Hirdetés

Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz BlacKSouL #22144 üzenetére

    Nekem van aki nem akarja bekapcsolni de szélsőséges esetben 1. nem indulok, 2. ha menet közben észreveszem megállok amíg be nincs kötve mindenki... bár csoporttársaim a gsi kadett óta nem, hogy bekötik magukat még a kapaszkadót is fogják ha úgy vezetem fel az utazás elejét, hogy na most padlóval indulunk és kanyarral kezdünk!!! Mindenki kapaszkodik én pedig szép lassan nyugodtan elindulok :D

    Egyébként meg ez csak olyan, hogy ki kell próbálni! Én kipróbáltam mit jelent az öv, az orrom még így is eltörte a kormány pedig be voltam kötve ha be sem vagyok kötve lehet nem is írnék már ide semmit sem... volt a vállamon 1,5 hónapig egy nagy zöld folt amit az öv okozott, röntgenezték is a kulcscsontom de nem tört el, az meg, hogy ellentart valaki az baromi nagy hülyeség... én azt sem tudom hol volt a kezem vagy, hol állt meg... csatt és annyi idő van erre amíg valaki elolvassa, hogy "csatt" aki még közben kézzel ellentartani is tud és a keze sem törik el az nagyon ügyes de attól még donorjelölt... (orrtörés oka: nem övfeszítő még nem volt abban az autómban, a mostaniba már van + két lufi is a biztongás kedvéért :) )

    Saját tapasztalat: kep1 kep2 kep3 kep4 kep5

    Szerintem jobb hinni a teszteknek és bekötni az övet!

    + Akinek csupa rozsda az autója jobb ha elmegy és megcsináltatja az utolsó rozsdafoltig mert a rozsda balesetnél csak szétpukkan ezzel szemben az igazi fém gyűrődik és tart. Ezt a szakértők is mondták, hogy az autó rendben volt a baleset előtt, 1 éves volt rajta a kasznis munka, ahol rozsda volt ott szakszerű és precíz munkával új elemek kerültek mint pl a kűszöbök kívül-belül. A pedálok jobban szerepeltek mint néhány új autóban, elmozdulás az én irányomban nem történt, a kuplung szépen a padlóhoz simult, a kormány ellenben elmozdult de ez sem vészes még mai autókhoz képest sem. A tetőn még az antenna is eltört, kiszakadt a hátsó üléssor, behorpadt az ütközésben a tető és még a csomagtartóban is törtek műanyagok, az egész kaszninak annyi de szépen végigvezette az ütközés erejét. Toronymerevítő talán hasznosabb baleset során mint kanyarokban, rendőrségi szakértő szerint is sokat jelentett mivel a két torony tetejére van ugye csavarozva és ez a hajlított verzió ami kadett xe motorhoz is jó, pont megtartotta a tornyokat úgy, hogy nekifeszült a tűzfalnak amit be is nyomott persze de maga a merevítő nem hajlott el, persze képeken látszik, hogy a jobb torony szépen elment a helyéről és ferdén is áll de az autó kormányozható és gurul is bár a leömlőt és a kipufogót húzza maga alatt, az összes elektromos rendszer is működik és ugye én is kiszálltam belőle egyben :) Térdem, hogy elérte-e a műszerfalat nem tudom de ha el is akkor sincs nagy baj mert ebben még nem kopogós és kemény műanyag hanem vastag karton bár a jobb térdemre rátolódott a középkonzol. Ha lett volna övfeszítő benne akkor a helyszínről nem kórházba kerültem volna hanem haza bár lehet akkor is bevittek volna, röntgenekre mindenképpen. Az ajtók is nyithatóak-csukhatóak bár már nem passzolnak de ez látszik is a képeken.

    Még néhány kép: kep1 kep2 kep3 kep4 kep5 kep6 kep7 kep8 kep9 kep10 kep11 kep12

    Ennyit erről :) Ha csak egy ember beköti inkább az övet a menősködés helyett már megérte ezt a hozzászólást megalkotni :)

    [ Szerkesztve ]

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Aktív témák