Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jaanoo89

    aktív tag

    válasz aginor #102016 üzenetére

    "Visszatérve a te 40-150-edre, azon nem gondolkodtál el, hogy javítást kérsz rá, vagy méginkább termékcserét?"

    Most voltam a mintaboltban, kiderült, hogy még elállásra sincs jogom, nemhogy termék cseréjére.

    Tehát neten adtam le a rendelést, de személyesen vettem át, még 14 napon belül vagyok, vittem képet is, látták, egyértelműen decenteres. Viszont mivel személyesen vettem át, nincs jogom elállni, a cserét eleve nem ajánlották fel, tehát egyetlen opcióm az maradt, hogy javíttatom. (Volt már javítás egy másik objektív kapcsán, az 3 körös volt, baromi hosszú idő és tökéletes nem lett, csak elengedtem, mert óriási akcióban vettem és nem náluk)

    Meghallgattattak velem egy videót, ami erről szól, de én speciálisan az esetemet nem hallottam ki, amit jeleztem is. Netszerte azt olvasom sok helyen, hogy mindegy, hogy személyesen veszem át, a rendelés módja számít, azaz a neten írtak szerint járna az elállási jog is, ha ezt választanám. Jeleztem feléjük, hogy pont volt 1 évvel ezelőtt egy ilyen eset, a 12/2-vel, ott elállást választottam, szintén netes rendelés és személyes átvétel. Akkor felajánlották a cserét is, de az elállás mellett döntöttem. Idén már ehhez nincs jogom, de hogy tavaly akkor miért volt ehhez jogom, azt nem tudni.

    Szóval leírtam nektek, hogy tudjatok róla, nem fogom átnyálazni a fél webet újra emiatt, de érdekelne, hogy lett volna ehhez jogom csak a mintabolt szerint nem, vagy tényleg változott valami tavaly óta és egyáltalán nincs ehhez már jogunk.

    Nyilván választási lehetőség hiányában kértem a javítást, nem kaptam más opciót.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák