- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz Probiker #7791 üzenetére
Szia!
Mennyit szánsz az első autódra? Van a környezetedben aki segíteni tud apróbb javításokban, mert ennél a koránál fogva lesznek hibák. A képek alapján még egyben van, de kíváncsi lennék a fékek, kormánymű, kipufogórendszer, motor állapotára. Mivel már rég nem gyártják ezt a típust az alkatrészellátotság is problámát jelenthet. Ja és ne felejtsük el ez porlasztós, és a fogyasztása sem kevés, főleg, ha a motorjában is jópárszázezer lehet!
Én ha javasolhatok neked autót Suzuki Swift 300-400 ezerért nagyon korrektet ki lehet fogni. Injektoros bevát motor, kedvező fogyasztással. Minden alkatrész beszerezhető hozzá, bármely autósboltban, illetve bontóban. Nem bonyolult, sok apróbb javítást házilagosan is meg tudsz oldani. Lehet nem szeretni, de az tény, hogy bevált kisautó.
Füge
-
Rick4
félisten
válasz Probiker #7794 üzenetére
sajna ma a pénz annyit ér, hogy a 200K az egy teletank benzin, meg 4 db jobb gumi ára....én sem csipázom a swiftet, de ha nem akarsz küszködni a gépel éjjel, elfolyt vízzel, elromlott önindítóval, szétesett futóművel, akkor vegyél egy swiftet, közlekedni teljesen jó, igazából nincs tipushibája, és az tényleg minden nyúzást kibír..
bár kérdés, hogy ezt a 200K-t csak úgy kivetted a zsebedből, vagy el kellett tenned, hogy meglegyen..tudnod kell, hogy mennyit mész kb havonta, és mennyit tudsz az autó üzemeltetésére szánni, ez persze sosem benzinből, meg biztosításból áll, mindig kell valami..[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Füge007
senior tag
válasz Probiker #7794 üzenetére
Hogy mennyi van benne az nem sokat mond, ezt tudod, nemrég veséztük ki ezt a témát . Nem a téglán múlik, hanem az elavult technológián, valószínűleg két torkos weber karbulátora van, előzéseknél oda kell lépned nincs mese, na a másik fiatal vagy nem leszel te papás söfőr eleinte. Tudom ,én is nyúztam az első ladámat. Remélem jól jársz vele. Mert ha nem nem lesz egyszerű egy régi porlasztós verdát eladni. Nézzétek át tüzetesen, de én még mindig maradok az előző tanácsomnál. Valami kis cm3 injektoros benzinest nézz.
Füge
-
Rick4
félisten
válasz Probiker #7801 üzenetére
ne ázzak fázzak szarrá....ha ezt komolyan gondolod, swiftet veszel.....álltál te a lerobbant autód mellett valaha hajnal kettőkor egy kihalt úton? asszem fejben kellene belátnod, hogy 200K-ból nem lehet más alternatíva..de tőlem azt veszel, amit akarsz, arra költöd a havi fizudat amire szeretnéd, régi autókról én is tudok mesélni, nem egyszer többet áll a gép szerelőnél, mint alattad, de tudod mit? kíváncsian várom, hogy a megvett autóddal mennyire leszel elégedett. ha megvan, gyere vissza, és számolj be hogy milyen a gép. sok sikert..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Füge007
senior tag
válasz Probiker #7801 üzenetére
Ne hasolíts össze egy motorkerékpárt egy autóval, azért pár alkatrésszel több van egy autóban! Végülis te veszed, de ha ennyi ember mondja gondolkodj el a dolgon, nem akarunk neked rosszat.
Néha felül kell emelkedni azon mi tetszik, ém mi a praktikus! Nem látok bele a péztárcádba, de a sok apró javítás sok forintocskát kivesz belőlle, az meg felesleges.
Persze, hogy lehet jó egy régi autó egy fanatikus gazdánál, de a képek nekem nem azt mutatták. És persze tudnod kell, hogy egy régi autó renoválása, hogy tipp topp legyen rengeteg pénz és idő. Haverom egy első szériás Porshe 944 támaszt fel, rengeteget dolgozik rajta, és egy vagyon ment már rá.
Füge
-
Notes
senior tag
válasz Probiker #7791 üzenetére
Ilyen kocsink volt évekig. egy biztos: nagyon megbízható. 250.000km-el adtuk el 2001-ben és még manapság is szoktam látni az utcán. Teljesen egyben van.
Az ilyen régi kocsiknak az a titkuk, hogy nem szabad meghajtani őket. Szép öreguras stílusban a világból is kimegy ez a Mazda veled.
Nekünk ami bajunk volt vele az hogy a hátsó doblemez elkezdett rohadni, így az komolyan kezelésbe kellett venni, ezt, meg az alját vásárláskor nagyon nézd meg.
Fogyasztása nem volt vészes, 8.5-ös átlaggal eljártunk.
Én két dolgot nem komáltam benne: egyrészt a kormányt veszettül nehéz volt tekerni, ez kezdő söfőrként parkoláskor lehet, hogy komolyan hátráltatni fog, másrészt az ülés nagyon alacsonan van benne (bár asszem később szerelték állítható magasságú vezetőüléssel is).
Ami viszont kurva jó benne az az óriási raktér. A nagy ötödik ajtóval meg a ledönthető ülésekkel elképesztő mennyiségű cuccot el tud nyelni.
Szal száz szónak is egy a vége: ha a motort nem pörgették szét, és a karosszéria is egyben van szerintem ennyit megér.Romanes eunt domus!
-
szatocs
őstag
válasz Probiker #7897 üzenetére
Ha még eredeti benne, akkor: ülés, kormány kopottság.
Én megnézném valahogy a csomagtartónál és a motortérnél is a festést, nem lehet-e rajta látni jó kis módosításokat, egy esetleges törés után. Szoktak még rétegmérőzni, de azt egy műszaki átvizsgáláson is megmondják, hogy volt-e már átfestve, és melyik elemmel lehetett gond a múltban.
Ha már vezetésen van a sor, akkor megnézném, hogy a kormányt egyenesbe, alaphelyzetbe téve az autó tényleg annak megfelelően, egyenesen megy-e. Pörgetném a motort, hogy bírja-e vagy csak annyira csinálták meg, hogy 3 ezres fordulatot bírja, addig, amíg el nem adja másnak az autót. Motort megjáratni általában úgy érdemes, ha már lehűlt állapotban van, mert akkor jobban hallani a bakikat a motorjárásban. Meg van még egy pár, ami most hirtelen nem jut eszembe, de a neten nem is egy ilyen cikk volt már, ahol részletesen levezették, hogy mik azok, amiket mindenképp érdemes magunknak leellenőrizni. Pl.: vezess.hu - n=== Szatocs ===
-
dokar
addikt
válasz Probiker #7897 üzenetére
- eszi -e az olajat (kipufogón lehet látni)
- normális -e az alapjárat (hallani lehet)
- lengéscsillapítók rendben vannak -e (meg kell nyomkodni)
- üzemi fékek + kézifék
- váltó ellenőrzése
- lámpák, izzók, belül is!
- kormány
- rohad -e, sérülések...szal szinte mindent, volt már aki utólag jött rá, hogy a frissen vásárolt használt autójában nem műxik a légkondi (télen vette), egyiknek meg nem volt benne hátramenet...
extra - SEXRay
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen