Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3378 üzenetére
felejtős az ilyen szar olaj mosó adalék .
inkább vegyél a tescoban olcsó húgy olajat , és azt öntsed bele , ketyeregjen 10 percig , aztán mehet le az is . aztán bele az új olaj +szűrő
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3418 üzenetére
lenfölder
-
Templomegere
senior tag
Ritka és drága is . Magyarországon nagyon ritkán fut bele az ember ilyenekbe , mivel engem különös képen nem izgatott a dolog , ezért soha nem is kerestem , és nem is futottam össze ilyenekkel sehol . Azt tudom hogy az ebay-en fel szokott tűnni ilyen garnitúra , de aranyárban szokott elkelni .
Ami elérhető még itthon is igaz ez is ritka az a 15" gyári barok alufelni , az még megér egy misét -
Templomegere
senior tag
én azért vettem le a 23-asról ezeket a felniket mert elöl nagyon kilógott . sárvédőt mindig csesztette , volt amikor ki is hajtotta . próbáltuk megoldani , de tökéletes soha nem lett . Nekem ugye limuzinom van , nem kopém ami azért sportosabb darab , lehet annak kifejezetten jól állna a kilógás . A limuzinhoz egyszerűen nem illik , jól néz ki vele , mert brutális tőle a kocsi , de ennek az autónak nem ez a stílusa .
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #3543 üzenetére
na akkor +1x
ha bemész a gyáriba , akkor ott minden motorhoz és adott felszereltséghez , más és más bakot adnak . Nem hiába vannak rajtuk színes kis pöttyök , ezekkel jelölve mihez is való .
Erősített kivitel ? az meg minek ? kinek? a gyári elég erős volt ahhoz hogy 10-20 évig tegye a dolgát .
-
Templomegere
senior tag
válasz fecosan #3553 üzenetére
egyáltalán nem biztos az hogy a gyertya volt a hibás . Ha így elég egy gyertya annak az is lehet az oka hogy az előtőltés nincsen a helyén .
Bosch .... igaz hogy már nem olyan mint a régi , de messze nem is szar . Tény hogy amióta kihelyezték a gyártást több a kacat cucc . De ne rögtön a legegyszerübbre gondoljunk ha valami nem jó .
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #3559 üzenetére
ha abba a blokkba bele esett valami fém darab , gondolod hogy az a fémdarab mindig sikeresen elkerüli a dugattyút , vagy a hengerfalat ? 3 lehetőség van .
1- szépen távozik a kipuf szelepen keresztül .
2- beleépül a dugattyú fenékbe és ott marad az idők végezetéig
3. szétcseszi a hengerfalat , dugattyúperemet . -
Templomegere
senior tag
meyle az egyik legolcsóbb alkatrészmárka mercihez . És árához képest jók.
Ha típushoz valót vettél akkor nem lesz gond .
-
Templomegere
senior tag
hátha valakit érdekel
-
Templomegere
senior tag
válasz !Overdose! #3621 üzenetére
fabetétes volt , de ocsmány repedezett töredezett , be lett vonva fekete bőrutánzatú tapétával . Új projekt ? Igen , a kislányom
-
Templomegere
senior tag
válasz fecosan #3628 üzenetére
neked oda adom 2 görögdinnyéért ...........
olcsón vettem egy szarhatárt , dolgoztam rajta fél évet szinte folyamatosan , és ráköltöttem kb 800e ft-ot . jelenleg 1,2-1,3 millában van , azzal tisztában vagyok hogy amennyibe nekem van annyit az életben nem kapok érte , éppen ezért annyi az ára amennyi .
-
Templomegere
senior tag
a régi 116-os merciken volt még kézi váltó a V8-on . ha tudsz szerezni váltót kuliszát , kuplungot tárcsát , pedálsort munkahengereket . akkor ki lehet cserélni . De badarság .
Ezzel az automatával is lehet hatalmasat menni , csak ki kell ismerni .
És lehet állítani is a váltás idején és minőségén . Egy biztos , én imádom és a w126 nem lenne w126 ha nem automata váltó lenne benne. -
Templomegere
senior tag
válasz bokonon #3664 üzenetére
kasztni , eddig mindenkivel őszinte voltam , ezért már párszor megszívtam . Tehát az autó hibátlan .................
( hátsó lökös fölött , a hátsó kerék után kezd hólyagosodni , az autót anno azért vettem meg mert jó alap volt a felújításra , kasztni és a fényezés maradt már csak hátra) , DE KIEMELVÉN ÍRNÁM HOGY ÍGY IS MINDEN GOND NÉLKÜL HASZNÁLHATÓ A MINDENNAPOKRA , SZÉGYENKEZNI NEM KELL VELE . KB úgy néz ki mint egy 1981 autó ki szokott nézni . a fényképeket nézve gyönyörű , az életben közelről szemlélve azért akad rajta hiba
-
Templomegere
senior tag
azt így egy menetpróba alatt úgy sem fogod kiismerni , megszokni , ahhoz venni kell egy automata váltós autót , és használni . Van egy két olyan barátom aki 35 évig azt mondta hogy automata váltós kocsit soha ......... 1 éve végül is kényszerűségből de ilyet vett . Azóta nem lehet rábeszélni hogy kézi váltóst vezessen . Pedig egy állat és csak 2 féle gázpedál állást ismer
4 gangos
-
-
Templomegere
senior tag
meg nem mondom már neked hogy meliyk felével megy vissza , de valahol lennie kell egy rugónak is nem ?
a motortartó bakokat :
a bakot 2 csavar rögziti a bölcsőhöz , és a motort 1 csavar rögzíti a bakhoz . a motorból ugye mindkét oldalt lóg kifele az aluminium tartókar a bakokra , na annak a végében vannak a menetek és oda van alulról betekerve a rögzitő csavar . IMBUSZ fejü. Azokat kitekered majd emeled a motort és már hozzá is férsz a bakokhoz. Ennyi .
kormányszervóba nézd meg az olajszintet !!!
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3703 üzenetére
basszus akkor nekem nem is kap olajat a szelep ????? nincs érzékelhető kartergáza a motornak ......
-
Templomegere
senior tag
válasz t.zsolti #3724 üzenetére
Na !
Zárjuk már le ezt a nyügődést a kartergázzal ....
Nagy kartergáz van akkor van ennyi , minden motornak van , ugyanis létezik a résveszteség . Aki azt mondja hogy nincs az hülye , és vak . Ha pedig van kartergáz akkor az visz magával egy minimális olajpárát , ennyi . Nem kell ezt ennyit körbejárni . Ha valaki csinál olajlecsapót , ám tegye , rosszat biztosan nem tesz . A szelepeknek olajzás szempontjából semmi közük a kartergázhoz , sőőt semmi fémnek kenés szempontjából semmi köze nincsen hozzá . A vezértengely fölött megy egy kis cső végig , azon vannak kicsi furatok onnét folyik az olaj a veztengely bütykeire , a himbákra és onnét le a hengerfejre , ahol szépen nyakoncsapja a szelep szárakat is , majd elfolyik a olajelvezető furathoz , onnét pedig a karterba .
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #3740 üzenetére
nem tudom minek kínlódsz ilyen vackokkal , ha már ilyeneket csinálsz akkor menj el a bontóba és vegyél egy eredetit . az gyári , az ki lett találva . Nem hülyék csinálták , gondolj bele a zsigulikba is volt ilyen hideg meleg levegő állító , hogy honnét szívja , akkor a mercinél nem tudták mi az ??? dehogynem , csak ugye ez egy diesel és minél hidegebb levegőt szív annál több benne az oxigén vagy mi Szakitsad le onnan azt a csövet és szerezz egy gyárit , hidd el az lesz neki a legjobb
-
Templomegere
senior tag
semmi értelmét nem látom az ilyen szűrőknek , ha egy motor jó akkor az jó . Bármilyen motort is nézel mindegyiken van karter gáz elvezető cső , amit vissza vezetnek a szívócsőbe , vagy a légszűrőházba . Ha ezekre a pontokra hordja magával az olajat a gáz akkor ott már nem minden kerek . lehet ezt a problémát húzni halasztani , eltolni , de így is úgy is 2 -3 vége lehet a dolognak . Motor felújít , Motor csere .Autó irány a bontó Lehet itt szépítgetni , meg mézzel mázzal bekenni az amúgy csillogó Mercibödönt , de az olaj felhordása kartergázon keresztül az soha sem a jót jelenti . jó esetben csak a szellőzésével vannak problémák , az könnyen orvosolható .
-
Templomegere
senior tag
válasz hellinger #3756 üzenetére
jó munkához jó anyag kell ahhoz pedig jó sok pénz . Nekem nagyon sokban van a motorgenerál , sokan hülyének is néztek(nek) miatta , de magasról teszek rá . És azt is tudom hogy simán elindulhatok egy föld körüli útra egy darab kerékkulccsal , emelővel , és némi pénzel hogy tankolni is tudjak .
-
Templomegere
senior tag
nem kell ám félreérteni , tudom hogy lehet ...de nem kell ! mindenki azt tesz az autójával amit akar , és mindenki másképpen közelíti meg a dolgokat . Eleve egy autó használati célja is más és más . Nálam a W123 -as idén ha ment 1500km-t akkor lehet hogy túloztam . Nekem nem mindennapi használatra van , éppen ezért másak az elvárásaim is vele szemben . Nekem nem az a célom hogy még elmenjen az autómban lévő motor 100e km-t hanem az hogy minden tökéletes legyen benne , és jó , gyári , hibátlan. Ne lehessen már belekötni senkinek sem , és ennek a célnak az érdekében öltem bele eddig is a pénzt és a munkát és ezek után is ezért fogom . Hozzáteszem hogy még mindig simán van mibe belekötni rajta .
Szóval ha valakinek kell az a fránya szűrő akkor tegye bele , az én magánvéleményem az hogy soha az életbe nem csúfítanám el egy ilyen kokánnyal a motorteret . A kokányt pedig úgy értem hogy nem bele való , nem oda illő .
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #3798 üzenetére
már többször írtam totyogjál be egy Mercedes kereskedésbe és rendelj egy gyárit . Nem lesz sokkal drágább mint ha a boltban vennéd , és gond sem lesz vele . Na meg ha lesz akkor simán visszasétálsz , a fejükhöz baszod , és meg sem szólalsz , csak tartod a kezed a másikért !!!
-
Templomegere
senior tag
Keresek W123 hátsó biztonsági öveket , komplett szetet
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3904 üzenetére
ott nincsen tömítés , fém a fémen tömít . Nálad a porlasztó ház van elvetemedve . Csere javasolt , vagy meg lehet próbálkozni 1x a szétszedés pucolás összerakással . Szar helyeken (90%) ilyenkor tömítőpasztával vagy ragasztóval rakják össze a porlasztóházat, aminek idő előtti porlasztó csúcs beragadás lesz az eredménye.
-
Templomegere
senior tag
válasz sanya116 #3953 üzenetére
köszi , képeket megkaptam a kérdésem csak annyi hogy a harmadik öv hiányzik , vagy eleve nincs is ?
Előtöltés fogós kérdés , mivel a a 615, 616-os motoroknál minden könyv mást ír . A gyári szerelési utasításban fel van sorolva 3 műszer , amikkel mérheted az előtöltést , és ezekhez a műszerekhez meg van adva az előtöltés mértéke .
Mennem kell , később folyt...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen