- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- MIUI / HyperOS topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Aktív témák
-
megema
őstag
válasz No-kia #46539 üzenetére
Nekem is van olyan néha. Alapvetően tényleg nem arra van tervezve, de 3 ezres fordulat felett már felszabadulnak az erőtartalékok.
Elég meredek az utcánk és egyszer felfelé kifogtam egy munkagépet magam előtt kb. 5 km/h-val. 1-esben menten, semmi szembe forgalom. Na mondom ezt nem várom ki... Padlóig a nyomtan a gázpedált, leelőztem. Gondoltam kipróbálom már milyen nagy fordulatszámon, mert egyébként nem szoktam pörgetni, meg állatkodni, szóval nem váltottam fel. Olyan gyorsulást vágott le 55-ig, hogy csak néztem. Az emelkedő tetején mondjuk már kicsit ki is pörgött 5500-as fordulatnál.
Persze nem erre való, de ha kell, akkor minden további nélkül képes rá.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen