasz Atlantis #26436 üzenetére
a CO2 és a korom veszélyességet nézve köszönő viszonyban sincsenek egymással. a kormot egy füstölő dízel mögött bekapkodod és a betegség nálad fog jelentkezni, míg a CO2 esetében pedig az üvegházhatás lesz erősebb, igaz minimálisan, mert a média az autósokat látja ebben a témában közellenségként, holott a gyárakhoz képest elhanyagolható a CO2 szennyezésük. sokan ebből gazdagodnak meg. a gyárak vígan okádják ki a CO2-őt. a dízel lobbi pattog, hogy mennyivel jobb a dízel, mert kevesebbet eszik az autó és jó a CO2 érték. a gyógyszergyárak pedig örülnek, hogy a kormoló autók sok jó betegséget okoznak és el tudják adni azon gyógyszereiket, amelyek nem meggyógyítanak, hanem csak elnyomják a tüneteket és rendszeresen kell szedned életed végéig, hurrá.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz Atlantis #26444 üzenetére
A gázolaj esetében sokkal problémásabb a porlasztás, ezért is találták ki a vízbefecskendezést, ami sokat segít a dolgon, természetesen ez sem terjedt el. A dízel motor eleve olyan konstrukció, hogy ha megszakadsz, akkor is fog valamennyit kormolni. A ma létező elérhető legjobb megoldás a részecskeszűrő használata. Remélem fejlődni fog ilyen téren az autóipar és az emberekben is megváltozik az értékrend és eltűnik ez a túlzottan "skót" mentalitás.
extra - SEXRay
-
anjani182
őstag
válasz Atlantis #26449 üzenetére
Nekem a Hondám előtt 206 HDi volt, azaz van is, 68 paci ugyebár, nálam 5L felett evett, inkább 5,5L.
Tényleg nem azért mondom, de most fél órája vettem elő a Honda összes tankolását igazoló blokkot, és kiszámoltam, hogy 7,19L volt az össz. átlag fogyi, a Honda computere jelenleg 7,1L-t ír ki. Nem nagypapi módjára vezetek, ezt leszögezném, ez nem valami kamu adat!
Tehát, szerintem azt a 1,5L-1,7L üzemanyagot (/100km) "kárpótolja" a több, mint duplányi lóerő, a benzines csendessége, a menetteljesítmény stb.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
-
fekeandras
őstag
válasz Atlantis #26461 üzenetére
Kb egyetértek csak annyival kiegészíteném, hogy ha a gyárilag előírt környezetvédelmi határértéket nem lépi át egy adott dízel autó abszolút nem érdekel füstöl-e vagy sem.A benzinesek is károsak az egészségre a föld klímájára meg pláne...Azok sem friss levegőt eregetnek!
-
Khelben
nagyúr
válasz Atlantis #26461 üzenetére
A környezetvédelem meg abszolút nem érdekel, ez nálam nem szempont kiválasztáskor.
Nem is lesz szempont senkinél, amíg nem lesz támogatva/szankcionálva. Pl ha nem teljesítményadót, hanem a motor Euro besorolása alapján kellene adót fizetni, egyből fontosabb lenne a környezetvédelem.
Meg ha úton-útfélen legalább annyi kpm-es autó állna, mint traffi, és tényleg megnéznék, hogy a csippelt füstokádó dízel átmegy-e a zöldkártyán, akkor megint csak fontos lenne a környezetvédelem.
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Atlantis #26498 üzenetére
új 101LEs 1.3as Yarist teljesen a fogyasztásra rakták össze elsőre semmi difit nem éreztem az 1Les 68ashoz képest.
De a 6os váltó jó benne régi benzins Yarisok 130nál 3000+t forognak és ordítanak.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Versus82
aktív tag
válasz Atlantis #26498 üzenetére
1.9 és 1.3 között azért elég nagy a különbség. ilyen kis autóban 1.4-es benzines bőven elég sztem. anyumnak 1.2-es benzines corsája van, néha nyomom vele, városban tökéletesen elvagyok vele, kamiont se nehéz vele meglőni, igaz akkor már forgatni kell. jó lesz a német 1.4 is, svéd nincs
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
-
Versus82
aktív tag
-
lsc
nagyúr
válasz Atlantis #26515 üzenetére
Változó, az egyik corollámat náluk vettem, nem volt fiatal már, de az állapotlapja korrekt volt, ami hiba volt rajta az a lapon is rajta volt . Azt a corollát 180-al vettem, nincs semmi gondja mai napig . Az árak meg nem mindig drágábbak, ennek a corollának meg utána is tudtam nézni náluk, az első tulaj hozzájuk hordta szervizre, a második már nem, így 3 év kiesett de a többi dolog tudott volt /mit cseréltek, mikor stb / .
Az élet kegyetlen .
-
tibi666
senior tag
válasz Atlantis #26533 üzenetére
nem gondolkozol rosszul, én már olvasom pár hónapja ezt a témát, és megfigyeltem, hogy itt ha nem benzines hondát, vagy toyotát, esetleg diesel volkswagent akarsz venni, akkor hülye vagy. a diesel szó leírása az már szentségtörésnek számít, ha pedig mellé még azt is ki mered jelenteni, hogy a dieselnek jó a menetdinamikája, akkor rögtönítélő bíróság szab ki rád életfogytiglant.
én azt mondom, vágj bele egy 1.4 tdci fiestába. egész jó kis nyomatékos motor, keveset eszik, jópofa a formája, jó a futóműve, mi kell még?
-
Integra
titán
válasz Atlantis #26533 üzenetére
nekem az 1.6-os civic eszik városban 7 litert, autópályán, autóúton 6 litert..
és nem dízel és nem kisautó és nem csörög meg zörög, viszont van alatta dw futómű, istenkirály váltó, élvezet vele menni és a hangja is gyönyörű elforgatva
ja, és elpusztíthatatlan, absz előre tervezhető fenntartási költségekkel. van benne 200e km már, 10 éves, gyári emissziós értékek, semmi füst, semmi színeződés, makulátlan mechanika.
ezek után miért gondolkodnék valaha is bármilyen dízelben ebben a kategóriában illetve árkategóriában? ráadásul európaiban? úgyse tudják ezt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Atlantis #26539 üzenetére
valóban nem szeretem, ott dolgoztam, így pontosan tudom, hogy ne vegyek a büdös életben semmilyen vw konszern terméket, de legalábbis ami régi és olcsó.. az újakban sem bízom meg (nem alaptalanul), de ez már tényleg személyes vélemény.
amibe meg te akarsz belemászni és amennyiért.. nos, fényévekkel jobb autók léteznek annyi pénzért, de aki csak vw-ig lát, az csak vw-ig lát[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Atlantis #26542 üzenetére
japán benzines autók.
szóval asszem ki is esett az összes javaslatom kapásból97 év végi 6gen 1.6ilS 5 ajtós civic, sohc 16v 116le, 6-7 liter (80%-ban városon kívüli használat, 200e km körül van benne)
98 év végi 6gen 1.4iS 3 ajtós civic, sohc 16v 90le, 7-8 liter (90%-ban városi használat, 180e km körül van benne)
92 év végi 5gen 1.6ESi 4 ajtós civic, sohc vtec 16v 126le, 7-9 liter (90%-ban városi használat, 250-300e km körül lehet benne, eladva 1 hónapja)
ezek személyes preferenciák, első kettő makulátlan mechanika, zéró olajfogyasztás, mennek mint a meszes, minden tiptop.
az esi-vel voltak bajok, de az előző tulaj csak felületesen vigyázott rá és foglalkozott vele, volt mit rendberakni rajta, de még így is 700ezerért adtuk el, úgy, hogy volt még mit rajta rendbe rakni..
rettenet jó autók ezek.de régebbi 1.4-es corollák is nagyon rendben vannak, ahogy a régi nissan sunny-k és almerák. ezekben az évjáratokban, illetve árkategóriában a japánok fényévekkel jobbak, a ma kapható új autók esetében, a különbség már nem ennyire szembe ötlő, de ez természetes is, nagyon sokat fejlődött az európai autógyártás. csak kérdés, hogy mennyiért is akarsz autót venni.
de ha európai, akkor én keresnék egy 1gen 1.4-es 5 ajtós focust..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Atlantis #26550 üzenetére
igen, ez tény, és valós történet.
mindkét civicnél hátsó íven előjött a rozsda.
mondjuk mi megcsináltattuk, teljes alváz és üregvédelemmel együtt.
olcsóbb volt mint egy új autót venni helyette, ami biztos, hogy nem ennyire megbízható..
szóval ha találsz is megfelelő állapotú civicet, a hátsó ívek cseréjével bizony számolni kell.
ahogy esetleg más kopó alkatrészek cseréjével is, mert ez a korral jár sajnos. ez benne van.
ugyanakkor nekem nem meggyőződésem, hogy veszel egy 4-5 évvel fiatalabb európait és annak nem lesz baja..
egy kedves barátnőm 146-os alfájában most volt egy szelep cserélve és egy henger gyűrűzve. 60e km után. lol...de nézd meg szerintem az 1.4-es fokikat, jó autók!
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Atlantis #26559 üzenetére
akkor 1gen foki mindenképp próba.
pont most sikerült egy kollégámnak egy 1.4-es sedan 1gen fokit venni 1.4misiért, nagyon szereti, jót csípett megkét ív cseréje, lakatos meló, fényezés, alvázkezelés kb 60e, ha minőségi munkát szeretnél és nem kóklerhez mész, hogy haver ingyen baráti árért megcsinálja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen